Dit vertrouw ik nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 33 euro haal ik denk ik liever deze..... Alleen voor de pull ups hoor want voor de rest is hij crap
damn 5kg voor 22 euroquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens sinds ik deze gebruik klik maak ik echt de gains van m'n leven. Ook goed dat die veiligheidstraps erop zitten.
goed bezigquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Trouwens @Rakker heb het volgende besteld bij nutitrion;
4 pack 1000 gram Wey Del.
Vanille, Cocos, Perzik-Mango en Aardbei-Banaan.
¤79,95![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens sinds ik deze gebruik klik maak ik echt de gains van m'n leven. Ook goed dat die veiligheidstraps erop zitten.
zoiets bijvoorbeeld(dit is mijn schema, waar ik nog steeds graag feedback over wil):quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Bij push zit dan borst en wat nog meer? En pull is dan rug en ? Uitleg is welkom
Ziet er wel nice uit maar kan je ipv seated cable rows niet beter bend over rows doen? Ik ga deze in ieder geval maar een keertje proberen. Danku dankuquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:34 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zoiets bijvoorbeeld(dit is mijn schema, waar ik nog steeds graag feedback over wil):
push:
squat(afwisselen met full squat), 3*5 zwaar 1*8 halfzwaar
bench 3*6 zwaar 1*8-10 halfzwaar
pushpress 3*5 1*8 halfzwaar
incline dumbbel press 3*8
weighted dips 3*8
pull
deadlift 1*5super zwaar
pendley rows 4*6
wide grip pullups tot failure*3
seated cable row 4*8
close grip chins tot failure*3
pendley rows zijn bijna hetzelfde als bend over rows, daarom pak ik er de cable variant bij. ook doe ik met cable rows altijd een dropset, iets wat moeilijker gaat met een barbellquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ziet er wel nice uit maar kan je ipv seated cable rows niet beter bend over rows doen? Ik ga deze in ieder geval maar een keertje proberen. Danku danku
Caseïne eiwit shake? Of gewoon doorvreten zo smerig is kwark helemaal niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef tech4u het volgende:
Ik ben sinds 2 weken begonnen met cutten. Savonds eet ik 250 gram magere kwark met wat druiven. Maar ik vind het gewoon te smerig kan er niet aan wennen. Is er ook een goed alternatief voor?
Geen idee wat dat is maar ik zal het even googlen. Ik houd het bijna niet binnenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Caseïne eiwit shake? Of gewoon doorvreten zo smerig is kwark helemaal niet.
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-langzaamquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:30 schreef tech4u het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is maar ik zal het even googlen. Ik houd het bijna niet binnen
tonijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef tech4u het volgende:
Ik ben sinds 2 weken begonnen met cutten. Savonds eet ik 250 gram magere kwark met wat druiven. Maar ik vind het gewoon te smerig kan er niet aan wennen. Is er ook een goed alternatief voor?
Oke, dat klinkt niet zo smakelijk. Morgen proberen dus!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef BeamofLight het volgende:
Tonijntip trouwens:
Men neme royco cup-a-soup kipsmaak
Een grote kom
Een uitgelekt blijk tonijn op waterbasis
Tonijn + kippesoep in kom
Heet water erbij
En smullen maar
Geen grapje, smaakt redelijk.
Toevallig net vandaag nieuw PR dumbbell press: 9x42kg (na 10x34 en 10x38). Dumbbells gaan hier t/m 46kg. Nog wel: toko is overgenomen door Health City en het schijnt dat als de dumbbells ooit vervangen moeten worden de policy van Health City is om tot max. 28 kg te gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja, wil je explosiviteit trainen ? ik heb dan nog wel een vet schema voor je... ik train alleen maar op explosiviteit..
Heb zondag wedstrijd gehad vandaag ff lekker alles weer losgetrained... doe nu dumbell presses met 40 kg, hoger gaan ze niet hier in de gym
BS: gewoon meer eten!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef seto het volgende:
25km per dag fietsen en spieren bouwen gaat niet zo goed samen.
Zie quote Arnold (quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe snel merken jullie progressie in de vorm van meer gewicht per eefening?
Ben nu ruim twee maanden bezig met een vierdagen schema icm cardio en merk qua oefeningen weinig vooruitgang. Ben begonnen met benchpress 4*8 met 20 - 30 - 35 - 40 kilo maar merk nog steeds dat de laatste 8 reps met 40 kilo lastig gaan.
Is dit normaal of had ik al makkelijk meer gewichten moeten kunnen drukken? Eet goed en train gewoon lekker. Vind het niet heel hinderlijk maar een beetje vooruitgang is wel fijn.
Oh, OK, dank je voor deze tot nog toe in de bodybuildingwereld onbekende ultieme supertip.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:14 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Sprinten of Hill Sprints, zo simpel is het
Niet bitchen, gewoon opeten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef tech4u het volgende:
28 kg? Dan ben ik zelfs gauw uitgespeeld met dumbell pressquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Toevallig net vandaag nieuw PR dumbbell press: 9x42kg (na 10x34 en 10x38). Dumbbells gaan hier t/m 46kg. Nog wel: toko is overgenomen door Health City en het schijnt dat als de dumbbells ooit vervangen moeten worden de policy van Health City is om tot max. 28 kg te gaan.![]()
[..]
BS: gewoon meer eten!
[..]
Zie quote Arnold () bovenaan OP. Gewoon doorgaan. Soms zit je met een oefening op een plafond. Als je daar op blijft zitten: andere oefening voor die spiergroep (bv. dumbbell press i.p.v. bench press) of minder reps met meer gewicht (dus boven je plafond) doen.
Ja! iedereen mist The King!quote:
Tuurlijk hebben we je wel gemist.... nog nieuwe PR`s ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:04 schreef Zyzz het volgende:
tnx brah, u jelly now? hihi
Doel is 80+ met 6/7%
Vorige zaterdag 2x150 DL gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we je wel gemist.... nog nieuwe PR`s ?
Goud is kamp, die is zilver en hangt een kruisje aan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:21 schreef Agentperry het volgende:
nice zyzz, die ketting is alleen wel een beetje kamp
ok niet echt kamp dan, maar ook niet echt mijn stylo. ik draag sowieso geen sieraden meer op een horloge na. had eerst wel eens een rozenkrans maar dat doe ik niet meer sinds half pauper nederland er mee loopt, daarmee wordt ik niet geassocieerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:29 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Goud is kamp, die is zilver en hangt een kruisje aan.
Ik draag van sieraden altijd oorbellen + ketting.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:40 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ok niet echt kamp dan, maar ook niet echt mijn stylo. ik draag sowieso geen sieraden meer op een horloge na. had eerst wel eens een rozenkrans maar dat doe ik niet meer sinds half pauper nederland er mee loopt, daarmee wordt ik niet geassocieerd.
wilde vandaag eigenlijk nog gaan trainen maar heb nog steeds spierpijn na mijn pr's op deadlift(5*150) en fullsquat(5*90) van maandag en dinsdag, zijn bcaa's mss een oplossing?
heb er normaal eigenlijk ook nooit zon last van. maar deze week lijk ik niet echt te herstellen. denk omdat ik dinsdag ben gaan paintballen je je daarbij nogal moet inspannen en daarna ook nog een paar biertjes heb gedronken in de kroeg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik draag van sieraden altijd oorbellen + ketting.of rozenkrans.
Owja ik had trouwens vorige zaterdag 8x100 ATG squats gedaan.
Uhh nee gewoon normaal eten, ik voel het ook nog in mn benen en onderrug na beentraining op zaterdag.
Pics.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:29 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Vorige zaterdag 2x150 DL gedaan.Kon toen bijna 2 weken niet deadliften of squaten door m'n nieuwe tatoeage op buik. Als buik te aangespannen is kon die openscheuren.
Ik heb het allebei in huis, ga ik een keer proberen hahah.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef BeamofLight het volgende:
Tonijntip trouwens:
Men neme royco cup-a-soup kipsmaak
Een grote kom
Een uitgelekt blijk tonijn op waterbasis
Tonijn + kippesoep in kom
Heet water erbij
En smullen maar
Geen grapje, smaakt redelijk.
I appel in blokjes + kaneel=smullen.Je kan er ook (vruchten)yoghurt doorheengooien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef tech4u het volgende:
Meen je diequote:Op donderdag 19 mei 2011 14:23 schreef seto het volgende:
Zag vandaag twee gasten elkaar spotten bij de lat pulldown machine.
spotten ze elkaar dan ook met fietsen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:23 schreef seto het volgende:
Wutt, ze zijn al bijna weg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:07 schreef Ethanolic het volgende:
Nu even in de tuin tannen, mouwtjes moeten weg.
Krijg er honger van. Damn haring is zo lekker. Net als makreel (op brood wel).quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef 16meter het volgende:
Goed spul. Vanochtend ook ff langs de visboer gegaan 3 haringkjes meegenomen.
27gr eiwitjes per visje
Makreel is ook goddelijk inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Krijg er honger van. Damn haring is zo lekker. Net als makreel (op brood wel).
So?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:23 schreef seto het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |