Doe eens PMen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja, wil je explosiviteit trainen ? ik heb dan nog wel een vet schema voor je... ik train alleen maar op explosiviteit..
Heb zondag wedstrijd gehad vandaag ff lekker alles weer losgetrained... doe nu dumbell presses met 40 kg, hoger gaan ze niet hier in de gym
Wat een onzin. Zijn gewichten van anderhalf kilo. Veel grote voetballers gebruiken het, waaronder Christiano Ronaldo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lijkt me vrij zwaar voor je gewrichten eigenlijk. Gewoon sprinten doe ik vrij regelmatig.
Tegelijk? Kan niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:11 schreef Schadenfreude het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen als ik vet wil verliezen maar wel spieren aanzetten?
Cycli van vetverlies en spieropbouw afwisselen.quote:En wat raden jullie aan om te doen?
Sprinten of Hill Sprints, zo simpel is hetquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Tegelijk? Kan niet.
[..]
Cycli van vetverlies en spieropbouw afwisselen.
Ah, dat is het, ik vroeg me al af waarom het topic niet meer automatisch in MYAT verscheen, dacht dat de feature weer was opgehevenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef robuust89 het volgende:
Poolboy, pannenkoek! Druk dan gewoon op de "Open nieuw deel" knop
Het is nooit te laat om te beginnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef poolboy85 het volgende:
Vorige topic had ik het over buik trainen. IMO nu aan de buik denken is een beetje te laat voor deze zomerDaarnaast merk ik zelf dat wanneer je de buik zwaar traint net zoals andere spiergroepen deze veel harder groeit.. ipv tientallen crunches/.
Mijn buik training:
4x10 hanging leg raises strikt en langzaam
4x10 hanging windwhipers strikt en langzaam
3x10 crunches in apparaat met gewichten
3x 1 minuut brug variaties.
Daarnaast cutten om je BF dermate laag te brengen, anders worden de blokjes niet zichtbaarAlleen daarmee kan je in 4-6 weken je blokjes zichtbaar maken denk ik... keihard cutten!
ja, ik heb er 1 van de kijkshop, werkt goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
Damn heerlijke work-out vandaag.
Ik zou eigenlijk een pull-up bar willen kopen voor thuis. Iemand ervaring mee?
Hoeveel kost hij daar? Ik ga vanavond even een halterstang met gewichten ophalenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:28 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
ja, ik heb er 1 van de kijkshop, werkt goed
Elke dag? Buikspieren hebben ook rust nodig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:13 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om te beginnenElke dag buikspieroefeningen met wat meer cardio kan wel een hoop goeds doen.....
Die heb ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:28 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
ja, ik heb er 1 van de kijkshop, werkt goed
Hmm dat is klote, begin de 90 aan te tikken dus dat is dus ook niks voor mijquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Elke dag? Buikspieren hebben ook rust nodig.
Een of twee keer per week buik is prima, met DL, squat enz. pak je ze ook mee.
[..]
Die heb ik ookis meer voor lichtgewichten volgens mij. Als ik dat ding vastzet en eraan hang glijdt 'ie gewoon naar beneden of valt. Als iemand 'm wil hebben geef maar een gil, ligt hier ergens in een hoek stof te happen.
Denk dat je dan al te zwaar bent, ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hmm dat is klote, begin de 90 aan te tikken dus dat is dus ook niks voor mij
Elke dag 120 keer is prima joh, benen gebruik je toch ook dagelijks
Zie toch veel verdeelde meningen op het gebied van buikspieren:quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Denk dat je dan al te zwaar bent, ja.
Wat dat laatste betreft...
[ afbeelding ]
quote:Het Trainingsprogramma
De buikspier kan, door de snelle hersteltijd, dagelijks getraind worden. Hierdoor begint het trainingsprogramma met 4 tot 5 keer per week trainen (afhankelijk van hoe snel je vorderingen maakt/wilt maken) in de eerste 3 maanden. Hierna komt het slechts aan op het onderhouden van de buikspieren door hetzelfde programma te doorlopen, maar dan 2-3 keer per week.bron
Het gaat ook niet van hak op de tak hequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe snel merken jullie progressie in de vorm van meer gewicht per eefening?
Ben nu ruim twee maanden bezig met een vierdagen schema icm cardio en merk qua oefeningen weinig vooruitgang. Ben begonnen met benchpress 4*8 met 20 - 30 - 35 - 40 kilo maar merk nog steeds dat de laatste 8 reps met 40 kilo lastig gaan.
Is dit normaal of had ik al makkelijk meer gewichten moeten kunnen drukken? Eet goed en train gewoon lekker. Vind het niet heel hinderlijk maar een beetje vooruitgang is wel fijn.
Nee snap ik maar 2.5 maand is toch niet heel weinig. Er zat wel twee weken vakantie tussen maar vanavond weer knallen, heb de zin in.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Het gaat ook niet van hak op de tak he
Probeer eens 3 x 8 en dan gelijk hoger pakken (35 a 40, wel zorgen dat je de 8 haalt
Maargoed 2 maanden is ook wel behoorlijk weinig. Gewoon lekker doorgaan, zwaar genoeg pakken en de oefeningen netjes en stabiel uitvoeren. Dus niet gaan lopen henken enz.
Succes
Sommige mensen hebben aanleg en bij de ander duurt het wat langerquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:25 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nee snap ik maar 2.5 maand is toch niet heel weinig. Er zat wel twee weken vakantie tussen maar vanavond weer knallen, heb de zin in.
bij mij helpt het altijd om meer gewicht te pakken en lagere reps om mijn bench te verhogen, ben nog beginner maar ik ga er goed op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe snel merken jullie progressie in de vorm van meer gewicht per eefening?
Ben nu ruim twee maanden bezig met een vierdagen schema icm cardio en merk qua oefeningen weinig vooruitgang. Ben begonnen met benchpress 4*8 met 20 - 30 - 35 - 40 kilo maar merk nog steeds dat de laatste 8 reps met 40 kilo lastig gaan.
Is dit normaal of had ik al makkelijk meer gewichten moeten kunnen drukken? Eet goed en train gewoon lekker. Vind het niet heel hinderlijk maar een beetje vooruitgang is wel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |