Dus voor vetverlies is het beter te wachten met creatine tot je op een acceptabel vetpercentage zit? Kan ik dat hier uit afleiden?quote:Kortom creatine is één van de belangrijkste energie-dragers in onze spieren die zeer snel energie kan leveren voor intensieve krachtige bewegingen. Als er een krachtige intensieve beweging wordt verricht (sport !) dan wordt die energie eerst voornamelijk uit creatine gehaald. Nadat deze creatine-energie verbrand is schakelt het lichaam over op minder snelle energiebronnen als glucose en vetzuren.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14636103quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik moet van mijn trainer ook stoppen met crea in een wedstrijdvoorbereiding.
Dus of het een hardnekkige myth of toch een waarheid is? Who knows. Maar goed, waarom wil je perse crea gebruiken? Puur voor meer spiermassa? Kan je dan niet beter sleutelen aan je voeding of eens wat whey toe te voegen aan je voeding?
Nu bedtijd, trusten!
Er staat echter ook in de conclusie:quote:Significant increases before and after the study were found in TBW (90.42 +/- 14.74 to 92.12 +/- 15.19 kg) and body water content (53.77 +/- 1.75 to 57.15 +/- 2.01 L) for the creatine group (p = 0.05).
Maar weinig twijfel in ieder geval dat het komt door water retentie, het is ook vrij duidelijk gezien het dikgedrukte.quote:These findings support previous research that creatine supplementation increases TBW. Mean percent body fat and caloric intake was not affected by creatine supplementation. Therefore weight gain in lieu of creatine supplementation may in part be due to water retention.
thanksquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:14 schreef Mr.J het volgende:
Goed bezig toch?
Niet druk maken, armen zien er altijd van achteren smal uit. Don't worry.
ik ben nog beginner dus wil me vooral met compounds bezig houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:30 schreef L-D het volgende:
@ agentperry: goed bezig toch. Anders wat meer isolatie voor je armen?
Overigens gister ook m'n VP laten berekenen, zit op 15,3%. Hoop dat de 14% nog lukt voor de sportschool hier dicht gaat. Zou ideal zijn en dan tijdens juli/augustus goed blijven eten.
* burp...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:16 schreef Mr.J het volgende:
Morgen koningsontbijt met 2 Quarter pounders.![]()
boeiend armen komen er nooit mooi uit op zulke picsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:23 schreef Agentperry het volgende:
rug pic:
[ afbeelding ]
EDIT: ik heb ecto armpjes maar hier lijken ze wel heel dun![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 10:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
boeiend armen komen er nooit mooi uit op zulke pics
Afwisselen, zware sets 6-8 reps met lichtere sets tot 12 reps. Ook varieren met oefeningen, zijn er genoeg uit om te kiezen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is eigenlijk de meest effectieve manier om je biceps te trainen? Zwaar gewicht en max. 6-8 herhalingen of gemiddeld en 10 herhalingen?
Want mijn biceps groeien echt voor geen meter terwijl ik ze wel regelmatig pak.
2-3quote:Op zondag 22 mei 2011 18:43 schreef ZuidGrens het volgende:
En hoeveel oefeningen ongeveer? Meestal kom ik niet verder dan 5-6 verschillende
Ik drink elk weekend ook nog veel meer dan goed voor me is, en ben allang geen student meerquote:Op zondag 22 mei 2011 18:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik ga lekker, alleen dat zuipen in het weekend hehet word altijd toch weer te gezellig, eet nu geen kebab meer aan het einde van de avond maar een bak kwark, dat dan weer wel
Zuipen jullie nog wel ? ik wel minder nu..
Gelukkig zijn er lotgenoten haha.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:56 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik drink elk weekend ook nog veel meer dan goed voor me is, en ben allang geen student meer
Vaak heb ik ook in het weekend mijn rustdagen, maar zelfs op de maandagen merk ik het vaak nog.
Blijft toch een zwakte
Ik zit op 40 en heb ecto armen.. vanaf 45 ongeveer heb je imo een beetje forse armen.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
Maar serieus, zo klein zijn armen van 35-36 cm toch niet?
Oh ik begon met 30 cm.. Ik wil niet zo verschrikkelijk zwaar worden, dan gaan mn hardloopwedstrijd tijden naar de klote.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik zit op 40 en heb ecto armen.. vanaf 45 ongeveer heb je imo een beetje forse armen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |