Las Chillas.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:43 schreef remlof het volgende:
Zo, ik ben je harde schijf even aan het volblaffen Teun
Meer zure lullen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg, kennen jullie APK nog?
Nou.....heel, heel, heel misschien.....hij denkt er over na
Met meer dan 12 uur muziek and counting is het maar de vraag of Marvin wel voorbijkomt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan begrijp je toch wel dat ik al zijn teksten luidkeels ga meebrullen dat je gillend dat Park afrent
en reken maar ik ben een heks en mijn stem is net zo erg als een heks, wat heet een valse kraai is er niks bij
![]()
nee hoor jullie maken maar een leuk muzieklijstje vind alles best
Je breekt haar hart, zij breekt je beine.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met meer dan 12 uur muziek and counting is het maar de vraag of Marvin wel voorbijkomt.
Ik kan die Haks makkelijk hebben, mén.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Je breekt haar hart, zij breekt je beine.
Ik geef ze wel mee op een usb stickquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met meer dan 12 uur muziek and counting is het maar de vraag of Marvin wel voorbijkomt.
Hoeveel verschillende mensen doen uploaden?quote:
Jij en Remlof, 50 procent kansquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende mensen doen uploaden?
Anders kunnen we bij echte kutnummers het "Raad welke mongool dit op de server heeft gezet" spelen
Je hebt ook gewoon de Disco van Pink Floyd, zit ik gisteravond de beste nummers uit te zoekenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij en Remlof, 50 procent kans![]()
Misschien dat ik er nog een paar dump.
nee, is al geregeld en ik rij met hem mee..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg, kennen jullie APK nog?
Nou.....heel, heel, heel misschien.....hij denkt er over na
Echt zonde dat jij niet komt, trouwens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee, is al geregeld en ik rij met hem mee..![]()
Daar zag ik er een paar van voorbijkomenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon de Disco van Pink Floyd, zit ik gisteravond de beste nummers uit te zoeken
Ik zat al met mijn vinger op de delete knop.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar zag ik er een paar van voorbijkomen![]()
Ik heb ook nog Christelijke meuk, is dat wat?
Niet doen, is voor ouders, die vinden dan mooi en zulksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zat al met mijn vinger op de delete knop.
Tssk, geen enkel vertrouwen in me.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet doen, is voor ouders, die vinden dan mooi en zulks
Ik doe niets hè!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
De muziek wordt wat minder mainstream en wat meer uitgesproken![]()
Stelletje freaks
Heb jij niet meer nummers zoals Riddim No 1? Geweldig nummer, heb er net een half uur op zitten fietsen, continu in de repeatquote:
Ik gok kutnummers van Remlofquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende mensen doen uploaden?
Anders kunnen we bij echte kutnummers het "Raad welke mongool dit op de server heeft gezet" spelen
Ik weet het niet, staat geen naam bijquote:
Zijn het strijdnummers van een bepaalde rode partij?quote:
Nee, zo erg is het ook weer nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn het strijdnummers van een bepaalde rode partij?
quote:
Hoop nieuwe kwijlnummers van die Marvin Kwal. Begrijp niet dat Heks die goed, vind, daar kun je toch niet op neuken BBQ-enquote:
Neuken juist wel, BBQ-en nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoop nieuwe kwijlnummers van die Marvin Kwal. Begrijp niet dat Heks die goed, vind, daar kun je toch niet op neuken BBQ-en
Och germquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh, nou, kan ook, 't is zo lang geleden, ik weet niet meer hoe het exact zit
Ik heb medelijden met je Teunquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
*eens is en wat treurig naar de punt van z'n schoenen kijkt.
Nope ik heb lekker aardbeitjes op broodjes opquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet. Maar.....even eten koken, want trek.
Moet je ook wat?
Goffer, die heb ik nog niet gehad dit jaar. Is ook lekker op beschuitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope ik heb lekker aardbeitjes op broodjes op
Ook lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goffer, die heb ik nog niet gehad dit jaar. Is ook lekker op beschuit![]()
Ik ga een groentewok doen met kipfilet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoop nieuwe kwijlnummers van die Marvin Kwal. Begrijp niet dat Heks die goed, vind, daar kun je toch niet op neuken BBQ-en
Zou mooi zijn hèquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:51 schreef Soury het volgende:
APK , dan heb ik in één klap alle fokkers die ik ooit wel eens irl wil zie
Het word steeds leukerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou mooi zijn hè
Maar hem kennende.......ik weet het niet![]()
Hoe dan ook, hij heeft nog geen NEE gezegd, dat is alvast wat
Hangt een beetje van Heks af hè. Als die echt kut gaat doen, dan hebben we geen levenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
Mij maakt het niks uit, ik ga het toch wel gezellig hebben
Zo niet dan toch
Ze heeft al de waarschuwing gehad, als ze teveel lult zet ik mijn schietstoel in werkingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hangt een beetje van Heks af hè. Als die echt kut gaat doen, dan hebben we geen leven![]()
Heul wel, Ik ga bovenop der zitten en hou er in bedwangquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hangt een beetje van Heks af hè. Als die echt kut gaat doen, dan hebben we geen leven![]()
Iets voor een ander topicquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja fuck, nu wil ik het weten ook, wat stond daar
Mooi, dat is dan opgelostquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft al de waarschuwing gehad, als ze teveel lult zet ik mijn schietstoel in werking
Is in dit topic nog prima, maar als je hier in de tuin van de buren gaat zitten heb je wel een probleemquote:
Welnee, ik kan heel gezellig zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is in dit topic nog prima, maar als je hier in de tuin van de buren gaat zitten heb je wel een probleem
O jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, daar hebben wij dan niet zoveel aan, als je daar zit
Top Heidi!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:10 schreef HiDiHo het volgende:
*meldt
Lijkt me gezellig![]()
In principe kom ik, PM mij anders even de details
Ja ik komquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Top Heidi!
Blijf je slapen?
Edit: In principe hebben niets aan, "Ja" of "Nee", tenzij je er mee bedoelt dat je ziek bent of zo![]()
Jep, je kunt blijven slapen, zitter wel wat kosten aan verbonden maar dat loopt de spuigaten niet uit. Ik betaal de eerste 100 euro van de tent (want geen reiskosten), wat over blijft betalen jullie, gedeeld door het aantal slapers.quote:
Hidi ook wat leukquote:
Heidi, en nu Peter nog!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hidi ook wat leuk [ afbeelding ][ afbeelding ]
Schoppen ze haar toch bij van de Valk eruit. Kers als bonusquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:36 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net uit betrouwbare bron gehoord dat Mootie graag biefstuk met veel kruidenboter lust
Zeg dan gewoon dat ik op moet bokken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Schoppen ze haar toch bij van de Valk eruit. Kers als bonus
Opbokken je bent mijn spareribs niet waard , zo weer één minder ik heb de tijdquote:
Ik ben heul niet bang voor Muisquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik deed nog wel zo mn best voor je...De hatert
Dat is zeker een winnaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Laat wel wat anders komen voor Mootie
[ afbeelding ]
Godverquote:
Ok...ik hoor wel hoeveel en wat ik eventueel nog mee moet nemenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, je kunt blijven slapen, zitter wel wat kosten aan verbonden maar dat loopt de spuigaten niet uit. Ik betaal de eerste 100 euro van de tent (want geen reiskosten), wat over blijft betalen jullie, gedeeld door het aantal slapers.
Absoluut, ik ga er nog aardig wat van uploaden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij niet meer nummers zoals Riddim No 1? Geweldig nummer, heb er net een half uur op zitten fietsen, continu in de repeat
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:36 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net uit betrouwbare bron gehoord dat Mootie graag biefstuk met veel kruidenboter lust
Van mij mag het, maar alles kan nu al niet gedraaid worden. Los van dat, ik ben er blij mee. En jij misschien zelf ook, want NAS blijft bereikbaarquote:
Whehe, ik ga eerst naar Londen dit weekendquote:Op maandag 9 mei 2011 13:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je er over doet om hier naar toe te rijden
Dat is wel erg ver weg voor een meetquote:Op maandag 9 mei 2011 14:42 schreef Kally het volgende:
Ui
[..]
Whehe, ik ga eerst naar Londen dit weekend
Half 6 word ik opgehaald vrijdag, en zondagavond weer thuisquote:Op maandag 9 mei 2011 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, lekker vroeg vertrekken, heerlijke lange dagen
Ik hoef geen groot presentje, besteed er maar niet teveel aanquote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Half 6 word ik opgehaald vrijdag, en zondagavond weer thuis
Beetje vent/vrouw trekt dat wel
Oh, daar maak ik mij niet zoveel zorgen over. Er staat een tent, we hebben een flinke zonwering. Komt vast goed.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb speciaal voor deze feestelijkheid een gedicht geschreven. Het heet "Teun".
Teun,
Zijn BBQ wordt baas, een tentje vol met feest.
Zeg maar vast helaas, als je straks niet bent geweest.
Wijntje en wat rellie, we doen het allemaal.
Want Teun is best gezelly, maar ook een beetje kaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |