28 kg? Dan ben ik zelfs gauw uitgespeeld met dumbell pressquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Toevallig net vandaag nieuw PR dumbbell press: 9x42kg (na 10x34 en 10x38). Dumbbells gaan hier t/m 46kg. Nog wel: toko is overgenomen door Health City en het schijnt dat als de dumbbells ooit vervangen moeten worden de policy van Health City is om tot max. 28 kg te gaan.![]()
[..]
BS: gewoon meer eten!
[..]
Zie quote Arnold () bovenaan OP. Gewoon doorgaan. Soms zit je met een oefening op een plafond. Als je daar op blijft zitten: andere oefening voor die spiergroep (bv. dumbbell press i.p.v. bench press) of minder reps met meer gewicht (dus boven je plafond) doen.
Ja! iedereen mist The King!quote:
Tuurlijk hebben we je wel gemist.... nog nieuwe PR`s ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:04 schreef Zyzz het volgende:
tnx brah, u jelly now? hihi
Doel is 80+ met 6/7%
Vorige zaterdag 2x150 DL gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we je wel gemist.... nog nieuwe PR`s ?
Goud is kamp, die is zilver en hangt een kruisje aan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:21 schreef Agentperry het volgende:
nice zyzz, die ketting is alleen wel een beetje kamp
ok niet echt kamp dan, maar ook niet echt mijn stylo. ik draag sowieso geen sieraden meer op een horloge na. had eerst wel eens een rozenkrans maar dat doe ik niet meer sinds half pauper nederland er mee loopt, daarmee wordt ik niet geassocieerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:29 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Goud is kamp, die is zilver en hangt een kruisje aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |