Iets voor een ander topicquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja fuck, nu wil ik het weten ook, wat stond daar
Mooi, dat is dan opgelostquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft al de waarschuwing gehad, als ze teveel lult zet ik mijn schietstoel in werking
Is in dit topic nog prima, maar als je hier in de tuin van de buren gaat zitten heb je wel een probleemquote:
Welnee, ik kan heel gezellig zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is in dit topic nog prima, maar als je hier in de tuin van de buren gaat zitten heb je wel een probleem
O jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, daar hebben wij dan niet zoveel aan, als je daar zit
Top Heidi!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:10 schreef HiDiHo het volgende:
*meldt
Lijkt me gezellig![]()
In principe kom ik, PM mij anders even de details
Ja ik komquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Top Heidi!
Blijf je slapen?
Edit: In principe hebben niets aan, "Ja" of "Nee", tenzij je er mee bedoelt dat je ziek bent of zo![]()
Jep, je kunt blijven slapen, zitter wel wat kosten aan verbonden maar dat loopt de spuigaten niet uit. Ik betaal de eerste 100 euro van de tent (want geen reiskosten), wat over blijft betalen jullie, gedeeld door het aantal slapers.quote:
Hidi ook wat leukquote:
Heidi, en nu Peter nog!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hidi ook wat leuk [ afbeelding ][ afbeelding ]
Schoppen ze haar toch bij van de Valk eruit. Kers als bonusquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:36 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net uit betrouwbare bron gehoord dat Mootie graag biefstuk met veel kruidenboter lust
Zeg dan gewoon dat ik op moet bokken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Schoppen ze haar toch bij van de Valk eruit. Kers als bonus
Opbokken je bent mijn spareribs niet waard , zo weer één minder ik heb de tijdquote:
Ik ben heul niet bang voor Muisquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik deed nog wel zo mn best voor je...De hatert
Dat is zeker een winnaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Laat wel wat anders komen voor Mootie
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |