abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:06:31 #1
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96943883
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

[Algemeen]

Als je besluit echt wat aan je lichaam te willen doen raad ik een ieder aan om het thuistrainen te vergeten. De middelen die je hebt zijn te beperkt, en zullen al snel niet genoeg zijn. Naar de sportschool dus! :P

Verwacht niet dat je na 2 maanden eruit ziet als onze grote vriend Arnold Schwarzenegger. Dit heeft allemaal veel tijd nodig, denk hierbij echt aan jaren!!!

Hou in het achterhoofd dat een mooi lichaam opbouwen niet alleen lukt met trainen. Voeding en rust zijn even belangrijk! Als 1 van deze 3 niet in orde is, haal je simpelweg bij lange na niet eruit wat erin zit.

Grofgezegd zijn er 2 redenen waarom mensen gaan trainen. Ze willen of gewicht verliezen, of juist massa aanzetten. Tuurlijk zijn er combinaties hiervan, maar dit is voor de meeste toch de eerste drijfveer.

Als wilt afvallen, ga je niet meteen met zware gewichten slepen. Cardio (lopen, roeien en fietsen) zal dan je eerste behoefte zijn. Dit in een rustig tempo, en minimaal een 1/2 uur. Echter is het aan te raden al redelijk ook met wat gewichten te gaan trainen. Dit omdat hoe meer spiermassa je hebt, hoe sneller je verbranding werken en hoe sneller je dus vetten kwijt raakt. Sluit echter wel je training af met een 1/2 uur (of meer) aan cardio erna.

Wil je massa aanzetten, dan gaan we niets met cardio doen, maar meteen met gewichten trainen. Korte en zware trainingen zijn het meest effectief dan.

Concentreer je altijd op één van bovenstaande redenen. Het is nutteloos om spieren aan te willen zetten en tegelijkertijd te willen afvallen. Voor het eerste is een calorieoverschot noodzakelijk, voor het tweede een calorietekort. Daarom is het verstandig in de wintermaanden flink te trainen/eten om spiermassa aan te zetten, en tegen de zomer d.m.v. cardio vet te verbranden (en zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen).

Het is raadzaam je trainingen niet te lang te laten duren. Op het moment dat de intensiteit van je training drastisch daalt, betekent dit dat de catabole (spierafbrekende) hormonen in een overschot voorkomen ten opzichte van de anabole (spieropbouwende) hormonen. De meeste mensen zouden het bij maximaal 4-5 kwartier moeten houden; echter een goede conditie (fitness-level) verhoogt deze tijdsduur en dat is natuurlijk ook gewoon te trainen :).

Keep in mind dat er geen standaard training bestaat voor iedereen. De trainingsbehoefte verschilt per individu en daar zal men zelf door praktijkervaring achter moeten komen.

Allereerst kan je je wel gaan oriënteren op wat je min of meer nodig hebt aan de hand van je lichaamsbouw. Er bestaan 3 types lichaamsbouw:

• Ectomorph (slanke bouw, hoge verbranding)
• Mesomorph (gespierde bouw, middel verbranding)
• Endomorph (stevige bouw, trage verbranding)

Kijk hier om uit te zoeken wat jij precies bent en waarin je in eerste instantie aan moet denken als je begint met training. http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htm

Overigens behoort niemand echt tot 1 van de hoofdtypes lichaamsbouw. Iedereen is een unieke combinatie tussen bovenstaande typen.

Ook het type sportschool waar je wilt gaan trainen biedt stof tot nadenken.

Je hebt aan de ene kant die mooie moderne sportscholen, met apparaten die op luchtdruk werken en zich met jouw pasje zich instellen op het gewicht wat jij moet doen die dag. Bij deze sportschool is er vaak geen mogelijkheid tot (of is het zelfs verboden) het doen van sommige "echte" bodybuild oefeningen zoals squats, uitstappen, deadlifts ed. Ook gaan de losse gewichten vaak niet zwaarder dan 30kg. Publiek is vaak een beetje, eh, trendy als 't ware. De sfeer is hierbij vaak zoiets van "Zie mij in m'n nieuwe dure trainingsoutfit de huppelkut uithangen." :{

Aan de andere kant heb je de old school sportscholen. Veel zwaar gewicht ipv hypermodern spul. Het publiek is hier degenen die echt willen trainen en groeien. Voor een beginner kunnen een aantal grote jongens van 120kg die zwaar aan 't trainen zijn imponerend overkomen, maar als je verder kijkt dan je neus lang is merk je dat de sfeer stukken gemoedelijker en behulpzamer is dan die "moderne" sportscholen.

En hier zijn dus ook weer tussenvormen in. :)

[Trainingsmethoden]

Wat krachtsport aangaat zijn er eigenlijk 2 theorieën over training, of beter gezegd; de supercompensatie:

Single factor theory: fatigue (belasting) over 1 workout
Dual factor theory: fatigue over meerdere workouts

In het eerste geval heb je dus een training, waarin een spier belast wordt, waarna hij herstelt en er supercompensatie optreedt. Op dat moment doe je een nieuwe training.
Bij dual factor draait het om fatigue over meerdere trainingen. Je werkt progressief in elke training zodat je je lichaam steeds zwaarder belast (loading). Op het randje van overtraining doe je een deload week (lager volume).

In het bodybuilding is single factor training overweldigend in de meerderheid. Men traint elke spiergroep 1x per week en bouwt zo meer spiermassa op. In de overige krachtsporten (sprinten, gewichtheffen etc) volgt men voornamelijk het dual factor principe.

Elk van beide heeft voor- en nadelen. Het is dus aan jezelf om te bepalen op wat voor manier je traint. Het is niet zo dat je van single factor training alleen gespierd wordt en van dual factor alleen sterk; er zijn genoeg bodybuilders die sterker zijn dan de gemiddelde powerlifter en omgekeerd zijn er genoeg powerlifters die gespierder zijn dan de gemiddelde bodybuilder.
Kortgezegd kan je je training zo simpel of ingewikkeld maken als je zelf wilt :).

Meer informatie over (met name) dual factor training en/of vragen zijn altijd welkom, google ook eens op “dual factor training” of “fitness fatigue model”.

[Oefeningen]

"Help! Er zijn 1001 verschillende oefeningen te doen in de sportschool, waar moet ik in hemelsnaam beginnen?!"

Sportscholen hebben hiervoor vaak speciale beginnersschema's waarin je elke training je hele lichaam traint. Dit is op zich een redelijke manier om met training in contact te komen, maar ikzelf (LedZep) ben niet zo'n fan van deze methoden omdat ze veel spiergroepen isoleren in plaats van de grote compoundoefeningen (die je de meeste massa opleveren).

Als je al wat langer traint ben je zelf in staat om een geheel eigen schema op te stellen wat aansluit bij jouw behoefte.

Vergeet niet je gehele lichaam te trainen. Dus ook benen en rug. Hieronder gemakshalve een quote van mij uit een ander topic:

quote:
[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.

1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet. :P

Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.

Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.

Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.

Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.

[Voeding]

Alles staat of valt met voeding. Of je nu wilt afvallen of massa wilt winnen, voeding is de sleutel tot succes.

De volgende voedingsstoffen kan je grofweg onderscheiden:

• (Complexe) Koolhydraten.
Dit is de energiebron van je lichaam. Koolhydraten leveren in eerste instantie de energie voor je spiercellen om de training te kunnen doorstaan. Deze haal je oa uit brinta, havermout, (zilvervlies)rijst, (volkoren)pasta etc.
• Eiwitten.
Eiwitten bestaan uit aminozuren, dit zijn de bouwstenen van je lichaam. Eiwitten haal je ondermeer uit vis, wit vlees (kip, kalkoen), kwark, eieren (duh) etc.
• Vetten.
Vetten zijn één van de belangrijkste bouwstoffen van het lichaam. Zowel verzadigde als onverzadigde vetten kan je zonder problemen (veel) consumeren.
Transvetzuren kan je maar beter wel zo veel mogelijk mijden, deze zijn zeer slecht voor je hart- en bloedvaten en je algemene gestel. Je vindt ze onder andere in koekjes, taart e.d.

Let vooral op je eiwitinname!
Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft. Het evenwichtspunt tussen te weinig eiwitten waarbij je lichaam zich in de catabole fase (spierafbrekend), of genoeg eiwitten waarbij je lichaam zich in de anabole fase (spieropbouwend) bevind is je 'proteine turn over point' genaamd.

Zorg er dus voor deze weegschaal naar de goede kant doorslaat! Minimaal 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht per dag is een mooie basic regel.

Als je wilt aankomen dien je hoog in je voedingsstoffen te zitten. Daarvoor geldt gemiddeld genomen een minimum van 500 kcal boven je dagelijkse behoefte. Ectomorphe mensen kunnen echter maar beter een stuk meer eten – mits clean food kan je dit zelfs uitbouwen tot 2000-2500kcal boven je behoefte (mits een goed trainingsschema en een fucked up metabolisme :P).

Wil je afvallen, ga je grofweg gezegd koolhydraten voor eiwitten en vetten vervangen (minder kcals) om zodoende zo'n 500kcals onder je dagelijks verbruik te komen. Maar dan wel met veel eiwitten om spiermassaverlies tegen te gaan.

De verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten 'regel' is als je wilt aankomen 50/30/20 en 33/33/33 als je wilt afvallen.

Direct na het trainen is het aan te raden om een zgn 'post workout shake' tot je te nemen. Je lichaam is op dat moment in catabole fase, en schreeuwt als het ware om voeding. Je lichaam op dat moment van snelle energie (dextrose) en snelle eiwitten zoals whey voorzien is bijna een must.

Deze shake maak je gemakshalve thuis al klaar, en werk je in de kleedkamer naar binnen. Hoe de samenstelling er precies uit dient te zien verschilt per individu, maar laat er zeker 30gram dextrose en 50gram eiwitten in voorkomen op zo'n 1/2 liter water/melk. Whey eiwitten zijn snel opneembaar en worden het meest gebruikt hiervoor. Eventueel kan je casseine (traag opneembaar) ook nog toevoegen.

[Rust]

Rust is de tweede sleutel tot succes. Je spieren groeien na een prikkel (de training) wanneer er ná die prikkel een rustperiode wordt ingelast. Over de lengte van die rust wordt veel geroepen, maar dit is voor ieder persoon verschillend én hangt af van de intensiteit (% van je 1 Rep Max op een lift), het volume (totaal gewicht) van je trainingen én de vraag of je tot failure traint.

Wanneer je elke set doorgaat tot je het gewicht niet meer omhoog krijgt (concentric failure) krijgen zowel de spieren als je CZS (centraal zenuwstelsel) een grote opdonder. Voor de laatste heeft dan zeker 6 dagen nodig om volledig te herstellen.

Wanneer je daarentegen altijd 1 à 2 reps onder failure blijft en het volume van je trainingen beperkt houdt, kan je een spier veel vaker belasten. Dit zelfs tot 4-6 keer per week (en in extreme gevallen nog vaker, zoals bv. olympisch gewichtheffers doen)

Het hangt dus volledig van je eigen trainingsmethode af hoelang je recupereert, en je zult ook zelf moeten uitvinden wat voor jou de beste manier is.

[Supplementatie]

Buiten voeding gebruiken mensen die al een tijdje trainen supplementatie als aanvulling op hun voeding. Dit kan variëren van eiwitten in de vorm van aminozuren, wat creatine voor het uithoudingsvermogen tot een GABA wat voor een diepe nachtrust een hogere testosteron spiegel zorgt.

Supplementen zijn overal te koop en niet illegaal. Voor sommige is het aan te raden deze niet langer dan 8 weken achterelkaar te gebruiken om gewenning te voorkomen, andere supplementen kunnen gewoon het hele jaar door worden gebruikt.

Tegen de tijd dat je een jaartje serieus traint heb je in principe zelf al redelijk wat kennis vergaart over dit onderwerp zodat je zelf wel in staat bent een keuze te maken wat je wilt gaan proberen. Combinaties van supplementen zijn altijd aan te raden. De nieuwste generatie supplementen is trouwens al vaak een combinatie van het eea. Creatine met amino's en een revolutionaire nieuwe transportmethode schreeuwen je vanaf de stellingen toe. Trial and error geldt hiervoor. Wat voor de 1 lekker aanslaat, zal voor de ander geen resultaten brengen.

Verwacht er dus geen wonderen van, je gaat vaak wel een stuk vooruit, maar je wordt niet in 1x super gespierd ofzo. :)

Persoonlijk vind ik eiwitsupplementatie meer onder het kopje voeding vallen, dan supplementatie, maar dat is mijn (Mr.J) persoonlijke mening.

[Vitamines en mineralen]

"Een uitgebalanceerde en evenwichtige voeding behoeft geen verdere extra ondersteuning" is vaak te horen uit de monden van mensen die een bodybuilder een handje vol pillen ziet wegwerken bij een maaltijd. Helaas vergeten deze mensen dat een lichaam van een bodybuilder totaal andere behoeftes heeft dan die van een niet bodybuilder/sporter.

Vitamines in grote hoeveelheden zoals Vitamine B en Vitamine C zijn nodig en niet schadelijk in hoge (lees: hoog, niet extreem hoog ;) ) hoeveelheden (ze zijn nl. in water oplosbaar, in tegenstelling tot Vitamine A en Vitamine D. Met vitamine A is overdosering snel mogelijk en gevaarlijk; Voor vitamine D zijn er steeds meer aanwijzingen dat suppletie (bijvoorkeur in D3 vorm) de kans op allerlei ziekten en aandoeningen verkleint). Mineralen zoals magnesium en zink zijn ook bijna onmisbaar voor velen. ZMA is hiervoor een veelgebruikt supplement.

Zeer uitgebreide info hierover:
http://www.bodybuilding.com/fun/catvit1.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/catvit2.htm

Met diezelfde auteur heb ik onderstaand schematje samengesteld:
http://home.kpn.nl/geem0008//vitaminesmineralen.doc

[Steroiden]

Als iemand wilt gaan gebruiken doe dan de moeite jezelf goed in te lezen in de materie, het zijn namelijk medicijnen die je overgedoseerd gaat gebruiken ten behoeve van cosmetische doeleiden.

Hier op GoT is geen ruimte tot educatie op dit punt, ik raad iedereen dan ook aan in deze subsectie goed de sticky topics door te lezen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/

Educate yourself before you medicate yourself!

[Handige en informatieve linkjes]

Geen idee wat er allemaal precies voor info te vinden is, maar met wat zoekwerk kan je er denk ik wel wat relevante info vinden. :P
http://bodybuilding.pagina.nl

Officiële site van de internationale bodybuild federatie. Niet zoveel spannends te vinden op wat foto sessies na.
http://www.ifbb.com

Zeer groot en uitgebreid informatief forum:
http://www.bodybuilding.com/forum

Groot en informatief Nederlandstalig forum. De meeste 'stamgasten' uit dit topic zijn daar ook te vinden. De supermoderators zijn heel toffe gasten! :7
http://forum.dutchbodybuilding.com

Deze mag niet ontbreken in dit rijtje. :)
http://www.getbig.com

Specifieke voeding FAQ:
http://bodybuilding.about.com/library/weekly/aa020403a.htm

Nog een voeding pagina:
http://www.getbig.com/articles/bottom.htm

Site met oefeningen in animated .gif:
http://exrx.net/Exercise.html

Uitleg type spiervezels:
http://fitnessnet.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8532

Vitamines en mineralen info:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=4010

Site waar artikelen door diverse mensen worden gepubliceerd:
http://www.t-nation.com

[Tot slot]

Zoals je ziet is er een overload aan informatie omtrent fitness en bodybuilding te vinden. Deze info is vaak ook tegenstrijdig, site A zegt X, terwijl site B over hetzelfde onderwerp weer Y zegt.

Het is zaak door middel van praktijkervaring erachter te komen wat voor jou van belang is. Dat kost tijd, maar trainen zoals jou lichaam het nodig heeft, is zoveel malen beter dan steeds maar weer klakkeloos alles wat je op de sites/ in de bladen leest over te nemen.

Combineer dus al die info en praktijkervaring tot het jouw ding is! :P

Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby and grow like a weed!

FAQ
- Ik wil beginnen: hoe vind ik een goede sportschool?
Let erop dat er een squat rack (niet alleen een Smith Machine), dumbbells tot minimaal 30kg (gevordenen hebben meer nodig) en losse barbells aanwezig zijn.
- Jullie zeggen dat ik ook moet squatten, bankdrukken en deadliften, maar bij mij op de sportschool kan/mag dat niet.
Zeg je abonnement op en zoek een andere sportschool.
- Ik wil graag sneller sterker en breder worden: wat moet ik doen?
Allereerst: leest de OP goed en helemaal door. Verder: post je eet- en trainingsschema, dan kunnen de ervaren mensen hier je persoonlijk advies geven.

Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010.

#1 Jay Cutler

#2 Phil Health

#3 Branch Warren

En 2 van (volgens kenners ;) ) de beste bodybuilder aller tijden; Arnold Schwarzenegger.

* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*

Link naar OP.
Strong manlets!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:08:53 #2
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96944012
Vorige topic had ik het over buik trainen. IMO nu aan de buik denken is een beetje te laat voor deze zomer :P Daarnaast merk ik zelf dat wanneer je de buik zwaar traint net zoals andere spiergroepen deze veel harder groeit.. ipv tientallen crunches/.

Mijn buik training:

4x10 hanging leg raises strikt en langzaam
4x10 hanging windwhipers strikt en langzaam
3x10 crunches in apparaat met gewichten
3x 1 minuut brug variaties.

Daarnaast cutten om je BF dermate laag te brengen, anders worden de blokjes niet zichtbaar :P Alleen daarmee kan je in 4-6 weken je blokjes zichtbaar maken denk ik... keihard cutten!
Strong manlets!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:26:18 #3
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_96944915
Sprinten, 2 a 3x per week een stuk of 10 van 40 meter met een goede warm up, moet jij eens kijken hoe snel het vet ervanaf vliegt + het is een verschrikkelijk goede workout voor je hele lichaam
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:28:28 #4
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_96945024
Waarom komt dit deel niet automatische in mijn AT? :(
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:30:44 #5
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_96945134
Bij mij ook niet, druk eens op maak automatisch een nieuw topic de volgende keer.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:46:50 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_96945870
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef poolboy85 het volgende:
Vorige topic had ik het over buik trainen. IMO nu aan de buik denken is een beetje te laat voor deze zomer :P Daarnaast merk ik zelf dat wanneer je de buik zwaar traint net zoals andere spiergroepen deze veel harder groeit.. ipv tientallen crunches/.

Mijn buik training:

Daarnaast cutten om je BF dermate laag te brengen, anders worden de blokjes niet zichtbaar :P Alleen daarmee kan je in 4-6 weken je blokjes zichtbaar maken denk ik... keihard cutten!
Ik probeer het een beetje te variëren, en zo'n buikspierkwartier is een welkome afwisseling als je het mij vraagt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:31:17 #7
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_96947907
Vanavond weer deadliften.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:58:06 #8
69994 seto
-|||--------|||-
pi_96949217
Vandaag weer eens wezen squatten nadat ik de laatste keer veel last kreeg bij mijn knieën, nu met knee wraps. Ging veel beter *O*
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:12:04 #9
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_96949907
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:28 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom komt dit deel niet automatische in mijn AT? :(
Deathlift or Die.
pi_96950091
Poolboy, pannenkoek! Druk dan gewoon op de "Open nieuw deel" knop ;)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_96950379
Vroeg me al af wat er met deze reeks gebeurd was. :(

Zit lekker aan m'n bordje zilvervliesrijst met doperwtjes, wortels en koolvis.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:48:00 #12
253447 Ethanolic
pi_96951713
Damn heerlijke work-out vandaag.
Ik zou eigenlijk een pull-up bar willen kopen voor thuis. Iemand ervaring mee?
Deathlift or Die.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:53:57 #13
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_96952001
Net een shitload aan gebakken kipfilet met gebakken aardappels en bonen gehad. Geen ekte ekte bodybuilder maaltijd zeker?
pi_96952132
Om nog terug te komen op de laatste comment van poolboy85 uit het vorige topic, het lichaam van bijv. bodybuilders kan geloof ik best grote hoeveelheden eiwit verwerken, maar alleen omdat daar vraag naar is vanuit het lichaam. Voor gewone mortals ligt dat veel lager en vandaar de spreiding van eetmomenten voor een continue aanvoer van benodigde voedingsstoffen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:09:25 #15
253447 Ethanolic
pi_96952852
Misschien verkeerde topic maar heeft iemand ervaring met sprinttrainingen met enkelgewichten?
Deathlift or Die.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:15:50 #16
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_96953234
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:09 schreef Ethanolic het volgende:
Misschien verkeerde topic maar heeft iemand ervaring met sprinttrainingen met enkelgewichten?
Lijkt me vrij zwaar voor je gewrichten eigenlijk. Gewoon sprinten doe ik vrij regelmatig.
pi_96956421
'Open nieuw deel' gebruiken zou handig zijn. Tevens pastadag :9~!
full stops and exclamation marks
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:24:40 #18
177114 Demon_Hunter
pi_96957811
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:09 schreef Ethanolic het volgende:
Ja, wil je explosiviteit trainen ? ik heb dan nog wel een vet schema voor je... ik train alleen maar op explosiviteit..
Heb zondag wedstrijd gehad vandaag ff lekker alles weer losgetrained... doe nu dumbell presses met 40 kg, hoger gaan ze niet hier in de gym :(
pi_96958354
dacht al waar is dit topic
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_96965138
Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen als ik vet wil verliezen maar wel spieren aanzetten? In de OP staat dat je gerust vet kunt eten omdat het een bouwstof is, als het maar de goede soort is. In welk soort eten zit de goede soort (en waar de foute)?

Ik eet tegenwoordig alleen brood (10 boterhammen per dag) en regulieren maaltijden. 's Avonds een bak yohurt met cruesli en af en toe wat fruit. Verder geen tussendoortje. Ik merk dat mijn verpercentage daalt, maar ik heb tegelijkertijd het gevoel dat m'n lichaam niet genoeg bouwstoffen heeft. Mijn spieren verzuren snel en de energie lijkt op het einde van de training gewoon op. Ik skip tegenwoordig de cardio (allen 5 min fietsen om op te warmen), in plaats daarvan loop ik 2-3 keer per week hard en ik fiets 25 km per dag. Ik kan daardoor met zwaardere gewichten trainen, en ik verlies vet door het fietsen en lopen.
Toch heb ik het gevoel dat ik gewoon te weinig massa/voedingsstoffen heb om m'n spieren optimaal te belasten. Kan dit kloppen? En wat raden jullie aan om te doen?
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:19:56 #21
69994 seto
-|||--------|||-
pi_96965817
25km per dag fietsen en spieren bouwen gaat niet zo goed samen.
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:21:53 #22
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_96965956
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef Schadenfreude het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen als ik vet wil verliezen maar wel spieren aanzetten? In de OP staat dat je gerust vet kunt eten omdat het een bouwstof is, als het maar de goede soort is. In welk soort eten zit de goede soort (en waar de foute)?

Ik eet tegenwoordig alleen brood (10 boterhammen per dag) en regulieren maaltijden. 's Avonds een bak yohurt met cruesli en af en toe wat fruit. Verder geen tussendoortje. Ik merk dat mijn verpercentage daalt, maar ik heb tegelijkertijd het gevoel dat m'n lichaam niet genoeg bouwstoffen heeft. Mijn spieren verzuren snel en de energie lijkt op het einde van de training gewoon op. Ik skip tegenwoordig de cardio (allen 5 min fietsen om op te warmen), in plaats daarvan loop ik 2-3 keer per week hard en ik fiets 25 km per dag. Ik kan daardoor met zwaardere gewichten trainen, en ik verlies vet door het fietsen en lopen.
Toch heb ik het gevoel dat ik gewoon te weinig massa/voedingsstoffen heb om m'n spieren optimaal te belasten. Kan dit kloppen? En wat raden jullie aan om te doen?
Wat doe je op brood? Verder gewoon wat eiwitrijk voedsel naar binnen stampen, kwark, eieren. Goede vetten zitten in noten en vis etc.
pi_96966397
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef seto het volgende:
Hm, moet toch wel tegen op te eten zijn?
pi_96966542
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Wat doe je op brood? Verder gewoon wat eiwitrijk voedsel naar binnen stampen, kwark, eieren. Goede vetten zitten in noten en vis etc.
Van alles eigenlijk, kaas, worst, kipfilet, pasta, pindakaas. Ik eet elke avond een bak met yoghurt en kwark (gemengd, die kwark is erg zoet en de yoghurt erg zuur) en ik eet dagelijks een of twee eieren. Maar de vraag wat of het gaat om meer eiwitten, meer vetten, of iets anders misschien? Ik heb het idee dat mijn eten redelijk gebalanceerd is, maar qua spieropbouw stagneert het een beetje.
pi_96967865
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Hm, moet toch wel tegen op te eten zijn?
het kan maar je maakt t jezelf wel moeilijker.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:24:44 #26
253447 Ethanolic
pi_96970171
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Ja, wil je explosiviteit trainen ? ik heb dan nog wel een vet schema voor je... ik train alleen maar op explosiviteit..
Heb zondag wedstrijd gehad vandaag ff lekker alles weer losgetrained... doe nu dumbell presses met 40 kg, hoger gaan ze niet hier in de gym :(
Doe eens PMen!
Deathlift or Die.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:26:17 #27
253447 Ethanolic
pi_96970270
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Lijkt me vrij zwaar voor je gewrichten eigenlijk. Gewoon sprinten doe ik vrij regelmatig.
Wat een onzin. Zijn gewichten van anderhalf kilo. Veel grote voetballers gebruiken het, waaronder Christiano Ronaldo.
Deathlift or Die.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:34:40 #28
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_96970720
Je traint er goed explosiviteit mee. Gast die ik ken deed full contact karate en trainde ook wel eens met extra gewichten aan z'n benen.
pi_96972989
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef Schadenfreude het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen als ik vet wil verliezen maar wel spieren aanzetten?
Tegelijk? Kan niet.

quote:
En wat raden jullie aan om te doen?
Cycli van vetverlies en spieropbouw afwisselen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 08:14:03 #30
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_96976999
quote:
3s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:18 schreef krioro het volgende:

[..]

Tegelijk? Kan niet.

[..]

Cycli van vetverlies en spieropbouw afwisselen.
Sprinten of Hill Sprints, zo simpel is het
Luck is for losers
pi_96977372
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef robuust89 het volgende:
Poolboy, pannenkoek! Druk dan gewoon op de "Open nieuw deel" knop ;)
Ah, dat is het, ik vroeg me al af waarom het topic niet meer automatisch in MYAT verscheen, dacht dat de feature weer was opgeheven
pi_96977923
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef poolboy85 het volgende:

Mijn buik training:

Het is nooit te laat om te beginnen ;) Elke dag buikspieroefeningen met wat meer cardio kan wel een hoop goeds doen.....
  woensdag 18 mei 2011 @ 09:28:39 #33
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_96978267
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
Damn heerlijke work-out vandaag.
Ik zou eigenlijk een pull-up bar willen kopen voor thuis. Iemand ervaring mee?
ja, ik heb er 1 van de kijkshop, werkt goed :)
pi_96978408
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 09:28 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Hoeveel kost hij daar? Ik ga vanavond even een halterstang met gewichten ophalen :P
Volgende week bankdrukbankje aanschaffen en ik wil ook nog zo'n ding kopen....
pi_96978545
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 09:13 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Het is nooit te laat om te beginnen ;) Elke dag buikspieroefeningen met wat meer cardio kan wel een hoop goeds doen.....
Elke dag? Buikspieren hebben ook rust nodig.

Een of twee keer per week buik is prima, met DL, squat enz. pak je ze ook mee.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 09:28 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Die heb ik ook :') is meer voor lichtgewichten volgens mij. Als ik dat ding vastzet en eraan hang glijdt 'ie gewoon naar beneden of valt. Als iemand 'm wil hebben geef maar een gil, ligt hier ergens in een hoek stof te happen.
pi_96978860
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 09:40 schreef 16meter het volgende:

[..]

Elke dag? Buikspieren hebben ook rust nodig.

Een of twee keer per week buik is prima, met DL, squat enz. pak je ze ook mee.

[..]

Die heb ik ook :') is meer voor lichtgewichten volgens mij. Als ik dat ding vastzet en eraan hang glijdt 'ie gewoon naar beneden of valt. Als iemand 'm wil hebben geef maar een gil, ligt hier ergens in een hoek stof te happen.
Hmm dat is klote, begin de 90 aan te tikken dus dat is dus ook niks voor mij :P
Elke dag 120 keer is prima joh, benen gebruik je toch ook dagelijks ;)
pi_96980239
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Denk dat je dan al te zwaar bent, ja.

Wat dat laatste betreft...
pi_96981533
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:40 schreef 16meter het volgende:

[..]

Denk dat je dan al te zwaar bent, ja.

Wat dat laatste betreft...
[ afbeelding ]
Zie toch veel verdeelde meningen op het gebied van buikspieren:
voorbeeldje:

quote:
Het Trainingsprogramma
De buikspier kan, door de snelle hersteltijd, dagelijks getraind worden. Hierdoor begint het trainingsprogramma met 4 tot 5 keer per week trainen (afhankelijk van hoe snel je vorderingen maakt/wilt maken) in de eerste 3 maanden. Hierna komt het slechts aan op het onderhouden van de buikspieren door hetzelfde programma te doorlopen, maar dan 2-3 keer per week.bron
pi_96981621
Hoe snel merken jullie progressie in de vorm van meer gewicht per eefening?

Ben nu ruim twee maanden bezig met een vierdagen schema icm cardio en merk qua oefeningen weinig vooruitgang. Ben begonnen met benchpress 4*8 met 20 - 30 - 35 - 40 kilo maar merk nog steeds dat de laatste 8 reps met 40 kilo lastig gaan.

Is dit normaal of had ik al makkelijk meer gewichten moeten kunnen drukken? Eet goed en train gewoon lekker. Vind het niet heel hinderlijk maar een beetje vooruitgang is wel fijn.
pi_96981834
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef stoeltafel het volgende:

Ben nu ruim twee maanden bezig met een vierdagen schema icm cardio en merk qua oefeningen weinig vooruitgang. Ben begonnen met benchpress 4*8 met 20 - 30 - 35 - 40 kilo maar merk nog steeds dat de laatste 8 reps met 40 kilo lastig gaan.

Is dit normaal of had ik al makkelijk meer gewichten moeten kunnen drukken? Eet goed en train gewoon lekker. Vind het niet heel hinderlijk maar een beetje vooruitgang is wel fijn.
Het gaat ook niet van hak op de tak he :P
Probeer eens 3 x 8 en dan gelijk hoger pakken (35 a 40, wel zorgen dat je de 8 haalt :)
Maargoed 2 maanden is ook wel behoorlijk weinig. Gewoon lekker doorgaan, zwaar genoeg pakken en de oefeningen netjes en stabiel uitvoeren. Dus niet gaan lopen henken enz.
Succes ;)
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:21:17 #42
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_96981856
Bijhouden in een noteblokje wat je precies doet elke trainingsdag dus gewicht en reps en daar van af gaan werken, werkt bij mij al jaren goed en je ziet goed wat vooruit gaat en wat niet en in welk tempo :)
Luck is for losers
pi_96982052
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Het gaat ook niet van hak op de tak he :P
Probeer eens 3 x 8 en dan gelijk hoger pakken (35 a 40, wel zorgen dat je de 8 haalt :)
Maargoed 2 maanden is ook wel behoorlijk weinig. Gewoon lekker doorgaan, zwaar genoeg pakken en de oefeningen netjes en stabiel uitvoeren. Dus niet gaan lopen henken enz.
Succes ;)
Nee snap ik maar 2.5 maand is toch niet heel weinig. Er zat wel twee weken vakantie tussen maar vanavond weer knallen, heb de zin in.
pi_96982989
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:25 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Nee snap ik maar 2.5 maand is toch niet heel weinig. Er zat wel twee weken vakantie tussen maar vanavond weer knallen, heb de zin in.
Sommige mensen hebben aanleg en bij de ander duurt het wat langer :P
Door volharding en dedicatie kom je er wel.
Train nu zelf 2 jaar en er komt niet heel gek veel progressie in het bankdrukken.
Blijf steeds hangen tussen de 70 en 80 kg maar boeit me weinig. Ik ben zeer tevreden met de resultaten ;)
pi_96983718
quote:

bij mij helpt het altijd om meer gewicht te pakken en lagere reps om mijn bench te verhogen, ben nog beginner maar ik ga er goed op.
ik begon met 10*40 zit nu op 6*80, 3 setjes.in 8-9 maanden tijd vind ik dat best mooie progressie.
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:06:00 #46
69994 seto
-|||--------|||-
pi_96983793
Met Starting Strength zijn al mijn lifts verdubbeld in 2 maanden.
Seto is zo ene baas he
pi_96983828
High rep afwisselen met low rep setjes.

Starting Strength is sowieso goed om mee te beginnen.
pi_96983949
gister iemand met mijn postuur alleen dan 5cm langer 5*120 zien banken. was toch wel een eye opener dat je geen beest hoeft te zijn om sterk te zijn.
ik train dan ook niet echt in een hardcore gym, niet veel abs/apparaten boys maar weinig mensen die hun benen ook zwaar pakken, meestal alleen upperbody.
er zijn 2 man in onze gym die ik fullsquats heb zien doen, 1 daarvan was ik zelf, de rest is vaak niet eens parallel. :')

hier vond ik trouwens nog wel wat interessante dingen in staan, kan iemand zeggen of ze kloppen:
http://www.musclegainingsecrets.com/Mass_Building_Sins_2010.pdf

voor mensen die geen zin hebben om te lezen, ik zal ff samenvatten wat mij opviel:
niet meer dan 10-16 sets per workout
niet langer dan 45min trainen
veel eiwitten eten is onzin
alle supplementen zijn onzin(whey, crea en omega 3 uitgezonderd)
geen isolatie oefeningen als je nog geen 5 jaar traint
pi_96984486
Geen eiwitten is onzin, dat is wetenschappelijk aan te tonen. De 45min ben ik helemaal mee eens. Vaak zie je mensen 1.5 a 2 uur trainen, veels te lang.

Zelf doe ik altijd 6/7 oefening per dag en dan vier dagen, werkt perfect.
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:44:41 #50
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_96985238
hier dus :')
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_96985457
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:25 schreef stoeltafel het volgende:
Geen eiwitten is onzin, dat is wetenschappelijk aan te tonen. De 45min ben ik helemaal mee eens. Vaak zie je mensen 1.5 a 2 uur trainen, veels te lang.

Je moet goed lezen, teveel eiwitten is onzin. Breekt je lichaam gewoon af.
pi_96986354
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:25 schreef stoeltafel het volgende:

zoals al gezegd, niet geen eiwitten, gewoon niet die bizarre hoeveelheden als 300gram per dag, 2gram per kg vvm zou meer dan genoeg moeten zijn.
en dat 2 uur teveel was wist ik maar ik train meestal 4-5kwartier, wist niet dat dat al teveel was, en heb je hier een bron bij?

verder niet om lullig te doen maar dit zegt mij niet zoveel:
quote:
je bent nog veel meer onervaren als ik dus als je het niet heel erg vind ga ik niet vertrouwen op wat perfect voor jou werkt.

ik doe zelf trouwens altijd 5 oefeningen en dan ongeveer 4 setjes, maar volgens dat artikel is dat al teveel.
pi_96986630
dit is trouwens mijn schema op het moment, graag feedback of ik iets fout doe.

push:
squat(afwisselen met full squat), 3*5 zwaar 1*8 halfzwaar
bench 3*6 zwaar 1*8-10 halfzwaar
pushpress 3*5 1*8 halfzwaar
incline dumbbel press 3*8
weighted dips 3*8

pull
deadlift 1*5super zwaar
pendley rows 4*6
wide grip pullups tot failure*3
seated cable row 4*8
close grip chins tot failure*3
pi_96987334
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:10 schreef Agentperry het volgende:
voor mensen die geen zin hebben om te lezen, ik zal ff samenvatten wat mij opviel:
niet meer dan 10-16 sets per workout
niet langer dan 45min trainen
veel eiwitten eten is onzin
alle supplementen zijn onzin(whey, crea en omega 3 uitgezonderd)
geen isolatie oefeningen als je nog geen 5 jaar traint
Veel eiwitten eten is geen onzin. Geen isolatieoefeningen als je nog geen 5 jaar traint is totale onzin. Als je een mooi fysiek wilt zou ik ook oefeningen als bicep curls, tricep extensions, calf raises etc.. doen. Vanaf het begin al.

Edit: Lees dat het over extreme hoeveelheden eiwitten gaat... ok, daar ben ik het wel mee eens.

1,5-2gr per kg lichaamsgewicht is prima.
pi_96987463
biceps en triceps kun je toch ook gewoon trainen met dips en close grip chins? en met de grote compounds pak je ze ook gewoon mee.
pi_96987507
Ik heb van mezelf al ecto armpjes, ik wil niet weten hoe ze eruit gezien hadden als ik de afgelopen 2 jaar nooit isolatieoefeningen had gedaan. ;)
pi_96987509
heb trouwens een foto gemaakt maar heb moet nog ff een foto zoeken van voor het trainen kunnen jullie de progressie zien.
pi_96987652
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:43 schreef 16meter het volgende:
Ik heb van mezelf al ecto armpjes, ik wil niet weten hoe ze eruit gezien hadden als ik de afgelopen 2 jaar nooit isolatieoefeningen had gedaan. ;)
ik heb ook ecto armpjes maar ze groeien opzich prima zonder isolatie oefeningen, shirts die vorig jaar bij mijn armen gewoon los zaten zitten nu ineens strak..

krijg de laatste tijd steeds vaker complimentjes, de resultaten beginnen te komen. alleen maar meer motivatie :)
pi_96987809
Dat je na wat dips en chin ups nog makkelijk 2/3 isolatieoefeningen voor je triceps/biceps kunt doen zegt imo al genoeg. Van alleen compounds haal m.i. niet het maximale uit je armen. Maar ieder z'n eigen manier van trainen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:53:55 #60
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_96987948
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 09:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Hoeveel kost hij daar? Ik ga vanavond even een halterstang met gewichten ophalen :P
Volgende week bankdrukbankje aanschaffen en ik wil ook nog zo'n ding kopen....
Volgens mij iets van 17 euro :) het motiveert wel dat hij er hangt en ik hem vaak zie, dan doe ik het weer een paar x :)
pi_96988165
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Volgens mij iets van 17 euro :) het motiveert wel dat hij er hangt en ik hem vaak zie, dan doe ik het weer een paar x :)
Ohh dan haal ik hem daar ook nog even! 17 eurie is geen geld!
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:01:28 #62
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_96988232
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Die van mij had schroeven met dingetjes waar je hem inklemt, zo vast als een huis (ben geen zwaar gewicht, maar toch 75 kilotjes)

http://www.kijkshop.nl/pr(...)overig/optrek-stang/
pi_96988610
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:01 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Die van mij had schroeven met dingetjes waar je hem inklemt, zo vast als een huis (ben geen zwaar gewicht, maar toch 75 kilotjes)

Dat is dat ding wat ik heb. Geen aanrader!
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:12:12 #64
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_96988683
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:10 schreef 16meter het volgende:

[..]

Dat is dat ding wat ik heb. Geen aanrader!
Volgens mij heb jij die schroefjes met plugjes niet gebruikt ;)

En even over die 45 minuten, is dat met of zonder rustpauzes tussen de oefeningen door?
pi_96988828
je gaat toch geen 45 min reps doen?

gewoon met pauzes dus
pi_96989337
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:01 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Heb ik ook, maar dan van andere shop. Zal niet goedkoper geweest zijn.

Ding werkt trouwens super! Ik weeg ongeveer 78kg en hoewel ik er niet als een gek aan loop te trekken, doe ik er ook niet heel voorzichtig mee ofzo. Inmiddels anderhalf jaar in bezit en door een verhuizing opnieuw bevestigd (met schroeven en rubbers inderdaad). Werkt perfect.
pi_96989502
zou zon ding 95kg houden(ik weeg maar 83 maar doe een db tussen mij benen met close grip chins)
pi_96989835
Ik heb nu geen tijd meer om 5x per week te trainen en daarnaast nog cardio te doen. Ik doe nu dus nog maar 3x per week krachttraining, maar ik vind 2 spiergroepen met training dan een beetje weinig want dat betekent dat je dan elke spiergroep maar 1x per week pakt. Iemand tips? Fullbody ben ik niet zo'n fan van namelijk..
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_96990390
pushpull, alles 1,5 keer per week.

of
push
pull
fullbody

in een week, pak je dan alles 2x.
pi_96990495
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef Agentperry het volgende:
pushpull, alles 1,5 keer per week.

of
push
pull
fullbody

in een week, pak je dan alles 2x.
Bij push zit dan borst en wat nog meer? En pull is dan rug en ? Uitleg is welkom :P
pi_96992135
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Bij push zit dan borst en wat nog meer? En pull is dan rug en ? Uitleg is welkom :P
Push = pak je borst triceps schouders
Pull =rug biceps
pi_96992422

Voor 33 euro haal ik denk ik liever deze..... Alleen voor de pull ups hoor want voor de rest is hij crap :D
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:25:54 #73
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96994363
Waarom liep autoreeks niet door? Ik was het topic alweer kwijt.

Abyway vanavond weer lekker sporten :). Hardcore motivation and no excuses!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:28:22 #74
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96994475
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]

Voor 33 euro haal ik denk ik liever deze..... Alleen voor de pull ups hoor want voor de rest is hij crap :D
Haha heb ik eens bij een vriend gedaan. Hij dat ding aan kozijn hangen en zegt "Probeer hem nou ff". Ik dus 1x aanhangen... Trek ik het hele (boven) kozijn eraf. _O-

Oeps... :D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_96994917
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:28 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Haha heb ik eens bij een vriend gedaan. Hij dat ding aan kozijn hangen en zegt "Probeer hem nou ff". Ik dus 1x aanhangen... Trek ik het hele (boven) kozijn eraf. _O-

Oeps... :D
haha, :D :D :D Dan haal ik toch maar die andere, leek mij ook niet zo stevig! thnx voor de ervaring ;)
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:24:32 #76
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96995425
Trouwens @Rakker heb het volgende besteld bij nutitrion;

4 pack 1000 gram Wey Del.

Vanille, Cocos, Perzik-Mango en Aardbei-Banaan :).

¤79,95 ^O^
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:32:12 #77
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_96995715
Wat ik ook wel lekker vind om op te trekken is aan een handdoek in m'n trapgat naar zolder. Ook goed voor de grip. Kan de handdoek mooi om een traptrede hangen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:34:27 #78
253447 Ethanolic
pi_96995804
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]

Dit vertrouw ik niet :') Iemand wat anders?
Deathlift or Die.
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:35:27 #79
253447 Ethanolic
pi_96995842
Overigens sinds ik deze gebruik klik maak ik echt de gains van m'n leven. Ook goed dat die veiligheidstraps erop zitten.
Deathlift or Die.
pi_96996101
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens sinds ik deze gebruik klik maak ik echt de gains van m'n leven. Ook goed dat die veiligheidstraps erop zitten.
damn 5kg voor 22 euro :')
pi_96996145
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Trouwens @Rakker heb het volgende besteld bij nutitrion;

4 pack 1000 gram Wey Del.

Vanille, Cocos, Perzik-Mango en Aardbei-Banaan :).

¤79,95 ^O^
goed bezig :7
Vind alleen die perzik mango lekker uit je lijst... maargoed smaken verschillen :D
Aan de kwaliteit zal t niet liggen
pi_96997550
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
pi_96998507
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

zoiets bijvoorbeeld(dit is mijn schema, waar ik nog steeds graag feedback over wil):

push:
weighted dips 3*8

pull
deadlift 1*5super zwaar
pendley rows 4*6
seated cable row 4*8
pi_97006948
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:34 schreef Agentperry het volgende:

[..]

zoiets bijvoorbeeld(dit is mijn schema, waar ik nog steeds graag feedback over wil):

push:
weighted dips 3*8

pull
deadlift 1*5super zwaar
pendley rows 4*6
seated cable row 4*8
Ziet er wel nice uit maar kan je ipv seated cable rows niet beter bend over rows doen? Ik ga deze in ieder geval maar een keertje proberen. Danku danku :)
pi_97007088
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Ziet er wel nice uit maar kan je ipv seated cable rows niet beter bend over rows doen? Ik ga deze in ieder geval maar een keertje proberen. Danku danku :)
pendley rows zijn bijna hetzelfde als bend over rows, daarom pak ik er de cable variant bij. ook doe ik met cable rows altijd een dropset, iets wat moeilijker gaat met een barbell
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:15:56 #86
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_97007416
Ik heb gewoon wat bomen in de tuin staan waar ik pull-ups aan doe, dippen tussen 2 grote houtblokken, opdrukken geen probleem :) Zeker niet ideaal, maar wel prima om nu mijn tijd te overbruggen.....zaterdag mag ik weer *O*
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_97008128
Ik ben sinds 2 weken begonnen met cutten. Savonds eet ik 250 gram magere kwark met wat druiven. Maar ik vind het gewoon te smerig kan er niet aan wennen. Is er ook een goed alternatief voor?
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:29:09 #88
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_97008227
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef tech4u het volgende:
Ik ben sinds 2 weken begonnen met cutten. Savonds eet ik 250 gram magere kwark met wat druiven. Maar ik vind het gewoon te smerig kan er niet aan wennen. Is er ook een goed alternatief voor?
Caseïne eiwit shake? Of gewoon doorvreten zo smerig is kwark helemaal niet.
pi_97008307
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Caseïne eiwit shake? Of gewoon doorvreten zo smerig is kwark helemaal niet.
Geen idee wat dat is maar ik zal het even googlen. Ik houd het bijna niet binnen :r
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:32:41 #90
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_97008448
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:30 schreef tech4u het volgende:

[..]

Geen idee wat dat is maar ik zal het even googlen. Ik houd het bijna niet binnen :r
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-langzaam

je moet gewoon langzame eiwitten hebben voor het slapen gaan.
pi_97008615
quote:
tonijn
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:44:33 #92
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_97009266
Tonijntip trouwens:

Men neme royco cup-a-soup kipsmaak
Een grote kom
Een uitgelekt blijk tonijn op waterbasis

Tonijn + kippesoep in kom
Heet water erbij
En smullen maar

Geen grapje, smaakt redelijk.
pi_97009280
Morgen maar eens tonijn eten voor het slapen dan.
pi_97009380
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef BeamofLight het volgende:
Tonijntip trouwens:

Een grote kom

Heet water erbij
En smullen maar

Oke, dat klinkt niet zo smakelijk. Morgen proberen dus! :P
pi_97009695
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Toevallig net vandaag nieuw PR dumbbell press: 9x42kg (na 10x34 en 10x38). Dumbbells gaan hier t/m 46kg. Nog wel: toko is overgenomen door Health City en het schijnt dat als de dumbbells ooit vervangen moeten worden de policy van Health City is om tot max. 28 kg te gaan. :') |:(
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef seto het volgende:
BS: gewoon meer eten!
quote:

Zie quote Arnold ( :') ) bovenaan OP. Gewoon doorgaan. Soms zit je met een oefening op een plafond. Als je daar op blijft zitten: andere oefening voor die spiergroep (bv. dumbbell press i.p.v. bench press) of minder reps met meer gewicht (dus boven je plafond) doen.
pi_97010774
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:14 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Sprinten of Hill Sprints, zo simpel is het
Oh, OK, dank je voor deze tot nog toe in de bodybuildingwereld onbekende ultieme supertip.

Dat wordt voortaan het hele jaar door bulken en cutten tegelijk :9~!
pi_97012774
quote:
Niet bitchen, gewoon opeten.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:13:46 #98
69994 seto
-|||--------|||-
pi_97013231
Je kan casein proteïne nemen, maar dat is nogal duur.

Het kan ook geen kwaad om andere kwark te proberen. Ik eet zelf die van Almhof, heerlijk.
Seto is zo ene baas he
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:16:24 #99
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_97013399
Die van de Aldi, lekker veel eiwitten :9
pi_97013408
eet niet trainingsdagen 750gram magere kwark en wel trainingsdag 500 gram... met honing is t heerlijk :9~
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:17:44 #101
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_97013455
Ik doe er wel eens wat siroop doorheen.
pi_97013520
ik gooi er altijd en beetje(15gram) whey doorheen, dan smaakt het prima. net weer 500gram op. zo slapen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:20:12 #103
69994 seto
-|||--------|||-
pi_97013559
Ik had er ook een keer een beetje chocolade whey doorheen gedaan, kon het meteen weggooien.
Seto is zo ene baas he
  donderdag 19 mei 2011 @ 07:36:20 #104
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_97019815
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:49 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Toevallig net vandaag nieuw PR dumbbell press: 9x42kg (na 10x34 en 10x38). Dumbbells gaan hier t/m 46kg. Nog wel: toko is overgenomen door Health City en het schijnt dat als de dumbbells ooit vervangen moeten worden de policy van Health City is om tot max. 28 kg te gaan. :') |:(

[..]

BS: gewoon meer eten!

[..]

Zie quote Arnold ( :') ) bovenaan OP. Gewoon doorgaan. Soms zit je met een oefening op een plafond. Als je daar op blijft zitten: andere oefening voor die spiergroep (bv. dumbbell press i.p.v. bench press) of minder reps met meer gewicht (dus boven je plafond) doen.
28 kg? Dan ben ik zelfs gauw uitgespeeld met dumbell press :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 19 mei 2011 @ 08:00:25 #105
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97019952
Biogarde Magere Kwark van de AH :9
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_97020820
Zo gisteravond even een halterstang met gewichten opgehaald. Nu nog even een bankdrukbankje bestellen op wehkamp en ik heb mijn eigen gym thuis :)
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:35:29 #107
337072 Zyzz
The King.
pi_97024914
The King is back.
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
pi_97024996
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:35 schreef Zyzz het volgende:
The King is back.
[ afbeelding ]
_O_
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:39:14 #109
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97025063
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:35 schreef Zyzz het volgende:
The King is back.
[ afbeelding ]
;(

~:)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:39:38 #110
337072 Zyzz
The King.
pi_97025081
Niemand die me heeft gemist? :')
pi_97025138
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:39 schreef Zyzz het volgende:
Wat denk je zelf? :')
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:41:59 #112
337072 Zyzz
The King.
pi_97025174
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:41 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? :')
Ja! iedereen mist The King!
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:43:28 #113
337072 Zyzz
The King.
pi_97025229
King Of Aesthetics
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:43:45 #114
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_97025241
quote:
Ik moet blijkbaar beter leren richten :P
Luck is for losers
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:49:47 #115
242666 BeamofLight
pi_97025506
quote:
Neimand die het durft toe te geven. Ik wel.
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:54:05 #116
337072 Zyzz
The King.
pi_97025683
12-05-11

donderdag 19 mei 2011 @ 12:03:04 #117
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97026064
Goed fysiek.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:04:04 #118
337072 Zyzz
The King.
pi_97026116
tnx brah, u jelly now? hihi

Doel is 80+ met 6/7%
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:04:39 #119
253447 Ethanolic
pi_97026137
FUARK Koning is terug.
Deathlift or Die.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:08:11 #120
253447 Ethanolic
pi_97026266
* Ethanolic is working out.
:W
Deathlift or Die.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:20:44 #121
177114 Demon_Hunter
pi_97026731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:04 schreef Zyzz het volgende:
tnx brah, u jelly now? hihi

Doel is 80+ met 6/7%
Tuurlijk hebben we je wel gemist.... nog nieuwe PR`s ?
pi_97026766
nice zyzz, die ketting is alleen wel een beetje kamp
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:29:01 #123
337072 Zyzz
The King.
pi_97027019
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:20 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Tuurlijk hebben we je wel gemist.... nog nieuwe PR`s ?
Vorige zaterdag 2x150 DL gedaan. :) Kon toen bijna 2 weken niet deadliften of squaten door m'n nieuwe tatoeage op buik. Als buik te aangespannen is kon die openscheuren.

Straks borst, schouders en triceps. :) hopelijk haal ik zo met BP ook een nieuwe PR. :)

Mijn beste is 17(18 met hulp)x70kg, maar dat was op FIBO terwijl kei veel mensen keken en 3 prof's naast me stonden. :') Dus dan druk je automatisch iets beter.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:29:45 #124
337072 Zyzz
The King.
pi_97027052
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:21 schreef Agentperry het volgende:
nice zyzz, die ketting is alleen wel een beetje kamp
Goud is kamp, die is zilver en hangt een kruisje aan. :)
pi_97027431
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:29 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Goud is kamp, die is zilver en hangt een kruisje aan. :)
ok niet echt kamp dan, maar ook niet echt mijn stylo. ik draag sowieso geen sieraden meer op een horloge na. had eerst wel eens een rozenkrans maar dat doe ik niet meer sinds half pauper nederland er mee loopt, daarmee wordt ik niet geassocieerd.

wilde vandaag eigenlijk nog gaan trainen maar heb nog steeds spierpijn na mijn pr's op deadlift(5*150) en fullsquat(5*90) van maandag en dinsdag, zijn bcaa's mss een oplossing?
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:43:20 #126
337072 Zyzz
The King.
pi_97027518
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:40 schreef Agentperry het volgende:

[..]

ok niet echt kamp dan, maar ook niet echt mijn stylo. ik draag sowieso geen sieraden meer op een horloge na. had eerst wel eens een rozenkrans maar dat doe ik niet meer sinds half pauper nederland er mee loopt, daarmee wordt ik niet geassocieerd.

wilde vandaag eigenlijk nog gaan trainen maar heb nog steeds spierpijn na mijn pr's op deadlift(5*150) en fullsquat(5*90) van maandag en dinsdag, zijn bcaa's mss een oplossing?
Ik draag van sieraden altijd oorbellen + ketting. :) of rozenkrans.

Owja ik had trouwens vorige zaterdag 8x100 ATG squats gedaan. :)

Uhh nee gewoon normaal eten, ik voel het ook nog in mn benen en onderrug na beentraining op zaterdag.
pi_97027682
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Ik draag van sieraden altijd oorbellen + ketting. :) of rozenkrans.

Owja ik had trouwens vorige zaterdag 8x100 ATG squats gedaan. :)

Uhh nee gewoon normaal eten, ik voel het ook nog in mn benen en onderrug na beentraining op zaterdag.
heb er normaal eigenlijk ook nooit zon last van. maar deze week lijk ik niet echt te herstellen. denk omdat ik dinsdag ben gaan paintballen je je daarbij nogal moet inspannen en daarna ook nog een paar biertjes heb gedronken in de kroeg.
maar als ik hier last van blijf houden stap ik denk ik over van 2x/pw push/pull naar een 4 split.
pi_97027759
8*100kg atg is trouwens nice, mijn deadlift lijkt wat voor te lopen op mijn squat.

5*150dl
5*110sq parallel
5*90sq full
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:22:37 #129
69994 seto
-|||--------|||-
pi_97028739
Zyzz confirmed for kamper.
Seto is zo ene baas he
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:03:11 #130
253447 Ethanolic
pi_97030246
95kg Squat, dieper dan paralel maar geen atg. 4 reps van 15. Volgende week 100 hitten.
Deathlift or Die.
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:03:51 #131
253447 Ethanolic
pi_97030273
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:29 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Vorige zaterdag 2x150 DL gedaan. :) Kon toen bijna 2 weken niet deadliften of squaten door m'n nieuwe tatoeage op buik. Als buik te aangespannen is kon die openscheuren.
Pics.
Deathlift or Die.
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:04:02 #132
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_97030280
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef BeamofLight het volgende:
Tonijntip trouwens:

Een grote kom

Heet water erbij
En smullen maar

Ik heb het allebei in huis, ga ik een keer proberen hahah.
quote:
I appel in blokjes + kaneel=smullen.Je kan er ook (vruchten)yoghurt doorheengooien.
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:07:19 #133
253447 Ethanolic
pi_97030406
Nu even in de tuin tannen, mouwtjes moeten weg.
Deathlift or Die.
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:23:52 #134
69994 seto
-|||--------|||-
pi_97031001
Zag vandaag twee gasten elkaar spotten bij de lat pulldown machine.
Seto is zo ene baas he
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:26:37 #135
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_97031096
quote:
5s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:23 schreef seto het volgende:
Meen je die :').
pi_97031237
quote:
spotten ze elkaar dan ook met fietsen?
pi_97031242
Voor je het weet vliegen die ecto's de lucht in! :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:29:08 #138
337072 Zyzz
The King.
pi_97033539
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:03 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Pics.
Pics van wat?
pi_97034610
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:54 schreef Zyzz het volgende:
12-05-11

[ afbeelding ]
Goed fysiek brah...

Had ik maar zo'n klein frame. Fuarkkk. Oh nee, toch niet. :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:56:42 #140
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_97034686
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:29 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Pics van wat?
Van die tatoeage 8-)
pi_97035381
PWO wit bolletje haring O+ Snelle suikers en eiwitten, wat wil een mensch nog meer.
(Ja, een shakie, daarna gepakt :9 )
pi_97035510
Goed spul. Vanochtend ook ff langs de visboer gegaan 3 haringkjes meegenomen.

27gr eiwitjes per visje :9
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:18:06 #143
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_97035563
Ik vind vis zo smerig. :') Ik eet alleen kipfilet eigenlijk en afentoe biefstuk.
pi_97035581
Waardevolle eiwitbron + gezond (visolie) + lekker
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:19:19 #145
253447 Ethanolic
pi_97035610
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:07 schreef Ethanolic het volgende:
Nu even in de tuin tannen, mouwtjes moeten weg.
Wutt, ze zijn al bijna weg.
Deathlift or Die.
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:20:08 #146
253447 Ethanolic
pi_97035645
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef 16meter het volgende:
Goed spul. Vanochtend ook ff langs de visboer gegaan 3 haringkjes meegenomen.

27gr eiwitjes per visje :9
Krijg er honger van. Damn haring is zo lekker. Net als makreel (op brood wel).
Deathlift or Die.
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:57:00 #147
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_97037146
Denk dat dit wel het goede topic is om m'n vraag in te stellen.

Ben maandag voor het eerst in maanden weer een keer naar de sportschool geweest. Wil dat deze zomer weer gaan doen en volgend seizoen eenmaal per week als aanvulling op m'n waterpolotrainingen, om zo wat meer fysiek op te bouwen.

Nou heb ik maandagavond anderhalf uur gefitnesst, vooral armen, borst en schouders, en ook een beetje buik meegepakt. Niet meteen het hoogst mogelijke gewicht gepakt, ook niet te licht, gewoon lekker, om er weer een beetje in te komen. Ook niet tot het maximale gegaan qua reps. Dinsdag een klein beetje spierpijn in beide armen en schouders, niet noemenswaardig in ieder geval, dus dinsdagavond lekker gaan zwemmen (anderhalf uur training), waarbij ook geen andere dingen gedaan dan normaal.

Nou heb ik dus sinds woensdagochtend enorm veel pijn aan de binnenkant van m'n elleboog, net erboven zeg maar, onderkant van de biceps. Kan m'n arm niet strekken, niets tillen en loop continue met m'n arm in een hoek van 90 graden. Vannacht amper geslapen omdat ik geen enkele houding kon vinden met slapen waarin het geen pijn deed. Het rare is dat ik geen onafhankelijke biceps-oefeningen gedaan heb, en m'n andere arm is compleet pijnloos, terwijl m'n armen ongeveer even sterk zijn, kan met beide vrijwel evenveel gewicht tillen.

Nou zegt een vriendin van me die fysiotherapie opleiding doet dat het waarschijnlijk overbelast is en dat het met rust over een paar dagen wel een stuk minder moet zijn, maar het is vandaag alleen maar erger geworden dan gisteren. Het straalt ook helemaal door naar m'n schouders en triceps, aangezien die door de pijn ook weinig beweging krijgen en erg stijf aanvoelen.

Wil dus morgen een afspraak maken bij de huisarts als het niet minder geworden is, maar ik dacht, misschien is er hier wel iemand die hier ervaring mee heeft? Is dit puur overbelasting of kan het wat anders zijn?
pi_97037281
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:20 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Krijg er honger van. Damn haring is zo lekker. Net als makreel (op brood wel).
Makreel is ook goddelijk inderdaad. _O_ Op brood, uit een blikje, zo uit het pannetje, allemaal wel te pruimen.

Maar wel prijzig.. daarom vreet ik voornamelijk koolvis van de Aldi. :P
pi_97038080
quote:
So?
pi_97038118
En welkom terug Zyzzje. *;
pi_97038448
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef Zyzz het volgende:
King Of Aesthetics
[ afbeelding ]
nice mang
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:56:02 #152
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97039288
@Big Smurf,
Zenuwbeknelling of te ijverig (red spieriverbelasting) gesport.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_97041540
Dag broeders.
Wat is beter: sochtends of savonds trainen. Of maakt het geen hol uit!
pi_97041679
Google zegt het volgende
quote:
De best tijd om met gewichten te trainen is laat in de middag of vroeg in de avond. Op dat tijdstip is de verhouding tussen de endogene katabole en de endogene anabole hormonen in het lichaam het gunstigst.
http://www.ergogenics.org/tijdstip.html

Ik zeg dat het in de praktijk weinig uitmaakt.
pi_97041819
Thnx. Ja ik zag soms ook 's ochtends staan op internet dus ik denk ik vraag het de pros even.
pi_97044992
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:05 schreef tech4u het volgende:
Thnx. Ja ik zag soms ook 's ochtends staan op internet dus ik denk ik vraag het de pros even.
Als je s'ochtends gaat trainen, wacht dan minimaal een uur voordat je gaat trainen, omdat de vloeistof in je ruggegraat zich "uitsmeert". Na een uur is dit weer normaal, en heb je minder kans op onderrug blessures. :)

Dat las ik ergens. :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:23:15 #157
337072 Zyzz
The King.
pi_97045955
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:56 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Van die tatoeage 8-)

King of Aesthetics?
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:23:52 #158
337072 Zyzz
The King.
pi_97045991
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:24 schreef krioro het volgende:
En welkom terug Zyzzje. *;
Tnx brah. :)
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:29:54 #159
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97046394
Zeg dat je een fysiek hebt weten we nu wel. :)

Alleen je ego mag wel wat minder :').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_97046420
oksels scheren :'(
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:31:07 #161
337072 Zyzz
The King.
pi_97046479
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef CantFazeMe het volgende:

:') :')
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:31:42 #162
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_97046522
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef CantFazeMe het volgende:

tjek die tato en die oorbellen man
wat een eindbaas
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:31:55 #163
337072 Zyzz
The King.
pi_97046535
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef DeRakker. het volgende:
oksels scheren :'(
Ja wat dan? Loop jij dan met een oerwoud onder je oksels rond? :')
pi_97047535
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef Zyzz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

King of Aesthetics?
wat is ong je voedingsschema bro
pi_97048786
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef Zyzz het volgende:

[..]

tuurlijk zoals eckte mannen :7
ben geen wijf.
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:13:28 #166
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97048924
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Ik scheer mijn oksels ook. :Y
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_97049760
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:57 schreef BigSmurf het volgende:
Denk dat dit wel het goede topic is om m'n vraag in te stellen.

Ben maandag voor het eerst in maanden weer een keer naar de sportschool geweest. Wil dat deze zomer weer gaan doen en volgend seizoen eenmaal per week als aanvulling op m'n waterpolotrainingen, om zo wat meer fysiek op te bouwen.

Nou heb ik maandagavond anderhalf uur gefitnesst, vooral armen, borst en schouders, en ook een beetje buik meegepakt. Niet meteen het hoogst mogelijke gewicht gepakt, ook niet te licht, gewoon lekker, om er weer een beetje in te komen. Ook niet tot het maximale gegaan qua reps. Dinsdag een klein beetje spierpijn in beide armen en schouders, niet noemenswaardig in ieder geval, dus dinsdagavond lekker gaan zwemmen (anderhalf uur training), waarbij ook geen andere dingen gedaan dan normaal.

Nou heb ik dus sinds woensdagochtend enorm veel pijn aan de binnenkant van m'n elleboog, net erboven zeg maar, onderkant van de biceps. Kan m'n arm niet strekken, niets tillen en loop continue met m'n arm in een hoek van 90 graden. Vannacht amper geslapen omdat ik geen enkele houding kon vinden met slapen waarin het geen pijn deed. Het rare is dat ik geen onafhankelijke biceps-oefeningen gedaan heb, en m'n andere arm is compleet pijnloos, terwijl m'n armen ongeveer even sterk zijn, kan met beide vrijwel evenveel gewicht tillen.

Nou zegt een vriendin van me die fysiotherapie opleiding doet dat het waarschijnlijk overbelast is en dat het met rust over een paar dagen wel een stuk minder moet zijn, maar het is vandaag alleen maar erger geworden dan gisteren. Het straalt ook helemaal door naar m'n schouders en triceps, aangezien die door de pijn ook weinig beweging krijgen en erg stijf aanvoelen.

Wil dus morgen een afspraak maken bij de huisarts als het niet minder geworden is, maar ik dacht, misschien is er hier wel iemand die hier ervaring mee heeft? Is dit puur overbelasting of kan het wat anders zijn?
Denk zelf gewoon overbelasting inderdaad. Heb ik ook paar gehad. Als je er maandag nog last van hebt, dan bel je inderdaad de huisarts op lijkt me.
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:30:07 #168
337072 Zyzz
The King.
pi_97049863
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:49 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

wat is ong je voedingsschema bro
Momenteel zoiets

07:30: 60gr birinta + whey + melk

09:00 trainen

10:00 whey + melk

10:30 200gr kip + nootjes + groente

13:00 100gr kip + 4 eieren + groente

15:00 200gr vis + nootjes en groente

17:00: 100gr kip + 0.5liter melk + groente

19:00 200gr vis + nootjes

22:00 500gr kwark + nootjes

Het is tenminste de bedoeling om zo te eten maar aangezien ik vaak niet thuis ben mis ik meestal een maaltijd smiddags en/of savonds.

Probeer dan iets anders binnen te krijgen meestal Subway/nootjes/eiwitreep.

Kan ik niks eten dan pech, ga je niet dood van. :) Wil ook niet dat bodybuilding mijn leven zo beïnvloed dat ik nergens heen kan gaan zonder steeds kip/noten/groente etc mee te nemen
pi_97049948
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef Zyzz het volgende:
King Of Aesthetics
[ afbeelding ]
Ah, Mars Mannetje. Jij deed geen extra dingen voor abs toch, gewoon squats en dl's? Nice man. Heb je nog pics van toen je begon + gewicht destijds?
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:56:19 #170
337072 Zyzz
The King.
pi_97051540
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ah, Mars Mannetje. Jij deed geen extra dingen voor abs toch, gewoon squats en dl's? Nice man. Heb je nog pics van toen je begon + gewicht destijds?
Klopt, laatste paar keer 1 oefening gedaan voor abs daarvoor nooit getraind.

Zal is ff zoeken. :)
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:03:01 #171
177114 Demon_Hunter
pi_97051939
Omg, vanavond wezen trainen en zag wat mensen lopen met zo`n schema gemaakt door de sportschool, vroeg of ik het ff mocht zien... per trainingsdag 12 OEFENINGEN MET 20 REPS PER SET, en dan 4 sets... WTFFFFFFFFFFFF
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:03:45 #172
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_97051988
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
Omg, vanavond wezen trainen en zag wat mensen lopen met zo`n schema gemaakt door de sportschool, vroeg of ik het ff mocht zien... per trainingsdag 12 OEFENINGEN MET 20 REPS PER SET, en dan 4 sets... WTFFFFFFFFFFFF
Haha hier ook al _O-
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:12:25 #173
337072 Zyzz
The King.
pi_97052582
12-05-11 72kg

21-1-2011 75kg

Deze is 6 maanden eerder gemaakt dan de bovenstaande foto ~60kg
pi_97053166
Ongeveer _15 kilo_ in ongeveer 6 maanden?! Zat je daarvoor ook al rond die 75 kg en heb je het daarom zo snel teruggekregen, of mis ik iets? Mind = blown.
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:23:22 #175
337072 Zyzz
The King.
pi_97053338
Nee ik begon met 50-55 kg ongeveer. Na een jaar trainen (3e pic) woog ik 60kg, wist toen niks van voeding en training. Toen begon ik 4500kcal per dag te eten en groeide ik als een beest. :)
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:30:20 #176
177114 Demon_Hunter
pi_97053795
http://girlsinyogapants.com/

Deze wou ik ff met jullie delen, FUAAAAAAAAAAAARK
pi_97054504
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef Zyzz het volgende:
Nee ik begon met 50-55 kg ongeveer. Na een jaar trainen (3e pic) woog ik 60kg, wist toen niks van voeding en training. Toen begon ik 4500kcal per dag te eten en groeide ik als een beest. :)
Respect, man. Ik heb geen tijd om alleen al zoveel kip klaar te maken elke dag. :') (je post op vorige pagina)

* Panzermaus vult avondshakebeker maar weer tot rand af met melk, lepelt er drie eetlepels pindakaas achteraan voor extra kcals
pi_97055141
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://girlsinyogapants.com/

Deze wou ik ff met jullie delen, FUAAAAAAAAAAAARK
Dit is alleen verantwoordelijk indien de dames in kwestie de beschikking hebben over een squat-ass.
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:18:22 #179
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_97056645
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:28 schreef L-D het volgende:

[..]

Denk zelf gewoon overbelasting inderdaad. Heb ik ook paar gehad. Als je er maandag nog last van hebt, dan bel je inderdaad de huisarts op lijkt me.
Okee thanks, wordt dan gewoon even rust houden. ;)

Interessant topic trouwens, en ook echt bizar wat sommigen doen qua voedsel, respect. Denk dat ik dit blijf volgen en meelezen, wil deze zomer weer lekker driemaal per week gaan trainen en kan hier duidelijk wel terecht voor vragen en tips.
pi_97058647
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:30 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Momenteel zoiets

07:30: 60gr birinta + whey + melk

09:00 trainen

10:00 whey + melk

10:30 200gr kip + nootjes + groente

13:00 100gr kip + 4 eieren + groente

15:00 200gr vis + nootjes en groente

17:00: 100gr kip + 0.5liter melk + groente

19:00 200gr vis + nootjes

22:00 500gr kwark + nootjes

Het is tenminste de bedoeling om zo te eten maar aangezien ik vaak niet thuis ben mis ik meestal een maaltijd smiddags en/of savonds.

Probeer dan iets anders binnen te krijgen meestal Subway/nootjes/eiwitreep.

Kan ik niks eten dan pech, ga je niet dood van. :) Wil ook niet dat bodybuilding mijn leven zo beïnvloed dat ik nergens heen kan gaan zonder steeds kip/noten/groente etc mee te nemen
ja oke ik heb echt geen tijd om altijd kip en groente klaar te maken dus voor mij is het nog altijd brood + kipfilet/tonijn in de cut.
pi_97061587
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:28 schreef L-D het volgende:

[..]

Die er vervolgens ook niks aan kan doen en rust adviseert. Zo blijven de zorgkosten stijgen..
  vrijdag 20 mei 2011 @ 06:39:30 #182
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97062268
Ik heb er ook geen tijd voor, of je moet op het werk doen maar dat lijkt zo vreemd :').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_97062985
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:59 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

ja oke ik heb echt geen tijd om altijd kip en groente klaar te maken dus voor mij is het nog altijd brood + kipfilet/tonijn in de cut.
Ik maak op zondag altijd mijn eten voor de hele week klaar en dat vries ik dan in....Netjes met de dag op de bakjes geschreven. Hoef ik 's ochtends niet na te denken. Gewoon 3 minuten in de ping en klaar...
pi_97063340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef Zyzz het volgende:
Dan heb je wel een flinke cut gedaan? Ik kom aan als een motherfucker als ik tegen de 3000 kcal per dag zit. Ben dan echt in een paar weken moddervet....
pi_97063495
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 08:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Dan heb je wel een flinke cut gedaan? Ik kom aan als een motherfucker als ik tegen de 3000 kcal per dag zit. Ben dan echt in een paar weken moddervet....
Als je de goede EKV verhoudingen aanhoudt dan hoef je niet flink te cutten.
pi_97063593
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

tjek die tato en die oorbellen man
wat een eindbaas
Haha, fysiek natuurlijk super maar kamp 100%, die tato en ketting en oorbellen, wat dacht je :)
Maar respect voor je prestaties, wil je binnenkort gaan kuren? Al veel chicken geregeld:)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 09:17:21 #187
179992 Mopst3r
Believe...
pi_97063787
Maar 1 volwaardige koolhydraten bron per dag?
Waar haal jij je energie vandaan?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_97064007
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

tuurlijk zoals eckte mannen :7
ben geen wijf.
smerig man zo'n pluk shag wat onder je armen wegkomt, is gewoon onverzorgd, niet mannelijk.
pi_97065039
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:12 schreef Zyzz het volgende:
12-05-11 72kg
[ afbeelding ]
21-1-2011 75kg
[ afbeelding ]
Deze is 6 maanden eerder gemaakt dan de bovenstaande foto ~60kg
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit maar wel licht, klein manneke eh?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:05:40 #190
253447 Ethanolic
pi_97065073
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:27 schreef 16meter het volgende:

[..]

smerig man zo'n pluk shag wat onder je armen wegkomt, is gewoon onverzorgd, niet mannelijk.
Ik trim het gewoon :)
Deathlift or Die.
pi_97070009
Gisteren optrekstang gekocht bij Kijkshoppie

Prima ding!!! toch wel een paar schroeven extra geboord want anders vertrouw ik het niet :P
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:36:43 #192
337072 Zyzz
The King.
pi_97070107
quote:

[..]

Mwa valt wel mee, ik woog 75 toen ik hoogste BF had iets van 14% denk ik. Toen ik ging cutten zat ik eerst beetje te kijken wat ik fijn vind etc. Had ook even keto gedaan maar geen succes.

Ik kom juist heel moeilijk aan, de reden dat ik op ~14% zat was omdat ik vaak ook savonds tijden de film ~250gr nootjes + liter vruchtendrank naar binnen schoof. :') (en dan ook nog 4500+ kcal overdag)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:41:45 #193
337072 Zyzz
The King.
pi_97070292
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:06 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Haha, fysiek natuurlijk super maar kamp 100%, die tato en ketting en oorbellen, wat dacht je :)
Maar respect voor je prestaties, wil je binnenkort gaan kuren? Al veel chicken geregeld:)
Tatoeage is wapen van Polen, (ben Pools) aan de ketting hangt een kruisje, ben katholiek. En de oorbellen.. tjaa zijn gewoon diamantjes, kampers hebben dacht ik juist iets met goud?

Ben alles behalve een kamper. :')

Nee nog niet, ben nog maar 19 he. Of ik in de toekomst ga kuren weet ik nog niet. Mijn doel is 80+ met 6/7% moet ook lukken zonder AAS.

Hahaha kan niet klagen. :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Zyzz op 20-05-2011 13:07:51 ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:43:02 #194
337072 Zyzz
The King.
pi_97070344
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:17 schreef Mopst3r het volgende:
Maar 1 volwaardige koolhydraten bron per dag?
Waar haal jij je energie vandaan?
Vind wel fijn zo. Voel me ook totaal niet energieloos ofzo wat ik wel met keto had.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:43:38 #195
337072 Zyzz
The King.
pi_97070374
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:04 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ziet er goed uit maar wel licht, klein manneke eh?
Ja man, ben maar 172 -_-
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:02:33 #196
177114 Demon_Hunter
pi_97071055
quote:

[..]

Mijn verbruik zit al op de 3400 cal... als ik bulk zit ik rustig op de 5000/5500 cal.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:04:13 #197
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97071124
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:02 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Mijn verbruik zit al op de 3400 cal... als ik bulk zit ik rustig op de 5000/5500 cal.
I just.. i aint.. I even.. :X
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_97071368
Demon_Hunter is volgens mij ook iets van 2m10 toch? Mijn onderhoud zit ook net iets boven de 3200...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:10:37 #199
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_97071387
quote:

[..]

Footballspelers hoeven / moeten niet bulken man :) Gewoon trainen en eten, geen jojo effect creeeren
Luck is for losers
pi_97071393
quote:

[..]

Ik meen me te herinneren dat jij dan ook > 2m in lengte bent.

Anyway. Zelf ben ik iets langer dan 'Zyzz' en zijn fysiek is eigenlijk waar ik naar streef. Geen fitnesshomo, geen beer, gewoon aesthetical. Mag je trots op zijn, man. Heb je snel gedaan ook nog. 14.gif
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:37:56 #201
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97072546
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Demon_Hunter is volgens mij ook iets van 2m10 toch? Mijn onderhoud zit ook net iets boven de 3200...
Klote 2+ meter? Nice.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_97072757
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Anyway. Zelf ben ik iets langer dan 'Zyzz' en zijn fysiek is eigenlijk waar ik naar streef. Geen fitnesshomo, geen beer, gewoon aesthetical. Mag je trots op zijn, man. Heb je snel gedaan ook nog. [ afbeelding ]
Echt he. Dat is ook ongeveer mijn streeffysiek. Ik hoef echt niet zo'n buffed BB te worden. Gewoon mooie borst, schouders, v-rug en dan lekker droog.
pi_97073021
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:37 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Klote 2+ meter? Nice.
Hij's nog langer zelfs! 2m11 :')
quote:
Mijn stats, heb nu al rond de 11%bf
131 KG
2m11.
Zelf:
2m
110kg
18-19%

Nu dus bezig dat VP omlaag te brengen, in dat opzicht dus wel jaloers op Zyzz.
Qua kracht en spiervolume ben ik 'm al wel voorbij.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:54:33 #204
177114 Demon_Hunter
pi_97073287
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:37 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Klote 2+ meter? Nice.
Ben 2.11 en 130 kg haha dus moet wel wat hebben op een dag..
pi_97073306
1.91
102kg
15%

Volgend jaar pas cutten, mag nog wel wat massa bij.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:55:26 #206
177114 Demon_Hunter
pi_97073333
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Footballspelers hoeven / moeten niet bulken man :) Gewoon trainen en eten, geen jojo effect creeeren
Naja in de offseason..
pi_97074019
Hier nog mensen die zondag ook aanwezig zijn in Beverwijk @ de Artemis cup?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:09:57 #208
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_97074026
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:55 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Naja in de offseason..
Zelfs dan is het niet echt een goed idee hoor serieus, offseason zul je ook moeten werken aan je voetenwerk, change of direction, acceleratie, agilities etc etc dan is bulken zwaar tegenstrijdig in wat je wilt bereiken, kracht is zeker niet alles
Luck is for losers
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:11:11 #209
177114 Demon_Hunter
pi_97074083
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:09 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Zelfs dan is het niet echt een goed idee hoor serieus, offseason zul je ook moeten werken aan je voetenwerk, change of direction, acceleratie etc etc dan is bulken zwaar tegenstrijdig in wat je wilt bereiken, kracht is zeker niet alles
Sowieso bulk ik niet echt hoor, naja ik eet altijd al superveel :P dat is het meer... maar binnekort moeten we weer tegen elkaar :P heb er nu al zin in!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:14:43 #210
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_97074249
Ja een weekie nog dan zullen we de BBQ aanzetten en er hopelijk een leuke wedstrijd van maken
Luck is for losers
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:28:36 #211
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97074883
Verdomme wat voel ik mij een fucking dwerg hier met 1.73 :'(.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_97075210
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Echt he. Dat is ook ongeveer mijn streeffysiek. Ik hoef echt niet zo'n buffed BB te worden. Gewoon mooie borst, schouders, v-rug en dan lekker droog.
Is ook niet mooi, vallen chicks ook niet op!
Gewoon goeie fysiek. strong manlets
pi_97075931
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik voel me hier dik als endomorf zijnde, zo hebben we allemaal wel iets.
pi_97076413
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef CantFazeMe het volgende:
boeie. 1.70 hier.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:23:51 #216
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97079542
Zyzz hoelang was je ook al bezig?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_97081037
1.88 represent
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:11:26 #218
16632 Xlarge
========
pi_97081772
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:54 schreef Agentperry het volgende:
1.88 represent
2.04 hier
edit, de rest ook maar
Vandaag weer gewogen 104 kilo nu.
Mijn bmi was laatst rond de 15%, dat zal het nog wel een beetje zijn, ik bulk/cut niet echt, let wel op mijn voeding, eet zowieso erg veel, maar er past ook een hoop voeding in een lang lichaam

[ Bericht 27% gewijzigd door Xlarge op 20-05-2011 17:25:10 ]
pi_97082314
ik vind mijn lengte wel ideaal, langer dan gemiddeld maar niet zo lang dat ik op me knieën moet om een chick te zoenen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:37:10 #220
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_97082925
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:54 schreef Agentperry het volgende:
1.88 represent
1.90
quote:
Enige mogelijke reactie die ik kan bedenken is :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:11:11 #221
337072 Zyzz
The King.
pi_97084333
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Anyway. Zelf ben ik iets langer dan 'Zyzz' en zijn fysiek is eigenlijk waar ik naar streef. Geen fitnesshomo, geen beer, gewoon aesthetical. Mag je trots op zijn, man. Heb je snel gedaan ook nog. [ afbeelding ]
Dank je wel. :)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:13:21 #222
337072 Zyzz
The King.
pi_97084409
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Zyzz hoelang was je ook al bezig?
Nu iets van 1 jaar en 10/11 maanden waarvan eerste jaar zonder kennis.
pi_97084850
ik wil een pic posten maar tinypic werkt niet
pi_97085202
doet het weer,

1.88m 82,5kg op het moment van de foto bodyfat was de laatste keer 10%, zal nu niet veel meer of minder zijn. 9 maanden training inmiddels, waarvan 5-6 serieus. begonnen als ecto van 72kg, nog steeds wel ecto maar wat minder.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:39:11 #225
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97091470
-Ga het navragen :)-

[ Bericht 30% gewijzigd door CantFazeMe op 20-05-2011 23:32:56 ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:41:05 #226
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97091582
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Nu iets van 1 jaar en 10/11 maanden waarvan eerste jaar zonder kennis.
Oké, bedankt :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:53:44 #227
337072 Zyzz
The King.
pi_97092362
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:36 schreef Agentperry het volgende:
doet het weer,

1.88m 82,5kg op het moment van de foto bodyfat was de laatste keer 10%, zal nu niet veel meer of minder zijn. 9 maanden training inmiddels, waarvan 5-6 serieus. begonnen als ecto van 72kg, nog steeds wel ecto maar wat minder.
[ afbeelding ]
Netjes. :)

Rug is jouw sterkste punt?
pi_97093062
1.95m in de house w/
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:44:26 #229
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_97095379
Net terug van full body workout. Morgen maar hardlopen en dan maandag weer!
pi_97099853
Vandaag nieuw schema opgesteld, 3-dagen schema met maandag borst + triceps, woensdag rug + biceps en vrijdag benen + schouders. Vandaag alvast met paar oefeningen begonnen, waaronder deze:

http://www.exrx.net/Weigh(...)GripBentOverRow.html

Was ff zoeken naar de juiste houding, maar erna voelde ik hem wel al een beetje in m'n onderrug, fijne oefening. Was lekker rustig, vandaag goed gegeten nu nog ff snel blikje tonijn open maken denk ik en dan me nest in, morgen lange dag. Moet nog steeds keer wat foto's posten, maar ik begin nu wel vooruitgang te merken, en anderen ook. Kuiten gaan ook goed.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:23:32 #231
242666 BeamofLight
pi_97101372
Rugfotootje. Geen BB aspiraties. Beetje fitness+ noem ik het. Sinds een maand of drie weer goed bezig qua voeding vooral. 6 kilo erbij sindsdien.

pi_97102704
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:23 schreef BeamofLight het volgende:
Rugfotootje. Geen BB aspiraties. Beetje fitness+ noem ik het. Sinds een maand of drie weer goed bezig qua voeding vooral. 6 kilo erbij sindsdien.

[ afbeelding ]
das echt wel BB :)
Fitness zegt de naam al... om fit te blijven... als je aan je voeding denkt om zo aan te komen of af te vallen is dat wel BB
  zaterdag 21 mei 2011 @ 09:26:26 #233
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_97109625
Zo nog 1 dagje en dan weer 't podium op. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
  zaterdag 21 mei 2011 @ 10:15:12 #234
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_97110175
Wederom succes!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 10:36:50 #235
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97110524
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 09:26 schreef Mr.J het volgende:
Zo nog 1 dagje en dan weer 't podium op. :)
*O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_97111386
Vraagje:

Kan ik Lipo 6X samen met EGCG (groene thee extract) nemen? Op 't de verpakking van Lipo 6X staat: "Do not consume synephrine, caffeine or thyroid-boosting compounds from other sources, including but not limited to, coffee, tea, soda and other dietary supplements."

Denken jullie dat EGCG daar ook onder valt?
pi_97111542
Groene thee extract bevat niet zoveel caffeine, toch?
pi_97113914
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:53 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Netjes. :)

Rug is jouw sterkste punt?
dankje

eigenlijk geen idee wat mijn sterkste punt is, deadlift is wel mijn sterkste lift maar dat is grotendeels benen, toch?

zal eens kijken of ik een pic kan maken vandaag of morgen
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:01:42 #239
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97114235
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Vraagje:

Kan ik Lipo 6X samen met EGCG (groene thee extract) nemen? Op 't de verpakking van Lipo 6X staat: "Do not consume synephrine, caffeine or thyroid-boosting compounds from other sources, including but not limited to, coffee, tea, soda and other dietary supplements."

Better safe then sorry. Ik had het niet gedaan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_97115124
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:23 schreef 16meter het volgende:
Groene thee extract bevat niet zoveel caffeine, toch?
Ik heb geen idee, ik wist niet eens dat thee uberhaupt caffeïne kon bevatten.. :P Maar ik twijfel nu omdat er wel thee op die Lipo 6 verpakking wordt vermeld..

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:01 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Better safe then sorry. Ik had het niet gedaan.
Ja precies, ik doe 't denk ik maar niet.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:41:25 #241
253447 Ethanolic
pi_97115497
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Vraagje:

In groene thee zit volgens mij wel cafeïne moet je even op de verpakking kijken :)
Deathlift or Die.
pi_97115577
Ja, kijk naar theïne (is hetzelfde).
pi_97116350
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:51 schreef Agentperry het volgende:

[..]

dankje

eigenlijk geen idee wat mijn sterkste punt is, deadlift is wel mijn sterkste lift maar dat is grotendeels benen, toch?

zal eens kijken of ik een pic kan maken vandaag of morgen
hangt af van wat voor deadlift je doet... ik doe m vooral voor mn onderrug.
pi_97116645
gewoon een normale barbel deadlift, explosief naar boven, gecontroleerd naar beneden.
pi_97116940
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:41 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

In groene thee zit volgens mij wel cafeïne moet je even op de verpakking kijken :)
Op verpakking staat onder Supplement facts groene thee extract en greoene thee (50% polyphenols) en bij other ingredients staat magnesium, gelatine en water..
  zaterdag 21 mei 2011 @ 16:08:09 #246
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97120264
Net klaar met trainen en heb continu het gevoel dat ik moet kotsen. Hebben mensen hier vaker last van (te hard getraind of zo)?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 16:10:19 #247
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97120343
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:36 schreef Agentperry het volgende:
doet het weer,

[ afbeelding ]
Goed bezig, flink gegroeid in korte tijd dan.
pi_97121120
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Net klaar met trainen en heb continu het gevoel dat ik moet kotsen. Hebben mensen hier vaker last van (te hard getraind of zo)?
Benen toevallig?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 16:43:37 #249
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_97121588
Met benen heb ik dat ook wel eens ja :P
  zaterdag 21 mei 2011 @ 16:46:57 #250
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97121688
Ja benen en laatste kwartier triceps, het is nu wel weg aan het ebben trouwens..
  zaterdag 21 mei 2011 @ 17:07:35 #251
253447 Ethanolic
pi_97122340
Ik heb altijd dat als ik Squats doe dat ik de rest van de training amper hoge gewichten kan pakken, omdat ik zo op m'n benen sta te trillen :P. Daarom doe ik meestal eerst DL, MP of BP voor ik ga Squatten.
Vandaag rustdag + hele dag tan gepakt. ^O^
Deathlift or Die.
pi_97122364
quote:
Heb 't ook wel eens. Gewoon ff de couch potatoe uithangen na je training ^O^
pi_97122634
Notenmix gehaald op de markt. Goede shit jwt.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 17:28:13 #254
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97123058
God gloeiende wat een spierpijn in mijn onderrug :').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_97123918
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Goed bezig, flink gegroeid in korte tijd dan.
dankje
quote:
heel soms, vaker het gevoel dat ik flauw ga vallen en sterretjes zien. maar dat vind ik juist heerlijk, helemaal leeg trainen.
pi_97123942
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:15 schreef 16meter het volgende:
Notenmix gehaald op de markt. Goede shit jwt.
echte negers hosselen het gewoon op de block
pi_97124372
jamaar.. ik ben wit
pi_97125816
het zijn van een neger is een levensstylo
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:16:52 #259
19479 Mr.J
pi_97127103
Morgen koningsontbijt met 2 Quarter pounders. :9

Verder 1kg rijst, 200gr rozijnen, 500 gram aardappelen en 500 gram biefstuk mee. :')
pi_97127203
jeetjeminetje
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:27:59 #261
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_97127539
Was lekker rustig in de sportschool. Heerlijk kunnen trainen.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:12:48 #262
69994 seto
-|||--------|||-
pi_97129257
Quarter Pounders :9
Seto is zo ene baas he
pi_97129612
rug pic:

EDIT: ik heb ecto armpjes maar hier lijken ze wel heel dun :{
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:14:27 #264
19479 Mr.J
pi_97131427
Goed bezig toch? :)

Niet druk maken, armen zien er altijd van achteren smal uit. Don't worry. :)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:45:24 #265
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_97132665
Geinig topic om te lezen en de king ziet er best wel koninklijk uit..

Maar even voor mijn begrip, aangezien ik nu ook bezig ben in de sportschool en aan het letten ben met wat ik eet (lukt niet altijd). Hoe de fok rekenen jullie je basisverbruik kcal uit en je intake? Zal vast simpel zijn en heb vast een linkje ergens gemist, but please, hoe?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_97134620
@ agentperry: goed bezig toch. Anders wat meer isolatie voor je armen?

Overigens gister ook m'n VP laten berekenen, zit op 15,3%. Hoop dat de 14% nog lukt voor de sportschool hier dicht gaat. Zou ideal zijn en dan tijdens juli/augustus goed blijven eten.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:37:18 #267
19479 Mr.J
pi_97134906
Laatste maaltijd van de dag. 2 Biefstukjes, bak rijst met rozijnen en een half flesje wijn.

Lekker slapen dan, morgen vroeg op. :)
pi_97135383
Ik wil creatine-monohydraat nemen om meer spiermassa te krijgen. Probleem is echter dat creatine ervoor zorgt dat je veel vocht vasthoudt, waardoor je niet droog uitziet.

Laat droog uitzien, nou net mijn prioriteit nummer 1 te zijn. Dus ik zit hier met een pot creatine-monohydraat die ik niet kan nemen. Of ligt dit anders :?.

Iemand?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:51:26 #269
19479 Mr.J
pi_97135552
quote:
CREATINE TRUTHS & MYTHS

4.Creatine Causes Excessive Water Retention.

More bullshit. A recent double-blind, placebo-controlled study found that, after three months of creatine use, test subjects showed no significant increase in body water. In fact, the creatine group showed greater gains in total body mass and fat-free mass. Best of all, this recent study employed the latest in body composition measurements-deuterated water isotopic analysis which utilizes a non-radioactive "tracer". Now it is possible that some inferior-grade creatine may actually promote water gain that results in a soft, puffy look. However, this can be due to several reasons. [i][b]One, it may not be due to the creatine, but excess sodium. When cheaply manufactured, excess sodium remains in the finished product.[/b][/i]
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=3550
pi_97135669
Kan je het antwoord niet geven, maar kwam wel dit tegen: http://www.fitnessnet.nl/(...)ory-of-creatine.html

Misschien interessant om even door te lezen?
pi_97135678
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:37 schreef Mr.J het volgende:
Laatste maaltijd van de dag. 2 Biefstukjes, bak rijst met rozijnen en een half flesje wijn.

Lekker slapen dan, morgen vroeg op. :)
biefstuk :9

Maar jij zal het wel zoveel vreten dat je er weinig meer aan vind?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:57:05 #272
19479 Mr.J
pi_97135840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef 16meter het volgende:

[..]

biefstuk :9

Maar jij zal het wel zoveel vreten dat je er weinig meer aan vind?
Ga straks weer terug naar 1 per dag, dat is wel ok. Maar afgelopen zaterdag werd het met 6 biefstukjes toch wel wat saai, zelfs voor een vleeseter zoals ik. ;)
pi_97135878
quote:
Sommige bodybuilders ervaren echter dat ze veel vocht gingen vasthouden, wat onhandig was in hun cut-periode.
pi_97135913
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:53 schreef Dalliance het volgende:
Kan je het antwoord niet geven, maar kwam wel dit tegen: http://www.fitnessnet.nl/(...)ory-of-creatine.html

Misschien interessant om even door te lezen?
Bedankt voor je link. Je link weerspreekt de quote van Mr.J waardoor ik niet weet wat ik nu ervan kan verwachten?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:00:21 #275
19479 Mr.J
pi_97136055
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Cool.Time het volgende:

[..]

Sommige bodybuilders ervaren echter dat ze veel vocht gingen vasthouden, wat onhandig was in hun cut-periode.
Ik moet van mijn trainer ook stoppen met crea in een wedstrijdvoorbereiding.

Dus of het een hardnekkige myth of toch een waarheid is? Who knows. Maar goed, waarom wil je perse crea gebruiken? Puur voor meer spiermassa? Kan je dan niet beter sleutelen aan je voeding of eens wat whey toe te voegen aan je voeding?

Nu bedtijd, trusten! :W
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:01:48 #276
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_97136141
Succes morgen man!
pi_97137086
Wat betreft creatine:

quote:
Kortom creatine is één van de belangrijkste energie-dragers in onze spieren die zeer snel energie kan leveren voor intensieve krachtige bewegingen. Als er een krachtige intensieve beweging wordt verricht (sport !) dan wordt die energie eerst voornamelijk uit creatine gehaald. Nadat deze creatine-energie verbrand is schakelt het lichaam over op minder snelle energiebronnen als glucose en vetzuren.
Dus voor vetverlies is het beter te wachten met creatine tot je op een acceptabel vetpercentage zit? Kan ik dat hier uit afleiden?
pi_97142744
Nee. Het zit zo dat jouw lichaam, voor het uitvoeren van een handeling, energie moet halen uit adenosinetrifosfaat (ATP). Alle andere energiebronnen die je hebt (dus ook vet), moeten hiertoe eerst naar worden omgezet. Wat er gebeurt is dat ATP, wordt omgezet naar adenosinedifosfaat (ADP), bij deze chemische reactie komt energie vrij, en dat gebruikt jouw lichaam. Wat creatine doet is creatine-fosfaat vormen, door te binden aan een fosfor-ion. Creatine-fosfaat kan weer binden aan ADP, en zodoende vormt dit weer ATP.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik moet van mijn trainer ook stoppen met crea in een wedstrijdvoorbereiding.

Dus of het een hardnekkige myth of toch een waarheid is? Who knows. Maar goed, waarom wil je perse crea gebruiken? Puur voor meer spiermassa? Kan je dan niet beter sleutelen aan je voeding of eens wat whey toe te voegen aan je voeding?

Nu bedtijd, trusten! :W
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14636103
quote:
Significant increases before and after the study were found in TBW (90.42 +/- 14.74 to 92.12 +/- 15.19 kg) and body water content (53.77 +/- 1.75 to 57.15 +/- 2.01 L) for the creatine group (p = 0.05).
Er staat echter ook in de conclusie:
quote:
These findings support previous research that creatine supplementation increases TBW. Mean percent body fat and caloric intake was not affected by creatine supplementation. Therefore weight gain in lieu of creatine supplementation may in part be due to water retention.
Maar weinig twijfel in ieder geval dat het komt door water retentie, het is ook vrij duidelijk gezien het dikgedrukte.

[ Bericht 33% gewijzigd door Diabox op 22-05-2011 02:28:25 ]
pi_97143438
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:14 schreef Mr.J het volgende:
Goed bezig toch? :)

Niet druk maken, armen zien er altijd van achteren smal uit. Don't worry. :)
thanks

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:30 schreef L-D het volgende:
@ agentperry: goed bezig toch. Anders wat meer isolatie voor je armen?

Overigens gister ook m'n VP laten berekenen, zit op 15,3%. Hoop dat de 14% nog lukt voor de sportschool hier dicht gaat. Zou ideal zijn en dan tijdens juli/augustus goed blijven eten.
ik ben nog beginner dus wil me vooral met compounds bezig houden.
  zondag 22 mei 2011 @ 08:15:47 #280
19479 Mr.J
pi_97145790
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:16 schreef Mr.J het volgende:
Morgen koningsontbijt met 2 Quarter pounders. :9

* burp...

Nu op weg.
  zondag 22 mei 2011 @ 09:36:27 #281
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97146180

Reclame spotje geloof ik, was iedergeval muziek bij. Vond het wel grappig :P
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_97146601
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:23 schreef Agentperry het volgende:
rug pic:

[ afbeelding ]

EDIT: ik heb ecto armpjes maar hier lijken ze wel heel dun :{
boeiend armen komen er nooit mooi uit op zulke pics
  zondag 22 mei 2011 @ 14:15:10 #283
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97153242
Echt jammer dat de sportschool hier op zondag maar van 9:00 tot 12:00 uur open is. Heb nu ongelofelijk zin om ff te knallen, maar helaas.

Ach ja, nog een maandje en dan heb ik vakantie, dus kan ik me heerlijk bezig houden met trainen, eten en rust. Nu komt het er door drukte gewoon niet van.
pi_97160297
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:16 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

boeiend armen komen er nooit mooi uit op zulke pics
:)
  zondag 22 mei 2011 @ 17:10:36 #285
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_97160483
35cm armen, bam. Nu vind ik ze wel groot genoeg en ga me meer richten op andere spieren. iig geen curls meer.
pi_97161495
not sure if serious
  zondag 22 mei 2011 @ 18:27:38 #287
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_97163984
Niet iedereen traint om groot te worden. :')
  zondag 22 mei 2011 @ 18:32:17 #288
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97164202
Wat is eigenlijk de meest effectieve manier om je biceps te trainen? Zwaar gewicht en max. 6-8 herhalingen of gemiddeld en 10 herhalingen?

Want mijn biceps groeien echt voor geen meter terwijl ik ze wel regelmatig pak.
  zondag 22 mei 2011 @ 18:35:40 #289
177114 Demon_Hunter
pi_97164365
Ik ga lekker, alleen dat zuipen in het weekend he :P het word altijd toch weer te gezellig, eet nu geen kebab meer aan het einde van de avond maar een bak kwark, dat dan weer wel :P Zuipen jullie nog wel ? ik wel minder nu..
pi_97164373
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is eigenlijk de meest effectieve manier om je biceps te trainen? Zwaar gewicht en max. 6-8 herhalingen of gemiddeld en 10 herhalingen?

Want mijn biceps groeien echt voor geen meter terwijl ik ze wel regelmatig pak.
Afwisselen, zware sets 6-8 reps met lichtere sets tot 12 reps. Ook varieren met oefeningen, zijn er genoeg uit om te kiezen.

Ik drink heel incidenteel 2-3 drankjes. Zuipen doe ik al een tijd niet meer.
  zondag 22 mei 2011 @ 18:43:21 #291
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97164723
En hoeveel oefeningen ongeveer? Meestal kom ik niet verder dan 5-6 verschillende
pi_97164770
zuipen 3 keer per week 15+ bier en vaak nog sterk. ben student, prioriteiten dus.
pi_97164888
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef ZuidGrens het volgende:
En hoeveel oefeningen ongeveer? Meestal kom ik niet verder dan 5-6 verschillende
2-3
  zondag 22 mei 2011 @ 18:49:00 #294
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_97164951
Maar serieus, zo klein zijn armen van 35-36 cm toch niet?
  zondag 22 mei 2011 @ 18:56:19 #295
16632 Xlarge
========
pi_97165276
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik ga lekker, alleen dat zuipen in het weekend he :P het word altijd toch weer te gezellig, eet nu geen kebab meer aan het einde van de avond maar een bak kwark, dat dan weer wel :P Zuipen jullie nog wel ? ik wel minder nu..
Ik drink elk weekend ook nog veel meer dan goed voor me is, en ben allang geen student meer :)
Vaak heb ik ook in het weekend mijn rustdagen, maar zelfs op de maandagen merk ik het vaak nog.
Blijft toch een zwakte
  zondag 22 mei 2011 @ 18:58:23 #296
177114 Demon_Hunter
pi_97165365
quote:
18s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:56 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Ik drink elk weekend ook nog veel meer dan goed voor me is, en ben allang geen student meer :)
Vaak heb ik ook in het weekend mijn rustdagen, maar zelfs op de maandagen merk ik het vaak nog.
Blijft toch een zwakte
Gelukkig zijn er lotgenoten haha.
  zondag 22 mei 2011 @ 19:06:09 #297
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_97165709
Ja het moet wel leuk blijven, ik probeer gewoon wat meer eiwitten naar binnen te werken en dan vind ik het wel goed. Sowieso iedere week minimaal 1 keer veel bier drinken.
  zondag 22 mei 2011 @ 19:06:30 #298
69994 seto
-|||--------|||-
pi_97165720
Denk dat er hier meer mensen nog weleens wat drinken dan niet hoor.
Seto is zo ene baas he
pi_97165764
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
Maar serieus, zo klein zijn armen van 35-36 cm toch niet?
Ik zit op 40 en heb ecto armen.. vanaf 45 ongeveer heb je imo een beetje forse armen.
  zondag 22 mei 2011 @ 19:10:00 #300
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_97165882
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:07 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik zit op 40 en heb ecto armen.. vanaf 45 ongeveer heb je imo een beetje forse armen.
Oh ik begon met 30 cm.. Ik wil niet zo verschrikkelijk zwaar worden, dan gaan mn hardloopwedstrijd tijden naar de klote.
  zondag 22 mei 2011 @ 19:10:50 #301
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97165922
Abdominals is altijd zo kut :r
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')