Je moet goed lezen, teveel eiwitten is onzin. Breekt je lichaam gewoon af.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:25 schreef stoeltafel het volgende:
Geen eiwitten is onzin, dat is wetenschappelijk aan te tonen. De 45min ben ik helemaal mee eens. Vaak zie je mensen 1.5 a 2 uur trainen, veels te lang.
Zelf doe ik altijd 6/7 oefening per dag en dan vier dagen, werkt perfect.
zoals al gezegd, niet geen eiwitten, gewoon niet die bizarre hoeveelheden als 300gram per dag, 2gram per kg vvm zou meer dan genoeg moeten zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:25 schreef stoeltafel het volgende:
Geen eiwitten is onzin, dat is wetenschappelijk aan te tonen. De 45min ben ik helemaal mee eens. Vaak zie je mensen 1.5 a 2 uur trainen, veels te lang.
Zelf doe ik altijd 6/7 oefening per dag en dan vier dagen, werkt perfect.
je bent nog veel meer onervaren als ik dus als je het niet heel erg vind ga ik niet vertrouwen op wat perfect voor jou werkt.quote:Zelf doe ik altijd 6/7 oefening per dag en dan vier dagen, werkt perfect.
Veel eiwitten eten is geen onzin. Geen isolatieoefeningen als je nog geen 5 jaar traint is totale onzin. Als je een mooi fysiek wilt zou ik ook oefeningen als bicep curls, tricep extensions, calf raises etc.. doen. Vanaf het begin al.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:10 schreef Agentperry het volgende:
voor mensen die geen zin hebben om te lezen, ik zal ff samenvatten wat mij opviel:
niet meer dan 10-16 sets per workout
niet langer dan 45min trainen
veel eiwitten eten is onzin
alle supplementen zijn onzin(whey, crea en omega 3 uitgezonderd)
geen isolatie oefeningen als je nog geen 5 jaar traint
ik heb ook ecto armpjes maar ze groeien opzich prima zonder isolatie oefeningen, shirts die vorig jaar bij mijn armen gewoon los zaten zitten nu ineens strak..quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:43 schreef 16meter het volgende:
Ik heb van mezelf al ecto armpjes, ik wil niet weten hoe ze eruit gezien hadden als ik de afgelopen 2 jaar nooit isolatieoefeningen had gedaan.
Volgens mij iets van 17 euroquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hoeveel kost hij daar? Ik ga vanavond even een halterstang met gewichten ophalen
Volgende week bankdrukbankje aanschaffen en ik wil ook nog zo'n ding kopen....
Ohh dan haal ik hem daar ook nog even! 17 eurie is geen geld!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 17 eurohet motiveert wel dat hij er hangt en ik hem vaak zie, dan doe ik het weer een paar x
Die van mij had schroeven met dingetjes waar je hem inklemt, zo vast als een huis (ben geen zwaar gewicht, maar toch 75 kilotjes)quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hmm dat is klote, begin de 90 aan te tikken dus dat is dus ook niks voor mij
Elke dag 120 keer is prima joh, benen gebruik je toch ook dagelijks
Dat is dat ding wat ik heb. Geen aanrader!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:01 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Die van mij had schroeven met dingetjes waar je hem inklemt, zo vast als een huis (ben geen zwaar gewicht, maar toch 75 kilotjes)
http://www.kijkshop.nl/pr(...)overig/optrek-stang/
Volgens mij heb jij die schroefjes met plugjes niet gebruiktquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is dat ding wat ik heb. Geen aanrader!
Heb ik ook, maar dan van andere shop. Zal niet goedkoper geweest zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:01 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Die van mij had schroeven met dingetjes waar je hem inklemt, zo vast als een huis (ben geen zwaar gewicht, maar toch 75 kilotjes)
http://www.kijkshop.nl/pr(...)overig/optrek-stang/
Bij push zit dan borst en wat nog meer? En pull is dan rug en ? Uitleg is welkomquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef Agentperry het volgende:
pushpull, alles 1,5 keer per week.
of
push
pull
fullbody
in een week, pak je dan alles 2x.
Push = pak je borst triceps schoudersquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Bij push zit dan borst en wat nog meer? En pull is dan rug en ? Uitleg is welkom
Haha heb ik eens bij een vriend gedaan. Hij dat ding aan kozijn hangen en zegt "Probeer hem nou ff". Ik dus 1x aanhangen... Trek ik het hele (boven) kozijn eraf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 33 euro haal ik denk ik liever deze..... Alleen voor de pull ups hoor want voor de rest is hij crap
haha,quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Haha heb ik eens bij een vriend gedaan. Hij dat ding aan kozijn hangen en zegt "Probeer hem nou ff". Ik dus 1x aanhangen... Trek ik het hele (boven) kozijn eraf.![]()
Oeps...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |