Heb 't ook wel eens. Gewoon ff de couch potatoe uithangen na je trainingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Net klaar met trainen en heb continu het gevoel dat ik moet kotsen. Hebben mensen hier vaker last van (te hard getraind of zo)?
dankjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Goed bezig, flink gegroeid in korte tijd dan.
heel soms, vaker het gevoel dat ik flauw ga vallen en sterretjes zien. maar dat vind ik juist heerlijk, helemaal leeg trainen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Net klaar met trainen en heb continu het gevoel dat ik moet kotsen. Hebben mensen hier vaker last van (te hard getraind of zo)?
echte negers hosselen het gewoon op de blockquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:15 schreef 16meter het volgende:
Notenmix gehaald op de markt. Goede shit jwt.
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=3550quote:CREATINE TRUTHS & MYTHS
4.Creatine Causes Excessive Water Retention.
More bullshit. A recent double-blind, placebo-controlled study found that, after three months of creatine use, test subjects showed no significant increase in body water. In fact, the creatine group showed greater gains in total body mass and fat-free mass. Best of all, this recent study employed the latest in body composition measurements-deuterated water isotopic analysis which utilizes a non-radioactive "tracer". Now it is possible that some inferior-grade creatine may actually promote water gain that results in a soft, puffy look. However, this can be due to several reasons. [i][b]One, it may not be due to the creatine, but excess sodium. When cheaply manufactured, excess sodium remains in the finished product.[/b][/i]
biefstukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:37 schreef Mr.J het volgende:
Laatste maaltijd van de dag. 2 Biefstukjes, bak rijst met rozijnen en een half flesje wijn.
Lekker slapen dan, morgen vroeg op.
Ga straks weer terug naar 1 per dag, dat is wel ok. Maar afgelopen zaterdag werd het met 6 biefstukjes toch wel wat saai, zelfs voor een vleeseter zoals ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
biefstuk
Maar jij zal het wel zoveel vreten dat je er weinig meer aan vind?
Sommige bodybuilders ervaren echter dat ze veel vocht gingen vasthouden, wat onhandig was in hun cut-periode.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=3550
Bedankt voor je link. Je link weerspreekt de quote van Mr.J waardoor ik niet weet wat ik nu ervan kan verwachten?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:53 schreef Dalliance het volgende:
Kan je het antwoord niet geven, maar kwam wel dit tegen: http://www.fitnessnet.nl/(...)ory-of-creatine.html
Misschien interessant om even door te lezen?
Ik moet van mijn trainer ook stoppen met crea in een wedstrijdvoorbereiding.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef Cool.Time het volgende:
[..]
Sommige bodybuilders ervaren echter dat ze veel vocht gingen vasthouden, wat onhandig was in hun cut-periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |