Zeg dan 4:00 minuut, dan hebben we nu 5 uur.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik gok dat het gemiddelde per nummer ondertussen flink hoger is dan 3:30
hahahhaaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
ik gaat het wel effe volgendat begrijp jij natuurlijk ook wel
Zal wel .wma zijn ofzeaux, zou hij gewoon moeten kunnen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg dan 4:00 minuut, dan hebben we nu 5 uur.
Er staan trouwens x bestanden zonder extensie, moet ik dat nog aanpassen?
Nee, 't is .o of .mp of .m of helemaal nietsquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal wel .wma zijn ofzeaux, zou hij gewoon moeten kunnen?
Hm, ik kijk er zo wel even naar, hij is nu nog druk aan het uploaden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, 't is .o of .mp of .m of helemaal niets
Okquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm, ik kijk er zo wel even naar, hij is nu nog druk aan het uploaden.
ach was een geintje hoor van marvinquote:
Geweldig en ik ken het helemaal nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gaan lekker hè? En ik ben daar nog niet mee klaar
Hebben we nog iets voor een polonaise over het parkquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Als die wijven niet gaan dansen doe ik het zelf wel.
Ja, bier.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hebben we nog iets voor een polonaise over het park
Vrouwengekreun en ploppende bierflesjesquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand enig idee wat Remmie graag hoort?
Beide heb ik in muziekvorm.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vrouwengekreun en ploppende bierflesjes
de internationale of job pannekoek doe je hem een echt groot plezier meequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand enig idee wat Remmie graag hoort?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de internationale of job pannekoek doe je hem een echt groot plezier mee
Ik weet niet eens wat je zegt...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de internationale of job pannekoek doe je hem een echt groot plezier mee
Ik breng verslag uit van wanneer en hoe laat de drankjes naar me toe komen, hoe vaak ik naar de wc getild wordt e.d.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
ik gaat het wel effe volgendat begrijp jij natuurlijk ook wel
Komen er wijven?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
het lijflied van zijn cluppie of een lekker nummertje over jobquote:
Dat regelen jullie zelf maarquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het lijflied van zijn cluppie of een lekker nummertje over job
Of juist wel, dat hij heul gaat zitten schreeuwen enzeauxquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Je kan ook een politiek debat opzetten voor Remlof, hebben we geen last van hem
O ja, dat was bij mij ook, hij heeft een uur zitten drammen over welke partij ik nou koos, ik heb hem lekker niet geantwoordquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of juist wel, dat hij heul gaat zitten schreeuwen enzeaux
Woont die rooie er nog?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik regel wel een zeepkist voor 'm (en die zet ik wel op een ander park)
Die was niet rood hoor, ze was blond. En ja, ze woont er nog en steekt weer de hand naar mij op als ik haar tegenkom. Beter ook, ruzie is ook niksquote:
Hoe kom ik aan rood dan? Of was dat weer zo'n vuige sloerie van je?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die was niet rood hoor, ze was blond. En ja, ze woont er nog en steekt weer de hand naar mij op als ik haar tegenkom. Beter ook, ruzie is ook niks
Ik heb geen idee hoe je bij rood komtquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan rood dan? Of was dat weer zo'n vuige sloerie van je?
O jammer ik wou nog even het vuurtje opstoken
Camera is al opgeladenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:
Ik zit te zoeken naar een beveilingscamera, die moet hier nog ergens op zolder liggen, zo'n wireless geval. Die plaats ik natuurlijk in die legertentquote:
FUCK!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een beveilingscamera, die moet hier nog ergens op zolder liggen, zo'n wireless geval. Die plaats ik natuurlijk in die legertent
Leuk, al die dronken kwijlende mensen, snurkendquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een beveilingscamera, die moet hier nog ergens op zolder liggen, zo'n wireless geval. Die plaats ik natuurlijk in die legertent
Je hoeft mij niet te vertellen hoe we een feestje van deze kutbende moeten maken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian, niet om het een of het ander, maar 't is een geweldig muzieklijst
Ik laat ook schetenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuk, al die dronken kwijlende mensen, snurkend
quote:
Hij speelt wma iso mp3 flv en nog wat van die dingen af. Ik zal even kijken, want deze bestanden hebben volgens mij echt geen extensie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Het blijft vreemd dat 'ie sommige bestandjes niet zo nodig als muziek ziet
Ga je die hele lijst naar een pc downloaden of zo van die site af draaien? Want WMP speelt in principe gewoon alles af wat ik upload.
WJquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
haha derde topic inmiddels.. stevent af op 'n eigen subforum (aanvraag ligt bij fok!), vuile kamper
Als ik ze hernoem tot mp3 gaat het goed en ziet hij ze plotsquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Lynyrd Skynyrd - Freebird is op mijn harde schijf bijvoorbeeld gewoon een mp3 bestandje, in die lijst doet hij ineens moeilijk...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
haha derde topic inmiddels.. stevent af op 'n eigen subforum (aanvraag ligt bij fok!), vuile kamper
Uiteraard, slechte mensen....jou ook?quote:
Dat is verdomme goed nieuws.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik ze hernoem tot mp3 gaat het goed en ziet hij ze plots
Mag het iets zachterquote:
Je kunt hem toch bekijken Bobquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:27 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Mag het iets zachter![]()
ik laat me graag verrassen en anders maak je ter plekke nog een playlist met spotify
Dat valt nog te bezien of dat leuk is, net als dat ze dat van jou moeten zienquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leuk dat je ook komt.
ja, best redelijk voor een goed mens
trusten ian en kallyyquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Later verder, nu eerst slaap, komt goed.
Slaap lekker schelequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien of dat leuk is, net als dat ze dat van jou moeten zien
Maar goed ik duik mijn bed ook maar eens in, morgen weer vroeg op
Trusten
nog een stukje van dat secret story zooi gezien net op de telly. wat een hoop moeite voor minder kijkers dan de hoofdprijs in euro's.. je zag wel dat ze nu de smaak te pakken hebben wat spanning betreft in de uitzending, beetje laat alleen hahaquote:
Zo zal het op die BBQ ook wel weer gaan WJ. Blijven wij weer over om te filosoferen over 't leven van de paupersquote:
Ik ga nu al outquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo zal het op die BBQ ook wel weer gaan WJ. Blijven wij weer over om te filosoferen over 't leven van de paupers
Eén of twee keer, vond het niet de moeite waard.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog een stukje van dat secret story zooi gezien net op de telly. wat een hoop moeite voor minder kijkers dan de hoofdprijs in euro's.. je zag wel dat ze nu de smaak te pakken hebben wat spanning betreft in de uitzending, beetje laat alleen haha
uberhaupt gezien?
ik denk dat remlof ook niet zo'n afhaker is. die moest vorige keer werken, anders had ie er nu nog nog gezeten, mits genoeg bier in stock.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo zal het op die BBQ ook wel weer gaan WJ. Blijven wij weer over om te filosoferen over 't leven van de paupers
ben naar jou ook wel benieuwd, hier een beetje de koelkast uithangen maar volgens mij ga jij zeker gepakt wordenquote:
Ik zal eens kijken of ik nog wat van dat Roemeense bocht kan organiseren. Dan gaat het wat snellerquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik denk dat remlof ook niet zo'n afhaker is. die moest vorige keer werken, anders had ie er nu nog nog gezeten, mits genoeg bier in stock.
Nou denk ut nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben naar jou ook wel benieuwd, hier een beetje de koelkast uithangen maar volgens mij ga jij zeker gepakt worden
Hij vergeet dat je een nikkelen heup hebt en dat die nog aan kunnen komen als je er mee begint te zwaaienquote:
Dat gebeurt me geen tweede keer hoorquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben naar jou ook wel benieuwd, hier een beetje de koelkast uithangen maar volgens mij ga jij zeker gepakt worden
Muis is stiekum heel lief.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Prima neem ik de restquote:
Kom jij ook gezellig dumpen? Niet Spotify, dat andere. Maar dat zal Teun wel regelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:09 schreef remlof het volgende:
Ja hoi, waar kan ik mijn muziek dumpen? Op spotify? Ik heb een account.
Cool. En ik me er maar in verdiepen: Music services - mobiel en thuisquote:Op vrijdag 6 mei 2011 05:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom jij ook gezellig dumpen? Niet Spotify, dat andere. Maar dat zal Teun wel regelen.
Omdat ik moet invallen voor iemand, omdat ik dingen kanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 05:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Cool. En ik me er maar in verdiepen: Music services - mobiel en thuis
Waarom sta je zo vroeg op in dingesnaam? Ik moet nog naar bed
Behalve uitslapenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 05:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ik moet invallen voor iemand, omdat ik dingen kan
Ik ga hier spijt van krijgenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 05:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden voor half zes op 26 juni aanstaande
Las Chillas.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:43 schreef remlof het volgende:
Zo, ik ben je harde schijf even aan het volblaffen Teun
Meer zure lullen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg, kennen jullie APK nog?
Nou.....heel, heel, heel misschien.....hij denkt er over na
Met meer dan 12 uur muziek and counting is het maar de vraag of Marvin wel voorbijkomt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan begrijp je toch wel dat ik al zijn teksten luidkeels ga meebrullen dat je gillend dat Park afrent
en reken maar ik ben een heks en mijn stem is net zo erg als een heks, wat heet een valse kraai is er niks bij
![]()
nee hoor jullie maken maar een leuk muzieklijstje vind alles best
Je breekt haar hart, zij breekt je beine.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met meer dan 12 uur muziek and counting is het maar de vraag of Marvin wel voorbijkomt.
Ik kan die Haks makkelijk hebben, mén.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Je breekt haar hart, zij breekt je beine.
Ik geef ze wel mee op een usb stickquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met meer dan 12 uur muziek and counting is het maar de vraag of Marvin wel voorbijkomt.
Hoeveel verschillende mensen doen uploaden?quote:
Jij en Remlof, 50 procent kansquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende mensen doen uploaden?
Anders kunnen we bij echte kutnummers het "Raad welke mongool dit op de server heeft gezet" spelen
Je hebt ook gewoon de Disco van Pink Floyd, zit ik gisteravond de beste nummers uit te zoekenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij en Remlof, 50 procent kans![]()
Misschien dat ik er nog een paar dump.
nee, is al geregeld en ik rij met hem mee..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg, kennen jullie APK nog?
Nou.....heel, heel, heel misschien.....hij denkt er over na
Echt zonde dat jij niet komt, trouwens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee, is al geregeld en ik rij met hem mee..![]()
Daar zag ik er een paar van voorbijkomenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon de Disco van Pink Floyd, zit ik gisteravond de beste nummers uit te zoeken
Ik zat al met mijn vinger op de delete knop.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar zag ik er een paar van voorbijkomen![]()
Ik heb ook nog Christelijke meuk, is dat wat?
Niet doen, is voor ouders, die vinden dan mooi en zulksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zat al met mijn vinger op de delete knop.
Tssk, geen enkel vertrouwen in me.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet doen, is voor ouders, die vinden dan mooi en zulks
Ik doe niets hè!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
De muziek wordt wat minder mainstream en wat meer uitgesproken![]()
Stelletje freaks
Heb jij niet meer nummers zoals Riddim No 1? Geweldig nummer, heb er net een half uur op zitten fietsen, continu in de repeatquote:
Ik gok kutnummers van Remlofquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende mensen doen uploaden?
Anders kunnen we bij echte kutnummers het "Raad welke mongool dit op de server heeft gezet" spelen
Ik weet het niet, staat geen naam bijquote:
Zijn het strijdnummers van een bepaalde rode partij?quote:
Nee, zo erg is het ook weer nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn het strijdnummers van een bepaalde rode partij?
quote:
Hoop nieuwe kwijlnummers van die Marvin Kwal. Begrijp niet dat Heks die goed, vind, daar kun je toch niet op neuken BBQ-enquote:
Neuken juist wel, BBQ-en nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoop nieuwe kwijlnummers van die Marvin Kwal. Begrijp niet dat Heks die goed, vind, daar kun je toch niet op neuken BBQ-en
Och germquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh, nou, kan ook, 't is zo lang geleden, ik weet niet meer hoe het exact zit
Ik heb medelijden met je Teunquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
*eens is en wat treurig naar de punt van z'n schoenen kijkt.
Nope ik heb lekker aardbeitjes op broodjes opquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet. Maar.....even eten koken, want trek.
Moet je ook wat?
Goffer, die heb ik nog niet gehad dit jaar. Is ook lekker op beschuitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope ik heb lekker aardbeitjes op broodjes op
Ook lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goffer, die heb ik nog niet gehad dit jaar. Is ook lekker op beschuit![]()
Ik ga een groentewok doen met kipfilet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoop nieuwe kwijlnummers van die Marvin Kwal. Begrijp niet dat Heks die goed, vind, daar kun je toch niet op neuken BBQ-en
Zou mooi zijn hèquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:51 schreef Soury het volgende:
APK , dan heb ik in één klap alle fokkers die ik ooit wel eens irl wil zie
Het word steeds leukerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou mooi zijn hè
Maar hem kennende.......ik weet het niet![]()
Hoe dan ook, hij heeft nog geen NEE gezegd, dat is alvast wat
Hangt een beetje van Heks af hè. Als die echt kut gaat doen, dan hebben we geen levenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
Mij maakt het niks uit, ik ga het toch wel gezellig hebben
Zo niet dan toch
Ze heeft al de waarschuwing gehad, als ze teveel lult zet ik mijn schietstoel in werkingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hangt een beetje van Heks af hè. Als die echt kut gaat doen, dan hebben we geen leven![]()
Heul wel, Ik ga bovenop der zitten en hou er in bedwangquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hangt een beetje van Heks af hè. Als die echt kut gaat doen, dan hebben we geen leven![]()
Iets voor een ander topicquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja fuck, nu wil ik het weten ook, wat stond daar
Mooi, dat is dan opgelostquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft al de waarschuwing gehad, als ze teveel lult zet ik mijn schietstoel in werking
Is in dit topic nog prima, maar als je hier in de tuin van de buren gaat zitten heb je wel een probleemquote:
Welnee, ik kan heel gezellig zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is in dit topic nog prima, maar als je hier in de tuin van de buren gaat zitten heb je wel een probleem
O jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, daar hebben wij dan niet zoveel aan, als je daar zit
Top Heidi!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:10 schreef HiDiHo het volgende:
*meldt
Lijkt me gezellig![]()
In principe kom ik, PM mij anders even de details
Ja ik komquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Top Heidi!
Blijf je slapen?
Edit: In principe hebben niets aan, "Ja" of "Nee", tenzij je er mee bedoelt dat je ziek bent of zo![]()
Jep, je kunt blijven slapen, zitter wel wat kosten aan verbonden maar dat loopt de spuigaten niet uit. Ik betaal de eerste 100 euro van de tent (want geen reiskosten), wat over blijft betalen jullie, gedeeld door het aantal slapers.quote:
Hidi ook wat leukquote:
Heidi, en nu Peter nog!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hidi ook wat leuk [ afbeelding ][ afbeelding ]
Schoppen ze haar toch bij van de Valk eruit. Kers als bonusquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:36 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net uit betrouwbare bron gehoord dat Mootie graag biefstuk met veel kruidenboter lust
Zeg dan gewoon dat ik op moet bokken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Schoppen ze haar toch bij van de Valk eruit. Kers als bonus
Opbokken je bent mijn spareribs niet waard , zo weer één minder ik heb de tijdquote:
Ik ben heul niet bang voor Muisquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik deed nog wel zo mn best voor je...De hatert
Dat is zeker een winnaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Laat wel wat anders komen voor Mootie
[ afbeelding ]
Godverquote:
Ok...ik hoor wel hoeveel en wat ik eventueel nog mee moet nemenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, je kunt blijven slapen, zitter wel wat kosten aan verbonden maar dat loopt de spuigaten niet uit. Ik betaal de eerste 100 euro van de tent (want geen reiskosten), wat over blijft betalen jullie, gedeeld door het aantal slapers.
Absoluut, ik ga er nog aardig wat van uploaden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij niet meer nummers zoals Riddim No 1? Geweldig nummer, heb er net een half uur op zitten fietsen, continu in de repeat
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:36 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net uit betrouwbare bron gehoord dat Mootie graag biefstuk met veel kruidenboter lust
Van mij mag het, maar alles kan nu al niet gedraaid worden. Los van dat, ik ben er blij mee. En jij misschien zelf ook, want NAS blijft bereikbaarquote:
Whehe, ik ga eerst naar Londen dit weekendquote:Op maandag 9 mei 2011 13:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je er over doet om hier naar toe te rijden
Dat is wel erg ver weg voor een meetquote:Op maandag 9 mei 2011 14:42 schreef Kally het volgende:
Ui
[..]
Whehe, ik ga eerst naar Londen dit weekend
Half 6 word ik opgehaald vrijdag, en zondagavond weer thuisquote:Op maandag 9 mei 2011 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, lekker vroeg vertrekken, heerlijke lange dagen
Ik hoef geen groot presentje, besteed er maar niet teveel aanquote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Half 6 word ik opgehaald vrijdag, en zondagavond weer thuis
Beetje vent/vrouw trekt dat wel
Oh, daar maak ik mij niet zoveel zorgen over. Er staat een tent, we hebben een flinke zonwering. Komt vast goed.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb speciaal voor deze feestelijkheid een gedicht geschreven. Het heet "Teun".
Teun,
Zijn BBQ wordt baas, een tentje vol met feest.
Zeg maar vast helaas, als je straks niet bent geweest.
Wijntje en wat rellie, we doen het allemaal.
Want Teun is best gezelly, maar ook een beetje kaal.
Ik heb speciaal voor deze feestelijkheid een gedicht geschreven. Het heet "Teun".
Teun,
Zijn De SC BBQ wordt baas, een tentje vol met feest.
Want Teun een SC-er is best gezelly maar ook een beetje kaal en staat regelmatig voor paal
Oh, tof, dan hoef ik dat niet meer te doenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb qua tijdstip de muziek alvast wat ingedeeld in aparte mapjes Ian
Voorlopige sortering
Teun,
hahahahquote:Op maandag 9 mei 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun,
No problemquote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, tijd om spijkers met koppen te slaan. Offerte voor tent en aanverwanten is binnen en er kan een redelijk zuivere prijs gegeven worden (los van de drank)
BBQ is ¤ 12,50 pp
Tent en meuk = in totaal ¤ 278,17, daar betaal ik de eerste ¤ 100,- van, want geen reiskosten, blijft over ¤ 178,- . We hebben nu negen slapers, dat maakt dat iedere slaper voor die tent en aanverwanten ¤ 20,- moet dokken.
Daar komt dan ook nog drank bij, ik gok op ¤ 10,- pp, dan is iedereen in totaal ¤ 42,50 kwijt.
Graag voor vrijdag 13 mei laten weten of je afhaakt of dat je akkoord bent
[ afbeelding ]
Akkoord.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, tijd om spijkers met koppen te slaan. Offerte voor tent en aanverwanten is binnen en er kan een redelijk zuivere prijs gegeven worden (los van de drank)
BBQ is ¤ 12,50 pp
Tent en meuk = in totaal ¤ 278,17, daar betaal ik de eerste ¤ 100,- van, want geen reiskosten, blijft over ¤ 178,- . We hebben nu negen slapers, dat maakt dat iedere slaper voor die tent en aanverwanten ¤ 20,- moet dokken.
Daar komt dan ook nog drank bij, ik gok op ¤ 10,- pp, dan is iedereen in totaal ¤ 42,50 kwijt.
[ afbeelding ]
Uitsloverquote:Op maandag 9 mei 2011 16:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb ik er los bij besteld, als ik iets doe, dan doe ik het gelijk goed
Ja duh, als ik lampjes moet kopen ben ik meer kwijt. Een tafel is handig, zo ook twee banken. Een vuurschaal extra naast de kachel ergens in de tuin is gaaf. Een brandblusser vind ik noodzakelijk en je moet op een bed slapen.quote:
Dat moet niet he, je kan in principe overal slapenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja duh, als ik lampjes moet kopen ben ik meer kwijt. Een tafel is handig, zo ook twee banken. Een vuurschaal extra naast de kachel ergens in de tuin is gaaf. Een brandblusser vind ik noodzakelijk en je moet op een bed slapen.
Was ik vergeten te vermelden, maar de muziek is gratisquote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet niet he, je kan in principe overal slapen
Ik dan niet maar /care
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was ik vergeten te vermelden, maar de muziek is gratis
Toch tof, met dank aan Ian en Remlofquote:
quote:
Ik moest er wel om lachenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
BBQ is ¤ 12,50 pp
[ afbeelding ]
Je kan het gewoon in z'n decolleté steken.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik geld overmaken naar je of gewoon betalen als ik bij je ben
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan het gewoon in z'n decolleté steken.
Aan de achterkant
Voor juni graag, nadere gegevens volgen. Wat er komt kun je zien in de OP. Ik heb alle plaatjes erin geplaktquote:Op maandag 9 mei 2011 17:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik geld overmaken naar je of gewoon betalen als ik bij je ben
maar leg even uit wat is het verschil aan een biertafel en een statafelik zit gewoon wel op het gras hoor ga me daar de hele avond staan aan een tafeltje
![]()
JEZUS NOU KOM IK NIET MEER!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prijs is iets aangepast, ik had wat vergeten, spareribs en ontbijt van Heks en Soury
Dat dusquote:
Okequote:Op maandag 9 mei 2011 17:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan neem je het maar mee als avondmaaltijd
Ik heb geen idee, kan niet in jullie portemonnee kijken. Voor mij zelf valt het wel meequote:Op maandag 9 mei 2011 17:49 schreef Kally het volgende:
Nee maar serieus, mooi prijsje toch? Voor eten, drinken en overnachting
Jou betalen we apartquote:
is te doen toch Kally, mits we wel ontbijt op bed krijgenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:49 schreef Kally het volgende:
Nee maar serieus, mooi prijsje toch? Voor eten, drinken en overnachting
Ik wil best wat vreten die tent in slingeren?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is te doen toch Kally, mits we wel ontbijt op bed krijgen
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is te doen toch Kally, mits we wel ontbijt op bed krijgen
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil best wat vreten die tent in slingeren?
hahahaha zie je er nog voor in staat ook, je gooit zo een half wit die tent inquote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil best wat vreten die tent in slingeren?
Ja? Geen probleem?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha zie je er nog voor in staat ook, je gooit zo een half wit die tent inen het bakje boter
Ik wil ook ontbijtquote:Op maandag 9 mei 2011 17:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prijs is iets aangepast, ik had wat vergeten, spareribs en ontbijt van Heks en Soury
dan krijg jij ook een half wit naar je toegeworpen door Ianquote:
Ik heb aan 1 boterham genoeg hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 17:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha zie je er nog voor in staat ook, je gooit zo een half wit die tent inen het bakje boter
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik gooi er een broodmes achteraan, kunnen jullie zelf verdelen.
ik wil alleen maar koffie, nou dan heeft teun brood over voor mee naar zijn werk te nemen in zijn boterhammentrommeltje, nee Soury en ik gingen geloof ik het ontbijt ook klaarmaken eitje koken je kent dat wel bakkie thee en heerlijk ontbijten in de buitenlucht, lijkt het kinderkamp van mij van vroeger welquote:
Hmm, die meet bij mij thuis had ik ook van alles gehaald en niemand wilde wat, allemaal te brakquote:Op maandag 9 mei 2011 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik wil alleen maar koffie, nou dan heeft teun brood over voor mee naar zijn werk te nemen in zijn boterhammentrommeltje, nee Soury en ik gingen geloof ik het ontbijt ook klaarmaken eitje koken je kent dat wel bakkie thee en heerlijk ontbijten in de buitenlucht, lijkt het kinderkamp van mij van vroeger wel
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, die meet bij mij thuis had ik ook van alles gehaald en niemand wilde wat, allemaal te brak
Lekker man, Bruch.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou maar is geen ontbijt he we verzorgen de Bruch
Daar past mijn dikke reet niet inquote:
O god ja, of dubbel klappen met ons ertussenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze maar niet omkiepen, dat deden die krengen van vroeger altijd.
Ik heb er regelmatig op geslapen, vond ze niet zo heel foutquote:Op maandag 9 mei 2011 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ging je per ongeluk met je hoofd aan de verkeerde kant liggen, en daar ging je weer, dramadingen!quote:Op maandag 9 mei 2011 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
O god ja, of dubbel klappen met ons ertussen
Als je er weer eens uitgetrapt was?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er regelmatig op geslapen, vond ze niet zo heel fout
Ja, maar het geeft wel weer wat te lachen als het gebeurtquote:Op maandag 9 mei 2011 18:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ging je per ongeluk met je hoofd aan de verkeerde kant liggen, en daar ging je weer, dramadingen!
Ik vind het wel iets voor Heks.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar het geeft wel weer wat te lachen als het gebeurt
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets voor Heks.Gewoon helemaal ingevouwen in een bedje, rits van haar slaapzak kapot, kan geen kant meer op.
hahaha en oeps daar gaat die kikker weerquote:Op maandag 9 mei 2011 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
O dat was voor de oorlog toch?quote:
ohh jij gunt me wat, en neem mijn dekbed mee, Hans gaat die week zeilen in Friesland en voor een weeknd een slaapzak kopen vind ik onzin, dus neem gewoon mijn kussen en dekbed meequote:Op maandag 9 mei 2011 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets voor Heks.Gewoon helemaal ingevouwen in een bedje, rits van haar slaapzak kapot, kan geen kant meer op.
Dekbed ligt hier ook al bijna in de autoquote:Op maandag 9 mei 2011 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohh jij gunt me wat, en neem mijn dekbed mee, Hans gaat die week zeilen in Friesland en voor een weeknd een slaapzak kopen vind ik onzin, dus neem gewoon mijn kussen en dekbed mee
kampvuurquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon meteen náást dat bedje ga liggen.
Waarom uitstellen?
Dan niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kampvuurals niemand maar zijn gitaar meeneemt dat we verplicht kampliedjes moeten zingen
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dekbed ligt hier ook al bijna in de auto
anders heb ik wel even een 1 persoons dekbed voor je Ian, zonde gewoon om een slaapzak voor te kopen je geeft maar gilquote:
Waarom is dat nou weer zonde?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
anders heb ik wel even een 1 persoons dekbed voor je Ian, zonde gewoon om een slaapzak voor te kopen je geeft maar gil
Ik kan niet zingenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kampvuurals niemand maar zijn gitaar meeneemt dat we verplicht kampliedjes moeten zingen
Oh, dacht dat je een lift zochtquote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
ik sta met dievoor de lol omhoog
ja gewoon is zonde van je geld, en heb net een nieuwe gekocht een hele warme voor het geval dat he, dus ligt netjes in een hoes in het berghok neem ik zo voor je mee.quote:
Het is dan zomer he?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wilde eerst nog slaapzak kopen maar die warme krengen zijn duur en zo een dun dingetje heb ik ook niks aan, moet wel warm blijven s`nachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |