Las Chillas.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:43 schreef remlof het volgende:
Zo, ik ben je harde schijf even aan het volblaffen Teun
Meer zure lullen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg, kennen jullie APK nog?
Nou.....heel, heel, heel misschien.....hij denkt er over na
Met meer dan 12 uur muziek and counting is het maar de vraag of Marvin wel voorbijkomt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan begrijp je toch wel dat ik al zijn teksten luidkeels ga meebrullen dat je gillend dat Park afrent
en reken maar ik ben een heks en mijn stem is net zo erg als een heks, wat heet een valse kraai is er niks bij
![]()
nee hoor jullie maken maar een leuk muzieklijstje vind alles best
Je breekt haar hart, zij breekt je beine.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met meer dan 12 uur muziek and counting is het maar de vraag of Marvin wel voorbijkomt.
Ik kan die Haks makkelijk hebben, mén.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Je breekt haar hart, zij breekt je beine.
Ik geef ze wel mee op een usb stickquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met meer dan 12 uur muziek and counting is het maar de vraag of Marvin wel voorbijkomt.
Hoeveel verschillende mensen doen uploaden?quote:
Jij en Remlof, 50 procent kansquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende mensen doen uploaden?
Anders kunnen we bij echte kutnummers het "Raad welke mongool dit op de server heeft gezet" spelen
Je hebt ook gewoon de Disco van Pink Floyd, zit ik gisteravond de beste nummers uit te zoekenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij en Remlof, 50 procent kans![]()
Misschien dat ik er nog een paar dump.
nee, is al geregeld en ik rij met hem mee..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg, kennen jullie APK nog?
Nou.....heel, heel, heel misschien.....hij denkt er over na
Echt zonde dat jij niet komt, trouwens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee, is al geregeld en ik rij met hem mee..![]()
Daar zag ik er een paar van voorbijkomenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon de Disco van Pink Floyd, zit ik gisteravond de beste nummers uit te zoeken
Ik zat al met mijn vinger op de delete knop.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar zag ik er een paar van voorbijkomen![]()
Ik heb ook nog Christelijke meuk, is dat wat?
Niet doen, is voor ouders, die vinden dan mooi en zulksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zat al met mijn vinger op de delete knop.
Tssk, geen enkel vertrouwen in me.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet doen, is voor ouders, die vinden dan mooi en zulks
Ik doe niets hè!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
De muziek wordt wat minder mainstream en wat meer uitgesproken![]()
Stelletje freaks
Heb jij niet meer nummers zoals Riddim No 1? Geweldig nummer, heb er net een half uur op zitten fietsen, continu in de repeatquote:
Ik gok kutnummers van Remlofquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende mensen doen uploaden?
Anders kunnen we bij echte kutnummers het "Raad welke mongool dit op de server heeft gezet" spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |