Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Ik probeer het een beetje te variëren, en zo'n buikspierkwartier is een welkome afwisseling als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef poolboy85 het volgende:
Vorige topic had ik het over buik trainen. IMO nu aan de buik denken is een beetje te laat voor deze zomerDaarnaast merk ik zelf dat wanneer je de buik zwaar traint net zoals andere spiergroepen deze veel harder groeit.. ipv tientallen crunches/.
Mijn buik training:
4x10 hanging leg raises strikt en langzaam
4x10 hanging windwhipers strikt en langzaam
3x10 crunches in apparaat met gewichten
3x 1 minuut brug variaties.
Daarnaast cutten om je BF dermate laag te brengen, anders worden de blokjes niet zichtbaarAlleen daarmee kan je in 4-6 weken je blokjes zichtbaar maken denk ik... keihard cutten!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:28 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom komt dit deel niet automatische in mijn AT?
Lijkt me vrij zwaar voor je gewrichten eigenlijk. Gewoon sprinten doe ik vrij regelmatig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:09 schreef Ethanolic het volgende:
Misschien verkeerde topic maar heeft iemand ervaring met sprinttrainingen met enkelgewichten?
Ja, wil je explosiviteit trainen ? ik heb dan nog wel een vet schema voor je... ik train alleen maar op explosiviteit..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:09 schreef Ethanolic het volgende:
Misschien verkeerde topic maar heeft iemand ervaring met sprinttrainingen met enkelgewichten?
Wat doe je op brood? Verder gewoon wat eiwitrijk voedsel naar binnen stampen, kwark, eieren. Goede vetten zitten in noten en vis etc.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef Schadenfreude het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen als ik vet wil verliezen maar wel spieren aanzetten? In de OP staat dat je gerust vet kunt eten omdat het een bouwstof is, als het maar de goede soort is. In welk soort eten zit de goede soort (en waar de foute)?
Ik eet tegenwoordig alleen brood (10 boterhammen per dag) en regulieren maaltijden. 's Avonds een bak yohurt met cruesli en af en toe wat fruit. Verder geen tussendoortje. Ik merk dat mijn verpercentage daalt, maar ik heb tegelijkertijd het gevoel dat m'n lichaam niet genoeg bouwstoffen heeft. Mijn spieren verzuren snel en de energie lijkt op het einde van de training gewoon op. Ik skip tegenwoordig de cardio (allen 5 min fietsen om op te warmen), in plaats daarvan loop ik 2-3 keer per week hard en ik fiets 25 km per dag. Ik kan daardoor met zwaardere gewichten trainen, en ik verlies vet door het fietsen en lopen.
Toch heb ik het gevoel dat ik gewoon te weinig massa/voedingsstoffen heb om m'n spieren optimaal te belasten. Kan dit kloppen? En wat raden jullie aan om te doen?
Hm, moet toch wel tegen op te eten zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef seto het volgende:
25km per dag fietsen en spieren bouwen gaat niet zo goed samen.
Van alles eigenlijk, kaas, worst, kipfilet, pasta, pindakaas. Ik eet elke avond een bak met yoghurt en kwark (gemengd, die kwark is erg zoet en de yoghurt erg zuur) en ik eet dagelijks een of twee eieren. Maar de vraag wat of het gaat om meer eiwitten, meer vetten, of iets anders misschien? Ik heb het idee dat mijn eten redelijk gebalanceerd is, maar qua spieropbouw stagneert het een beetje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat doe je op brood? Verder gewoon wat eiwitrijk voedsel naar binnen stampen, kwark, eieren. Goede vetten zitten in noten en vis etc.
het kan maar je maakt t jezelf wel moeilijker.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Hm, moet toch wel tegen op te eten zijn?
Doe eens PMen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja, wil je explosiviteit trainen ? ik heb dan nog wel een vet schema voor je... ik train alleen maar op explosiviteit..
Heb zondag wedstrijd gehad vandaag ff lekker alles weer losgetrained... doe nu dumbell presses met 40 kg, hoger gaan ze niet hier in de gym
Wat een onzin. Zijn gewichten van anderhalf kilo. Veel grote voetballers gebruiken het, waaronder Christiano Ronaldo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lijkt me vrij zwaar voor je gewrichten eigenlijk. Gewoon sprinten doe ik vrij regelmatig.
Tegelijk? Kan niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef Schadenfreude het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen als ik vet wil verliezen maar wel spieren aanzetten?
Cycli van vetverlies en spieropbouw afwisselen.quote:En wat raden jullie aan om te doen?
Sprinten of Hill Sprints, zo simpel is hetquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Tegelijk? Kan niet.
[..]
Cycli van vetverlies en spieropbouw afwisselen.
Ah, dat is het, ik vroeg me al af waarom het topic niet meer automatisch in MYAT verscheen, dacht dat de feature weer was opgehevenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef robuust89 het volgende:
Poolboy, pannenkoek! Druk dan gewoon op de "Open nieuw deel" knop
Het is nooit te laat om te beginnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef poolboy85 het volgende:
Vorige topic had ik het over buik trainen. IMO nu aan de buik denken is een beetje te laat voor deze zomerDaarnaast merk ik zelf dat wanneer je de buik zwaar traint net zoals andere spiergroepen deze veel harder groeit.. ipv tientallen crunches/.
Mijn buik training:
4x10 hanging leg raises strikt en langzaam
4x10 hanging windwhipers strikt en langzaam
3x10 crunches in apparaat met gewichten
3x 1 minuut brug variaties.
Daarnaast cutten om je BF dermate laag te brengen, anders worden de blokjes niet zichtbaarAlleen daarmee kan je in 4-6 weken je blokjes zichtbaar maken denk ik... keihard cutten!
ja, ik heb er 1 van de kijkshop, werkt goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
Damn heerlijke work-out vandaag.
Ik zou eigenlijk een pull-up bar willen kopen voor thuis. Iemand ervaring mee?
Hoeveel kost hij daar? Ik ga vanavond even een halterstang met gewichten ophalenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:28 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
ja, ik heb er 1 van de kijkshop, werkt goed
Elke dag? Buikspieren hebben ook rust nodig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:13 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om te beginnenElke dag buikspieroefeningen met wat meer cardio kan wel een hoop goeds doen.....
Die heb ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:28 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
ja, ik heb er 1 van de kijkshop, werkt goed
Hmm dat is klote, begin de 90 aan te tikken dus dat is dus ook niks voor mijquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Elke dag? Buikspieren hebben ook rust nodig.
Een of twee keer per week buik is prima, met DL, squat enz. pak je ze ook mee.
[..]
Die heb ik ookis meer voor lichtgewichten volgens mij. Als ik dat ding vastzet en eraan hang glijdt 'ie gewoon naar beneden of valt. Als iemand 'm wil hebben geef maar een gil, ligt hier ergens in een hoek stof te happen.
Denk dat je dan al te zwaar bent, ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hmm dat is klote, begin de 90 aan te tikken dus dat is dus ook niks voor mij
Elke dag 120 keer is prima joh, benen gebruik je toch ook dagelijks
Zie toch veel verdeelde meningen op het gebied van buikspieren:quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Denk dat je dan al te zwaar bent, ja.
Wat dat laatste betreft...
[ afbeelding ]
quote:Het Trainingsprogramma
De buikspier kan, door de snelle hersteltijd, dagelijks getraind worden. Hierdoor begint het trainingsprogramma met 4 tot 5 keer per week trainen (afhankelijk van hoe snel je vorderingen maakt/wilt maken) in de eerste 3 maanden. Hierna komt het slechts aan op het onderhouden van de buikspieren door hetzelfde programma te doorlopen, maar dan 2-3 keer per week.bron
Het gaat ook niet van hak op de tak hequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe snel merken jullie progressie in de vorm van meer gewicht per eefening?
Ben nu ruim twee maanden bezig met een vierdagen schema icm cardio en merk qua oefeningen weinig vooruitgang. Ben begonnen met benchpress 4*8 met 20 - 30 - 35 - 40 kilo maar merk nog steeds dat de laatste 8 reps met 40 kilo lastig gaan.
Is dit normaal of had ik al makkelijk meer gewichten moeten kunnen drukken? Eet goed en train gewoon lekker. Vind het niet heel hinderlijk maar een beetje vooruitgang is wel fijn.
Nee snap ik maar 2.5 maand is toch niet heel weinig. Er zat wel twee weken vakantie tussen maar vanavond weer knallen, heb de zin in.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Het gaat ook niet van hak op de tak he
Probeer eens 3 x 8 en dan gelijk hoger pakken (35 a 40, wel zorgen dat je de 8 haalt
Maargoed 2 maanden is ook wel behoorlijk weinig. Gewoon lekker doorgaan, zwaar genoeg pakken en de oefeningen netjes en stabiel uitvoeren. Dus niet gaan lopen henken enz.
Succes
Sommige mensen hebben aanleg en bij de ander duurt het wat langerquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:25 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nee snap ik maar 2.5 maand is toch niet heel weinig. Er zat wel twee weken vakantie tussen maar vanavond weer knallen, heb de zin in.
bij mij helpt het altijd om meer gewicht te pakken en lagere reps om mijn bench te verhogen, ben nog beginner maar ik ga er goed op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef stoeltafel het volgende:
Ben nu ruim twee maanden bezig met een vierdagen schema icm cardio en merk qua oefeningen weinig vooruitgang. Ben begonnen met benchpress 4*8 met 20 - 30 - 35 - 40 kilo maar merk nog steeds dat de laatste 8 reps met 40 kilo lastig gaan.
Is dit normaal of had ik al makkelijk meer gewichten moeten kunnen drukken? Eet goed en train gewoon lekker. Vind het niet heel hinderlijk maar een beetje vooruitgang is wel fijn.
Je moet goed lezen, teveel eiwitten is onzin. Breekt je lichaam gewoon af.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:25 schreef stoeltafel het volgende:
Geen eiwitten is onzin, dat is wetenschappelijk aan te tonen. De 45min ben ik helemaal mee eens. Vaak zie je mensen 1.5 a 2 uur trainen, veels te lang.
Zelf doe ik altijd 6/7 oefening per dag en dan vier dagen, werkt perfect.
zoals al gezegd, niet geen eiwitten, gewoon niet die bizarre hoeveelheden als 300gram per dag, 2gram per kg vvm zou meer dan genoeg moeten zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:25 schreef stoeltafel het volgende:
Geen eiwitten is onzin, dat is wetenschappelijk aan te tonen. De 45min ben ik helemaal mee eens. Vaak zie je mensen 1.5 a 2 uur trainen, veels te lang.
Zelf doe ik altijd 6/7 oefening per dag en dan vier dagen, werkt perfect.
je bent nog veel meer onervaren als ik dus als je het niet heel erg vind ga ik niet vertrouwen op wat perfect voor jou werkt.quote:Zelf doe ik altijd 6/7 oefening per dag en dan vier dagen, werkt perfect.
Veel eiwitten eten is geen onzin. Geen isolatieoefeningen als je nog geen 5 jaar traint is totale onzin. Als je een mooi fysiek wilt zou ik ook oefeningen als bicep curls, tricep extensions, calf raises etc.. doen. Vanaf het begin al.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:10 schreef Agentperry het volgende:
voor mensen die geen zin hebben om te lezen, ik zal ff samenvatten wat mij opviel:
niet meer dan 10-16 sets per workout
niet langer dan 45min trainen
veel eiwitten eten is onzin
alle supplementen zijn onzin(whey, crea en omega 3 uitgezonderd)
geen isolatie oefeningen als je nog geen 5 jaar traint
ik heb ook ecto armpjes maar ze groeien opzich prima zonder isolatie oefeningen, shirts die vorig jaar bij mijn armen gewoon los zaten zitten nu ineens strak..quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:43 schreef 16meter het volgende:
Ik heb van mezelf al ecto armpjes, ik wil niet weten hoe ze eruit gezien hadden als ik de afgelopen 2 jaar nooit isolatieoefeningen had gedaan.
Volgens mij iets van 17 euroquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hoeveel kost hij daar? Ik ga vanavond even een halterstang met gewichten ophalen
Volgende week bankdrukbankje aanschaffen en ik wil ook nog zo'n ding kopen....
Ohh dan haal ik hem daar ook nog even! 17 eurie is geen geld!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 17 eurohet motiveert wel dat hij er hangt en ik hem vaak zie, dan doe ik het weer een paar x
Die van mij had schroeven met dingetjes waar je hem inklemt, zo vast als een huis (ben geen zwaar gewicht, maar toch 75 kilotjes)quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hmm dat is klote, begin de 90 aan te tikken dus dat is dus ook niks voor mij
Elke dag 120 keer is prima joh, benen gebruik je toch ook dagelijks
Dat is dat ding wat ik heb. Geen aanrader!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:01 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Die van mij had schroeven met dingetjes waar je hem inklemt, zo vast als een huis (ben geen zwaar gewicht, maar toch 75 kilotjes)
http://www.kijkshop.nl/pr(...)overig/optrek-stang/
Volgens mij heb jij die schroefjes met plugjes niet gebruiktquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is dat ding wat ik heb. Geen aanrader!
Heb ik ook, maar dan van andere shop. Zal niet goedkoper geweest zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:01 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Die van mij had schroeven met dingetjes waar je hem inklemt, zo vast als een huis (ben geen zwaar gewicht, maar toch 75 kilotjes)
http://www.kijkshop.nl/pr(...)overig/optrek-stang/
Bij push zit dan borst en wat nog meer? En pull is dan rug en ? Uitleg is welkomquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef Agentperry het volgende:
pushpull, alles 1,5 keer per week.
of
push
pull
fullbody
in een week, pak je dan alles 2x.
Push = pak je borst triceps schoudersquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Bij push zit dan borst en wat nog meer? En pull is dan rug en ? Uitleg is welkom
Haha heb ik eens bij een vriend gedaan. Hij dat ding aan kozijn hangen en zegt "Probeer hem nou ff". Ik dus 1x aanhangen... Trek ik het hele (boven) kozijn eraf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 33 euro haal ik denk ik liever deze..... Alleen voor de pull ups hoor want voor de rest is hij crap
haha,quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Haha heb ik eens bij een vriend gedaan. Hij dat ding aan kozijn hangen en zegt "Probeer hem nou ff". Ik dus 1x aanhangen... Trek ik het hele (boven) kozijn eraf.![]()
Oeps...
Dit vertrouw ik nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 33 euro haal ik denk ik liever deze..... Alleen voor de pull ups hoor want voor de rest is hij crap
damn 5kg voor 22 euroquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens sinds ik deze gebruik klik maak ik echt de gains van m'n leven. Ook goed dat die veiligheidstraps erop zitten.
goed bezigquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Trouwens @Rakker heb het volgende besteld bij nutitrion;
4 pack 1000 gram Wey Del.
Vanille, Cocos, Perzik-Mango en Aardbei-Banaan.
¤79,95![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens sinds ik deze gebruik klik maak ik echt de gains van m'n leven. Ook goed dat die veiligheidstraps erop zitten.
zoiets bijvoorbeeld(dit is mijn schema, waar ik nog steeds graag feedback over wil):quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Bij push zit dan borst en wat nog meer? En pull is dan rug en ? Uitleg is welkom
Ziet er wel nice uit maar kan je ipv seated cable rows niet beter bend over rows doen? Ik ga deze in ieder geval maar een keertje proberen. Danku dankuquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:34 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zoiets bijvoorbeeld(dit is mijn schema, waar ik nog steeds graag feedback over wil):
push:
squat(afwisselen met full squat), 3*5 zwaar 1*8 halfzwaar
bench 3*6 zwaar 1*8-10 halfzwaar
pushpress 3*5 1*8 halfzwaar
incline dumbbel press 3*8
weighted dips 3*8
pull
deadlift 1*5super zwaar
pendley rows 4*6
wide grip pullups tot failure*3
seated cable row 4*8
close grip chins tot failure*3
pendley rows zijn bijna hetzelfde als bend over rows, daarom pak ik er de cable variant bij. ook doe ik met cable rows altijd een dropset, iets wat moeilijker gaat met een barbellquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ziet er wel nice uit maar kan je ipv seated cable rows niet beter bend over rows doen? Ik ga deze in ieder geval maar een keertje proberen. Danku danku
Caseïne eiwit shake? Of gewoon doorvreten zo smerig is kwark helemaal niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef tech4u het volgende:
Ik ben sinds 2 weken begonnen met cutten. Savonds eet ik 250 gram magere kwark met wat druiven. Maar ik vind het gewoon te smerig kan er niet aan wennen. Is er ook een goed alternatief voor?
Geen idee wat dat is maar ik zal het even googlen. Ik houd het bijna niet binnenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Caseïne eiwit shake? Of gewoon doorvreten zo smerig is kwark helemaal niet.
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-langzaamquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:30 schreef tech4u het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is maar ik zal het even googlen. Ik houd het bijna niet binnen
tonijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef tech4u het volgende:
Ik ben sinds 2 weken begonnen met cutten. Savonds eet ik 250 gram magere kwark met wat druiven. Maar ik vind het gewoon te smerig kan er niet aan wennen. Is er ook een goed alternatief voor?
Oke, dat klinkt niet zo smakelijk. Morgen proberen dus!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef BeamofLight het volgende:
Tonijntip trouwens:
Men neme royco cup-a-soup kipsmaak
Een grote kom
Een uitgelekt blijk tonijn op waterbasis
Tonijn + kippesoep in kom
Heet water erbij
En smullen maar
Geen grapje, smaakt redelijk.
Toevallig net vandaag nieuw PR dumbbell press: 9x42kg (na 10x34 en 10x38). Dumbbells gaan hier t/m 46kg. Nog wel: toko is overgenomen door Health City en het schijnt dat als de dumbbells ooit vervangen moeten worden de policy van Health City is om tot max. 28 kg te gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja, wil je explosiviteit trainen ? ik heb dan nog wel een vet schema voor je... ik train alleen maar op explosiviteit..
Heb zondag wedstrijd gehad vandaag ff lekker alles weer losgetrained... doe nu dumbell presses met 40 kg, hoger gaan ze niet hier in de gym
BS: gewoon meer eten!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef seto het volgende:
25km per dag fietsen en spieren bouwen gaat niet zo goed samen.
Zie quote Arnold (quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef stoeltafel het volgende:
Oh, OK, dank je voor deze tot nog toe in de bodybuildingwereld onbekende ultieme supertip.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:14 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Sprinten of Hill Sprints, zo simpel is het
Niet bitchen, gewoon opeten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef tech4u het volgende:
28 kg? Dan ben ik zelfs gauw uitgespeeld met dumbell pressquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Toevallig net vandaag nieuw PR dumbbell press: 9x42kg (na 10x34 en 10x38). Dumbbells gaan hier t/m 46kg. Nog wel: toko is overgenomen door Health City en het schijnt dat als de dumbbells ooit vervangen moeten worden de policy van Health City is om tot max. 28 kg te gaan.![]()
[..]
BS: gewoon meer eten!
[..]
Zie quote Arnold () bovenaan OP. Gewoon doorgaan. Soms zit je met een oefening op een plafond. Als je daar op blijft zitten: andere oefening voor die spiergroep (bv. dumbbell press i.p.v. bench press) of minder reps met meer gewicht (dus boven je plafond) doen.
Ja! iedereen mist The King!quote:
Tuurlijk hebben we je wel gemist.... nog nieuwe PR`s ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:04 schreef Zyzz het volgende:
tnx brah, u jelly now? hihi
Doel is 80+ met 6/7%
Vorige zaterdag 2x150 DL gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we je wel gemist.... nog nieuwe PR`s ?
Goud is kamp, die is zilver en hangt een kruisje aan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:21 schreef Agentperry het volgende:
nice zyzz, die ketting is alleen wel een beetje kamp
ok niet echt kamp dan, maar ook niet echt mijn stylo. ik draag sowieso geen sieraden meer op een horloge na. had eerst wel eens een rozenkrans maar dat doe ik niet meer sinds half pauper nederland er mee loopt, daarmee wordt ik niet geassocieerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:29 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Goud is kamp, die is zilver en hangt een kruisje aan.
Ik draag van sieraden altijd oorbellen + ketting.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:40 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ok niet echt kamp dan, maar ook niet echt mijn stylo. ik draag sowieso geen sieraden meer op een horloge na. had eerst wel eens een rozenkrans maar dat doe ik niet meer sinds half pauper nederland er mee loopt, daarmee wordt ik niet geassocieerd.
wilde vandaag eigenlijk nog gaan trainen maar heb nog steeds spierpijn na mijn pr's op deadlift(5*150) en fullsquat(5*90) van maandag en dinsdag, zijn bcaa's mss een oplossing?
heb er normaal eigenlijk ook nooit zon last van. maar deze week lijk ik niet echt te herstellen. denk omdat ik dinsdag ben gaan paintballen je je daarbij nogal moet inspannen en daarna ook nog een paar biertjes heb gedronken in de kroeg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik draag van sieraden altijd oorbellen + ketting.of rozenkrans.
Owja ik had trouwens vorige zaterdag 8x100 ATG squats gedaan.
Uhh nee gewoon normaal eten, ik voel het ook nog in mn benen en onderrug na beentraining op zaterdag.
Pics.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:29 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Vorige zaterdag 2x150 DL gedaan.Kon toen bijna 2 weken niet deadliften of squaten door m'n nieuwe tatoeage op buik. Als buik te aangespannen is kon die openscheuren.
Ik heb het allebei in huis, ga ik een keer proberen hahah.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef BeamofLight het volgende:
Tonijntip trouwens:
Men neme royco cup-a-soup kipsmaak
Een grote kom
Een uitgelekt blijk tonijn op waterbasis
Tonijn + kippesoep in kom
Heet water erbij
En smullen maar
Geen grapje, smaakt redelijk.
I appel in blokjes + kaneel=smullen.Je kan er ook (vruchten)yoghurt doorheengooien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef tech4u het volgende:
Meen je diequote:Op donderdag 19 mei 2011 14:23 schreef seto het volgende:
Zag vandaag twee gasten elkaar spotten bij de lat pulldown machine.
spotten ze elkaar dan ook met fietsen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:23 schreef seto het volgende:
Wutt, ze zijn al bijna weg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:07 schreef Ethanolic het volgende:
Nu even in de tuin tannen, mouwtjes moeten weg.
Krijg er honger van. Damn haring is zo lekker. Net als makreel (op brood wel).quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef 16meter het volgende:
Goed spul. Vanochtend ook ff langs de visboer gegaan 3 haringkjes meegenomen.
27gr eiwitjes per visje
Makreel is ook goddelijk inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Krijg er honger van. Damn haring is zo lekker. Net als makreel (op brood wel).
So?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:23 schreef seto het volgende:
nice mangquote:
http://www.ergogenics.org/tijdstip.htmlquote:De best tijd om met gewichten te trainen is laat in de middag of vroeg in de avond. Op dat tijdstip is de verhouding tussen de endogene katabole en de endogene anabole hormonen in het lichaam het gunstigst.
Als je s'ochtends gaat trainen, wacht dan minimaal een uur voordat je gaat trainen, omdat de vloeistof in je ruggegraat zich "uitsmeert". Na een uur is dit weer normaal, en heb je minder kans op onderrug blessures.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:05 schreef tech4u het volgende:
Thnx. Ja ik zag soms ook 's ochtends staan op internet dus ik denk ik vraag het de pros even.
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg dat je een fysiek hebt weten we nu wel.
Alleen je ego mag wel wat minder.
tjek die tato en die oorbellen manquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg dat je een fysiek hebt weten we nu wel.
Alleen je ego mag wel wat minder.
Ja wat dan? Loop jij dan met een oerwoud onder je oksels rond?quote:
wat is ong je voedingsschema broquote:
tuurlijk zoals eckte mannenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ja wat dan? Loop jij dan met een oerwoud onder je oksels rond?
Ik scheer mijn oksels ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ja wat dan? Loop jij dan met een oerwoud onder je oksels rond?
Denk zelf gewoon overbelasting inderdaad. Heb ik ook paar gehad. Als je er maandag nog last van hebt, dan bel je inderdaad de huisarts op lijkt me.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:57 schreef BigSmurf het volgende:
Denk dat dit wel het goede topic is om m'n vraag in te stellen.
Ben maandag voor het eerst in maanden weer een keer naar de sportschool geweest. Wil dat deze zomer weer gaan doen en volgend seizoen eenmaal per week als aanvulling op m'n waterpolotrainingen, om zo wat meer fysiek op te bouwen.
Nou heb ik maandagavond anderhalf uur gefitnesst, vooral armen, borst en schouders, en ook een beetje buik meegepakt. Niet meteen het hoogst mogelijke gewicht gepakt, ook niet te licht, gewoon lekker, om er weer een beetje in te komen. Ook niet tot het maximale gegaan qua reps. Dinsdag een klein beetje spierpijn in beide armen en schouders, niet noemenswaardig in ieder geval, dus dinsdagavond lekker gaan zwemmen (anderhalf uur training), waarbij ook geen andere dingen gedaan dan normaal.
Nou heb ik dus sinds woensdagochtend enorm veel pijn aan de binnenkant van m'n elleboog, net erboven zeg maar, onderkant van de biceps. Kan m'n arm niet strekken, niets tillen en loop continue met m'n arm in een hoek van 90 graden. Vannacht amper geslapen omdat ik geen enkele houding kon vinden met slapen waarin het geen pijn deed. Het rare is dat ik geen onafhankelijke biceps-oefeningen gedaan heb, en m'n andere arm is compleet pijnloos, terwijl m'n armen ongeveer even sterk zijn, kan met beide vrijwel evenveel gewicht tillen.
Nou zegt een vriendin van me die fysiotherapie opleiding doet dat het waarschijnlijk overbelast is en dat het met rust over een paar dagen wel een stuk minder moet zijn, maar het is vandaag alleen maar erger geworden dan gisteren. Het straalt ook helemaal door naar m'n schouders en triceps, aangezien die door de pijn ook weinig beweging krijgen en erg stijf aanvoelen.
Wil dus morgen een afspraak maken bij de huisarts als het niet minder geworden is, maar ik dacht, misschien is er hier wel iemand die hier ervaring mee heeft? Is dit puur overbelasting of kan het wat anders zijn?
Momenteel zoietsquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wat is ong je voedingsschema bro
Ah, Mars Mannetje. Jij deed geen extra dingen voor abs toch, gewoon squats en dl's? Nice man. Heb je nog pics van toen je begon + gewicht destijds?quote:
Klopt, laatste paar keer 1 oefening gedaan voor abs daarvoor nooit getraind.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, Mars Mannetje. Jij deed geen extra dingen voor abs toch, gewoon squats en dl's? Nice man. Heb je nog pics van toen je begon + gewicht destijds?
Haha hier ook alquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
Omg, vanavond wezen trainen en zag wat mensen lopen met zo`n schema gemaakt door de sportschool, vroeg of ik het ff mocht zien... per trainingsdag 12 OEFENINGEN MET 20 REPS PER SET, en dan 4 sets... WTFFFFFFFFFFFF
Respect, man. Ik heb geen tijd om alleen al zoveel kip klaar te maken elke dag.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef Zyzz het volgende:
Nee ik begon met 50-55 kg ongeveer. Na een jaar trainen (3e pic) woog ik 60kg, wist toen niks van voeding en training. Toen begon ik 4500kcal per dag te eten en groeide ik als een beest.
Dit is alleen verantwoordelijk indien de dames in kwestie de beschikking hebben over een squat-ass.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://girlsinyogapants.com/
Deze wou ik ff met jullie delen, FUAAAAAAAAAAAARK
Okee thanks, wordt dan gewoon even rust houden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:28 schreef L-D het volgende:
[..]
Denk zelf gewoon overbelasting inderdaad. Heb ik ook paar gehad. Als je er maandag nog last van hebt, dan bel je inderdaad de huisarts op lijkt me.
ja oke ik heb echt geen tijd om altijd kip en groente klaar te maken dus voor mij is het nog altijd brood + kipfilet/tonijn in de cut.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:30 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Momenteel zoiets
07:30: 60gr birinta + whey + melk
09:00 trainen
10:00 whey + melk
10:30 200gr kip + nootjes + groente
13:00 100gr kip + 4 eieren + groente
15:00 200gr vis + nootjes en groente
17:00: 100gr kip + 0.5liter melk + groente
19:00 200gr vis + nootjes
22:00 500gr kwark + nootjes
Het is tenminste de bedoeling om zo te eten maar aangezien ik vaak niet thuis ben mis ik meestal een maaltijd smiddags en/of savonds.
Probeer dan iets anders binnen te krijgen meestal Subway/nootjes/eiwitreep.
Kan ik niks eten dan pech, ga je niet dood van.Wil ook niet dat bodybuilding mijn leven zo beïnvloed dat ik nergens heen kan gaan zonder steeds kip/noten/groente etc mee te nemen
Die er vervolgens ook niks aan kan doen en rust adviseert. Zo blijven de zorgkosten stijgen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:28 schreef L-D het volgende:
[..]
Denk zelf gewoon overbelasting inderdaad. Heb ik ook paar gehad. Als je er maandag nog last van hebt, dan bel je inderdaad de huisarts op lijkt me.
Ik maak op zondag altijd mijn eten voor de hele week klaar en dat vries ik dan in....Netjes met de dag op de bakjes geschreven. Hoef ik 's ochtends niet na te denken. Gewoon 3 minuten in de ping en klaar...quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja oke ik heb echt geen tijd om altijd kip en groente klaar te maken dus voor mij is het nog altijd brood + kipfilet/tonijn in de cut.
Dan heb je wel een flinke cut gedaan? Ik kom aan als een motherfucker als ik tegen de 3000 kcal per dag zit. Ben dan echt in een paar weken moddervet....quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef Zyzz het volgende:
Nee ik begon met 50-55 kg ongeveer. Na een jaar trainen (3e pic) woog ik 60kg, wist toen niks van voeding en training. Toen begon ik 4500kcal per dag te eten en groeide ik als een beest.
Als je de goede EKV verhoudingen aanhoudt dan hoef je niet flink te cutten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dan heb je wel een flinke cut gedaan? Ik kom aan als een motherfucker als ik tegen de 3000 kcal per dag zit. Ben dan echt in een paar weken moddervet....
Haha, fysiek natuurlijk super maar kamp 100%, die tato en ketting en oorbellen, wat dacht jequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
tjek die tato en die oorbellen man
wat een eindbaas
smerig man zo'n pluk shag wat onder je armen wegkomt, is gewoon onverzorgd, niet mannelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
tuurlijk zoals eckte mannen![]()
ben geen wijf.
Ziet er goed uit maar wel licht, klein manneke eh?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:12 schreef Zyzz het volgende:
12-05-11 72kg
[ afbeelding ]
21-1-2011 75kg
[ afbeelding ]
Deze is 6 maanden eerder gemaakt dan de bovenstaande foto ~60kg
[ afbeelding ]
Ik trim het gewoonquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
smerig man zo'n pluk shag wat onder je armen wegkomt, is gewoon onverzorgd, niet mannelijk.
Mwa valt wel mee, ik woog 75 toen ik hoogste BF had iets van 14% denk ik. Toen ik ging cutten zat ik eerst beetje te kijken wat ik fijn vind etc. Had ook even keto gedaan maar geen succes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dan heb je wel een flinke cut gedaan? Ik kom aan als een motherfucker als ik tegen de 3000 kcal per dag zit. Ben dan echt in een paar weken moddervet....
Tatoeage is wapen van Polen, (ben Pools) aan de ketting hangt een kruisje, ben katholiek. En de oorbellen.. tjaa zijn gewoon diamantjes, kampers hebben dacht ik juist iets met goud?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:06 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Haha, fysiek natuurlijk super maar kamp 100%, die tato en ketting en oorbellen, wat dacht je
Maar respect voor je prestaties, wil je binnenkort gaan kuren? Al veel chicken geregeld:)
Vind wel fijn zo. Voel me ook totaal niet energieloos ofzo wat ik wel met keto had.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:17 schreef Mopst3r het volgende:
Maar 1 volwaardige koolhydraten bron per dag?
Waar haal jij je energie vandaan?
Ja man, ben maar 172 -_-quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:04 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ziet er goed uit maar wel licht, klein manneke eh?
Mijn verbruik zit al op de 3400 cal... als ik bulk zit ik rustig op de 5000/5500 cal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
I just.. i aint.. I even..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:02 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Mijn verbruik zit al op de 3400 cal... als ik bulk zit ik rustig op de 5000/5500 cal.
Footballspelers hoeven / moeten niet bulken manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:02 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Mijn verbruik zit al op de 3400 cal... als ik bulk zit ik rustig op de 5000/5500 cal.
Ik meen me te herinneren dat jij dan ook > 2m in lengte bent.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:02 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Klote 2+ meter? Nice.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Demon_Hunter is volgens mij ook iets van 2m10 toch? Mijn onderhoud zit ook net iets boven de 3200...
Echt he. Dat is ook ongeveer mijn streeffysiek. Ik hoef echt niet zo'n buffed BB te worden. Gewoon mooie borst, schouders, v-rug en dan lekker droog.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij dan ook > 2m in lengte bent.
Anyway. Zelf ben ik iets langer dan 'Zyzz' en zijn fysiek is eigenlijk waar ik naar streef. Geen fitnesshomo, geen beer, gewoon aesthetical. Mag je trots op zijn, man. Heb je snel gedaan ook nog. [ afbeelding ]
Hij's nog langer zelfs! 2m11quote:
Zelf:quote:Mijn stats, heb nu al rond de 11%bf
131 KG
2m11.
Ben 2.11 en 130 kg haha dus moet wel wat hebben op een dag..quote:
Naja in de offseason..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Footballspelers hoeven / moeten niet bulken manGewoon trainen en eten, geen jojo effect creeeren
Zelfs dan is het niet echt een goed idee hoor serieus, offseason zul je ook moeten werken aan je voetenwerk, change of direction, acceleratie, agilities etc etc dan is bulken zwaar tegenstrijdig in wat je wilt bereiken, kracht is zeker niet allesquote:
Sowieso bulk ik niet echt hoor, naja ik eet altijd al superveelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:09 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Zelfs dan is het niet echt een goed idee hoor serieus, offseason zul je ook moeten werken aan je voetenwerk, change of direction, acceleratie etc etc dan is bulken zwaar tegenstrijdig in wat je wilt bereiken, kracht is zeker niet alles
Is ook niet mooi, vallen chicks ook niet op!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Echt he. Dat is ook ongeveer mijn streeffysiek. Ik hoef echt niet zo'n buffed BB te worden. Gewoon mooie borst, schouders, v-rug en dan lekker droog.
Ik voel me hier dik als endomorf zijnde, zo hebben we allemaal wel iets.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Verdomme wat voel ik mij een fucking dwerg hier met 1.73.
boeie. 1.70 hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Verdomme wat voel ik mij een fucking dwerg hier met 1.73.
2.04 hierquote:
1.90quote:
Enige mogelijke reactie die ik kan bedenken isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=3192
Dank je wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij dan ook > 2m in lengte bent.
Anyway. Zelf ben ik iets langer dan 'Zyzz' en zijn fysiek is eigenlijk waar ik naar streef. Geen fitnesshomo, geen beer, gewoon aesthetical. Mag je trots op zijn, man. Heb je snel gedaan ook nog. [ afbeelding ]
Nu iets van 1 jaar en 10/11 maanden waarvan eerste jaar zonder kennis.quote:
Oké, bedanktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Nu iets van 1 jaar en 10/11 maanden waarvan eerste jaar zonder kennis.
Netjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:36 schreef Agentperry het volgende:
doet het weer,
1.88m 82,5kg op het moment van de foto bodyfat was de laatste keer 10%, zal nu niet veel meer of minder zijn. 9 maanden training inmiddels, waarvan 5-6 serieus. begonnen als ecto van 72kg, nog steeds wel ecto maar wat minder.
[ afbeelding ]
das echt wel BBquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:23 schreef BeamofLight het volgende:
Rugfotootje. Geen BB aspiraties. Beetje fitness+ noem ik het. Sinds een maand of drie weer goed bezig qua voeding vooral. 6 kilo erbij sindsdien.
[ afbeelding ]
dankjequote:
Better safe then sorry. Ik had het niet gedaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Vraagje:
Kan ik Lipo 6X samen met EGCG (groene thee extract) nemen? Op 't de verpakking van Lipo 6X staat: "Do not consume synephrine, caffeine or thyroid-boosting compounds from other sources, including but not limited to, coffee, tea, soda and other dietary supplements."
Denken jullie dat EGCG daar ook onder valt?
Ik heb geen idee, ik wist niet eens dat thee uberhaupt caffeïne kon bevatten..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:23 schreef 16meter het volgende:
Groene thee extract bevat niet zoveel caffeine, toch?
Ja precies, ik doe 't denk ik maar niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Better safe then sorry. Ik had het niet gedaan.
In groene thee zit volgens mij wel cafeïne moet je even op de verpakking kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Vraagje:
Kan ik Lipo 6X samen met EGCG (groene thee extract) nemen? Op 't de verpakking van Lipo 6X staat: "Do not consume synephrine, caffeine or thyroid-boosting compounds from other sources, including but not limited to, coffee, tea, soda and other dietary supplements."
Denken jullie dat EGCG daar ook onder valt?
hangt af van wat voor deadlift je doet... ik doe m vooral voor mn onderrug.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:51 schreef Agentperry het volgende:
[..]
dankje
eigenlijk geen idee wat mijn sterkste punt is, deadlift is wel mijn sterkste lift maar dat is grotendeels benen, toch?
zal eens kijken of ik een pic kan maken vandaag of morgen
Op verpakking staat onder Supplement facts groene thee extract en greoene thee (50% polyphenols) en bij other ingredients staat magnesium, gelatine en water..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
In groene thee zit volgens mij wel cafeïne moet je even op de verpakking kijken
Goed bezig, flink gegroeid in korte tijd dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:36 schreef Agentperry het volgende:
doet het weer,
1.88m 82,5kg op het moment van de foto bodyfat was de laatste keer 10%, zal nu niet veel meer of minder zijn. 9 maanden training inmiddels, waarvan 5-6 serieus. begonnen als ecto van 72kg, nog steeds wel ecto maar wat minder.
[ afbeelding ]
Benen toevallig?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Net klaar met trainen en heb continu het gevoel dat ik moet kotsen. Hebben mensen hier vaker last van (te hard getraind of zo)?
Heb 't ook wel eens. Gewoon ff de couch potatoe uithangen na je trainingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Net klaar met trainen en heb continu het gevoel dat ik moet kotsen. Hebben mensen hier vaker last van (te hard getraind of zo)?
dankjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Goed bezig, flink gegroeid in korte tijd dan.
heel soms, vaker het gevoel dat ik flauw ga vallen en sterretjes zien. maar dat vind ik juist heerlijk, helemaal leeg trainen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:08 schreef ZuidGrens het volgende:
echte negers hosselen het gewoon op de blockquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:15 schreef 16meter het volgende:
Notenmix gehaald op de markt. Goede shit jwt.
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=3550quote:CREATINE TRUTHS & MYTHS
4.Creatine Causes Excessive Water Retention.
More bullshit. A recent double-blind, placebo-controlled study found that, after three months of creatine use, test subjects showed no significant increase in body water. In fact, the creatine group showed greater gains in total body mass and fat-free mass. Best of all, this recent study employed the latest in body composition measurements-deuterated water isotopic analysis which utilizes a non-radioactive "tracer". Now it is possible that some inferior-grade creatine may actually promote water gain that results in a soft, puffy look. However, this can be due to several reasons. [i][b]One, it may not be due to the creatine, but excess sodium. When cheaply manufactured, excess sodium remains in the finished product.[/b][/i]
biefstukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:37 schreef Mr.J het volgende:
Laatste maaltijd van de dag. 2 Biefstukjes, bak rijst met rozijnen en een half flesje wijn.
Lekker slapen dan, morgen vroeg op.
Ga straks weer terug naar 1 per dag, dat is wel ok. Maar afgelopen zaterdag werd het met 6 biefstukjes toch wel wat saai, zelfs voor een vleeseter zoals ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
biefstuk
Maar jij zal het wel zoveel vreten dat je er weinig meer aan vind?
Sommige bodybuilders ervaren echter dat ze veel vocht gingen vasthouden, wat onhandig was in hun cut-periode.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=3550
Bedankt voor je link. Je link weerspreekt de quote van Mr.J waardoor ik niet weet wat ik nu ervan kan verwachten?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:53 schreef Dalliance het volgende:
Kan je het antwoord niet geven, maar kwam wel dit tegen: http://www.fitnessnet.nl/(...)ory-of-creatine.html
Misschien interessant om even door te lezen?
Ik moet van mijn trainer ook stoppen met crea in een wedstrijdvoorbereiding.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Cool.Time het volgende:
[..]
Sommige bodybuilders ervaren echter dat ze veel vocht gingen vasthouden, wat onhandig was in hun cut-periode.
Dus voor vetverlies is het beter te wachten met creatine tot je op een acceptabel vetpercentage zit? Kan ik dat hier uit afleiden?quote:Kortom creatine is één van de belangrijkste energie-dragers in onze spieren die zeer snel energie kan leveren voor intensieve krachtige bewegingen. Als er een krachtige intensieve beweging wordt verricht (sport !) dan wordt die energie eerst voornamelijk uit creatine gehaald. Nadat deze creatine-energie verbrand is schakelt het lichaam over op minder snelle energiebronnen als glucose en vetzuren.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14636103quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik moet van mijn trainer ook stoppen met crea in een wedstrijdvoorbereiding.
Dus of het een hardnekkige myth of toch een waarheid is? Who knows. Maar goed, waarom wil je perse crea gebruiken? Puur voor meer spiermassa? Kan je dan niet beter sleutelen aan je voeding of eens wat whey toe te voegen aan je voeding?
Nu bedtijd, trusten!
Er staat echter ook in de conclusie:quote:Significant increases before and after the study were found in TBW (90.42 +/- 14.74 to 92.12 +/- 15.19 kg) and body water content (53.77 +/- 1.75 to 57.15 +/- 2.01 L) for the creatine group (p = 0.05).
Maar weinig twijfel in ieder geval dat het komt door water retentie, het is ook vrij duidelijk gezien het dikgedrukte.quote:These findings support previous research that creatine supplementation increases TBW. Mean percent body fat and caloric intake was not affected by creatine supplementation. Therefore weight gain in lieu of creatine supplementation may in part be due to water retention.
thanksquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:14 schreef Mr.J het volgende:
Goed bezig toch?
Niet druk maken, armen zien er altijd van achteren smal uit. Don't worry.
ik ben nog beginner dus wil me vooral met compounds bezig houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:30 schreef L-D het volgende:
@ agentperry: goed bezig toch. Anders wat meer isolatie voor je armen?
Overigens gister ook m'n VP laten berekenen, zit op 15,3%. Hoop dat de 14% nog lukt voor de sportschool hier dicht gaat. Zou ideal zijn en dan tijdens juli/augustus goed blijven eten.
* burp...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:16 schreef Mr.J het volgende:
Morgen koningsontbijt met 2 Quarter pounders.![]()
boeiend armen komen er nooit mooi uit op zulke picsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:23 schreef Agentperry het volgende:
rug pic:
[ afbeelding ]
EDIT: ik heb ecto armpjes maar hier lijken ze wel heel dun![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 10:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
boeiend armen komen er nooit mooi uit op zulke pics
Afwisselen, zware sets 6-8 reps met lichtere sets tot 12 reps. Ook varieren met oefeningen, zijn er genoeg uit om te kiezen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is eigenlijk de meest effectieve manier om je biceps te trainen? Zwaar gewicht en max. 6-8 herhalingen of gemiddeld en 10 herhalingen?
Want mijn biceps groeien echt voor geen meter terwijl ik ze wel regelmatig pak.
2-3quote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef ZuidGrens het volgende:
En hoeveel oefeningen ongeveer? Meestal kom ik niet verder dan 5-6 verschillende
Ik drink elk weekend ook nog veel meer dan goed voor me is, en ben allang geen student meerquote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik ga lekker, alleen dat zuipen in het weekend hehet word altijd toch weer te gezellig, eet nu geen kebab meer aan het einde van de avond maar een bak kwark, dat dan weer wel
Zuipen jullie nog wel ? ik wel minder nu..
Gelukkig zijn er lotgenoten haha.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:56 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik drink elk weekend ook nog veel meer dan goed voor me is, en ben allang geen student meer
Vaak heb ik ook in het weekend mijn rustdagen, maar zelfs op de maandagen merk ik het vaak nog.
Blijft toch een zwakte
Ik zit op 40 en heb ecto armen.. vanaf 45 ongeveer heb je imo een beetje forse armen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
Maar serieus, zo klein zijn armen van 35-36 cm toch niet?
Oh ik begon met 30 cm.. Ik wil niet zo verschrikkelijk zwaar worden, dan gaan mn hardloopwedstrijd tijden naar de klote.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik zit op 40 en heb ecto armen.. vanaf 45 ongeveer heb je imo een beetje forse armen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |