quote:Op maandag 9 mei 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb speciaal voor deze feestelijkheid een gedicht geschreven. Het heet "Teun".
Teun,
Zijn De SC BBQ wordt baas, een tentje vol met feest.
Zeg maar vast helaas, als je straks niet bent geweest.
Wijntje en wat rellie, we doen het allemaal.
Want Teun een SC-er is best gezelly maar ook een beetje kaal en staat regelmatig voor paal
Oh, tof, dan hoef ik dat niet meer te doenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb qua tijdstip de muziek alvast wat ingedeeld in aparte mapjes Ian
Voorlopige sortering
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb speciaal voor deze feestelijkheid een gedicht geschreven. Het heet "Teun".
Teun,
Zijn BBQ wordt baas, een tentje vol met feest.
Want Teun is best gezelly, maar ook een beetje kaal.
hahahahquote:Op maandag 9 mei 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun,
Zijn BBQ wordt baas, een tentje vol met feest.
Want Teun is best gezelly, maar ook een beetje kaal.
No problemquote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, tijd om spijkers met koppen te slaan. Offerte voor tent en aanverwanten is binnen en er kan een redelijk zuivere prijs gegeven worden (los van de drank)
BBQ is ¤ 12,50 pp
Tent en meuk = in totaal ¤ 278,17, daar betaal ik de eerste ¤ 100,- van, want geen reiskosten, blijft over ¤ 178,- . We hebben nu negen slapers, dat maakt dat iedere slaper voor die tent en aanverwanten ¤ 20,- moet dokken.
Daar komt dan ook nog drank bij, ik gok op ¤ 10,- pp, dan is iedereen in totaal ¤ 42,50 kwijt.
Graag voor vrijdag 13 mei laten weten of je afhaakt of dat je akkoord bent
[ afbeelding ]
Akkoord.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, tijd om spijkers met koppen te slaan. Offerte voor tent en aanverwanten is binnen en er kan een redelijk zuivere prijs gegeven worden (los van de drank)
BBQ is ¤ 12,50 pp
Tent en meuk = in totaal ¤ 278,17, daar betaal ik de eerste ¤ 100,- van, want geen reiskosten, blijft over ¤ 178,- . We hebben nu negen slapers, dat maakt dat iedere slaper voor die tent en aanverwanten ¤ 20,- moet dokken.
Daar komt dan ook nog drank bij, ik gok op ¤ 10,- pp, dan is iedereen in totaal ¤ 42,50 kwijt.
Graag voor vrijdag 13 mei laten weten of je afhaakt of dat je akkoord bent
[ afbeelding ]
Uitsloverquote:Op maandag 9 mei 2011 16:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb ik er los bij besteld, als ik iets doe, dan doe ik het gelijk goed
Ja duh, als ik lampjes moet kopen ben ik meer kwijt. Een tafel is handig, zo ook twee banken. Een vuurschaal extra naast de kachel ergens in de tuin is gaaf. Een brandblusser vind ik noodzakelijk en je moet op een bed slapen.quote:
Dat moet niet he, je kan in principe overal slapenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja duh, als ik lampjes moet kopen ben ik meer kwijt. Een tafel is handig, zo ook twee banken. Een vuurschaal extra naast de kachel ergens in de tuin is gaaf. Een brandblusser vind ik noodzakelijk en je moet op een bed slapen.
Was ik vergeten te vermelden, maar de muziek is gratisquote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet niet he, je kan in principe overal slapen
Ik dan niet maar /care
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was ik vergeten te vermelden, maar de muziek is gratis
Toch tof, met dank aan Ian en Remlofquote:
quote:
Ik moest er wel om lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |