Ik weet het niet, staat geen naam bijquote:
Zijn het strijdnummers van een bepaalde rode partij?quote:
Nee, zo erg is het ook weer nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn het strijdnummers van een bepaalde rode partij?
quote:
Hoop nieuwe kwijlnummers van die Marvin Kwal. Begrijp niet dat Heks die goed, vind, daar kun je toch niet op neuken BBQ-enquote:
Neuken juist wel, BBQ-en nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoop nieuwe kwijlnummers van die Marvin Kwal. Begrijp niet dat Heks die goed, vind, daar kun je toch niet op neuken BBQ-en
Och germquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh, nou, kan ook, 't is zo lang geleden, ik weet niet meer hoe het exact zit
Ik heb medelijden met je Teunquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
*eens is en wat treurig naar de punt van z'n schoenen kijkt.
Nope ik heb lekker aardbeitjes op broodjes opquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet. Maar.....even eten koken, want trek.
Moet je ook wat?
Goffer, die heb ik nog niet gehad dit jaar. Is ook lekker op beschuitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope ik heb lekker aardbeitjes op broodjes op
Ook lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goffer, die heb ik nog niet gehad dit jaar. Is ook lekker op beschuit![]()
Ik ga een groentewok doen met kipfilet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoop nieuwe kwijlnummers van die Marvin Kwal. Begrijp niet dat Heks die goed, vind, daar kun je toch niet op neuken BBQ-en
Zou mooi zijn hèquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:51 schreef Soury het volgende:
APK , dan heb ik in één klap alle fokkers die ik ooit wel eens irl wil zie
Het word steeds leukerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou mooi zijn hè
Maar hem kennende.......ik weet het niet![]()
Hoe dan ook, hij heeft nog geen NEE gezegd, dat is alvast wat
Hangt een beetje van Heks af hè. Als die echt kut gaat doen, dan hebben we geen levenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
Mij maakt het niks uit, ik ga het toch wel gezellig hebben
Zo niet dan toch
Ze heeft al de waarschuwing gehad, als ze teveel lult zet ik mijn schietstoel in werkingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hangt een beetje van Heks af hè. Als die echt kut gaat doen, dan hebben we geen leven![]()
Heul wel, Ik ga bovenop der zitten en hou er in bedwangquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hangt een beetje van Heks af hè. Als die echt kut gaat doen, dan hebben we geen leven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |