Oké, bedanktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Nu iets van 1 jaar en 10/11 maanden waarvan eerste jaar zonder kennis.
Netjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:36 schreef Agentperry het volgende:
doet het weer,
1.88m 82,5kg op het moment van de foto bodyfat was de laatste keer 10%, zal nu niet veel meer of minder zijn. 9 maanden training inmiddels, waarvan 5-6 serieus. begonnen als ecto van 72kg, nog steeds wel ecto maar wat minder.
[ afbeelding ]
das echt wel BBquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:23 schreef BeamofLight het volgende:
Rugfotootje. Geen BB aspiraties. Beetje fitness+ noem ik het. Sinds een maand of drie weer goed bezig qua voeding vooral. 6 kilo erbij sindsdien.
[ afbeelding ]
dankjequote:
Better safe then sorry. Ik had het niet gedaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Vraagje:
Kan ik Lipo 6X samen met EGCG (groene thee extract) nemen? Op 't de verpakking van Lipo 6X staat: "Do not consume synephrine, caffeine or thyroid-boosting compounds from other sources, including but not limited to, coffee, tea, soda and other dietary supplements."
Denken jullie dat EGCG daar ook onder valt?
Ik heb geen idee, ik wist niet eens dat thee uberhaupt caffeïne kon bevatten..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:23 schreef 16meter het volgende:
Groene thee extract bevat niet zoveel caffeine, toch?
Ja precies, ik doe 't denk ik maar niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Better safe then sorry. Ik had het niet gedaan.
In groene thee zit volgens mij wel cafeïne moet je even op de verpakking kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Vraagje:
Kan ik Lipo 6X samen met EGCG (groene thee extract) nemen? Op 't de verpakking van Lipo 6X staat: "Do not consume synephrine, caffeine or thyroid-boosting compounds from other sources, including but not limited to, coffee, tea, soda and other dietary supplements."
Denken jullie dat EGCG daar ook onder valt?
hangt af van wat voor deadlift je doet... ik doe m vooral voor mn onderrug.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:51 schreef Agentperry het volgende:
[..]
dankje
eigenlijk geen idee wat mijn sterkste punt is, deadlift is wel mijn sterkste lift maar dat is grotendeels benen, toch?
zal eens kijken of ik een pic kan maken vandaag of morgen
Op verpakking staat onder Supplement facts groene thee extract en greoene thee (50% polyphenols) en bij other ingredients staat magnesium, gelatine en water..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
In groene thee zit volgens mij wel cafeïne moet je even op de verpakking kijken
Goed bezig, flink gegroeid in korte tijd dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:36 schreef Agentperry het volgende:
doet het weer,
1.88m 82,5kg op het moment van de foto bodyfat was de laatste keer 10%, zal nu niet veel meer of minder zijn. 9 maanden training inmiddels, waarvan 5-6 serieus. begonnen als ecto van 72kg, nog steeds wel ecto maar wat minder.
[ afbeelding ]
Benen toevallig?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Net klaar met trainen en heb continu het gevoel dat ik moet kotsen. Hebben mensen hier vaker last van (te hard getraind of zo)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |