Van mij mag het, maar alles kan nu al niet gedraaid worden. Los van dat, ik ben er blij mee. En jij misschien zelf ook, want NAS blijft bereikbaarquote:
Whehe, ik ga eerst naar Londen dit weekendquote:Op maandag 9 mei 2011 13:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je er over doet om hier naar toe te rijden
Dat is wel erg ver weg voor een meetquote:Op maandag 9 mei 2011 14:42 schreef Kally het volgende:
Ui
[..]
Whehe, ik ga eerst naar Londen dit weekend
Half 6 word ik opgehaald vrijdag, en zondagavond weer thuisquote:Op maandag 9 mei 2011 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, lekker vroeg vertrekken, heerlijke lange dagen
Ik hoef geen groot presentje, besteed er maar niet teveel aanquote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Half 6 word ik opgehaald vrijdag, en zondagavond weer thuis
Beetje vent/vrouw trekt dat wel
Oh, daar maak ik mij niet zoveel zorgen over. Er staat een tent, we hebben een flinke zonwering. Komt vast goed.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb speciaal voor deze feestelijkheid een gedicht geschreven. Het heet "Teun".
Teun,
Zijn BBQ wordt baas, een tentje vol met feest.
Zeg maar vast helaas, als je straks niet bent geweest.
Wijntje en wat rellie, we doen het allemaal.
Want Teun is best gezelly, maar ook een beetje kaal.
Ik heb speciaal voor deze feestelijkheid een gedicht geschreven. Het heet "Teun".
Teun,
Zijn De SC BBQ wordt baas, een tentje vol met feest.
Want Teun een SC-er is best gezelly maar ook een beetje kaal en staat regelmatig voor paal
Oh, tof, dan hoef ik dat niet meer te doenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb qua tijdstip de muziek alvast wat ingedeeld in aparte mapjes Ian
Voorlopige sortering
Teun,
hahahahquote:Op maandag 9 mei 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun,
No problemquote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, tijd om spijkers met koppen te slaan. Offerte voor tent en aanverwanten is binnen en er kan een redelijk zuivere prijs gegeven worden (los van de drank)
BBQ is ¤ 12,50 pp
Tent en meuk = in totaal ¤ 278,17, daar betaal ik de eerste ¤ 100,- van, want geen reiskosten, blijft over ¤ 178,- . We hebben nu negen slapers, dat maakt dat iedere slaper voor die tent en aanverwanten ¤ 20,- moet dokken.
Daar komt dan ook nog drank bij, ik gok op ¤ 10,- pp, dan is iedereen in totaal ¤ 42,50 kwijt.
Graag voor vrijdag 13 mei laten weten of je afhaakt of dat je akkoord bent
[ afbeelding ]
Akkoord.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, tijd om spijkers met koppen te slaan. Offerte voor tent en aanverwanten is binnen en er kan een redelijk zuivere prijs gegeven worden (los van de drank)
BBQ is ¤ 12,50 pp
Tent en meuk = in totaal ¤ 278,17, daar betaal ik de eerste ¤ 100,- van, want geen reiskosten, blijft over ¤ 178,- . We hebben nu negen slapers, dat maakt dat iedere slaper voor die tent en aanverwanten ¤ 20,- moet dokken.
Daar komt dan ook nog drank bij, ik gok op ¤ 10,- pp, dan is iedereen in totaal ¤ 42,50 kwijt.
Graag voor vrijdag 13 mei laten weten of je afhaakt of dat je akkoord bent
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |