Ik en mijn nagellakobsessie.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Handtas, lippenstift.
Jezus, fucking n00b.
Even voor de goeie orde, BBQ gerelateerde postings gaarne in het BBQ topic? Ik vond het altijd vervelend als ik er in de SC als buitenstaander over las, anderen hebben dat vast ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Haks gaat helemaal lós in die tent, straks
Op een regenachtige zondagmiddag ga je natuurlijk niet in het bos lopen, dat doe je als het lekker weer is.... en dan is er dus een lekkerweerzondagmiddag vernaggeld doordat je aan 10 rechercheurs iedere keer hetzelfde verhaal moet vertellen, omdat ze het geen van allen opschrijvenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Als je de rest nou ook vindt, dan heb je wat te doen op een regenachtige zondagmiddag.
Wie zegt dat ik het over de BBQ tent had?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even voor de goeie orde, BBQ gerelateerde postings gaarne in het BBQ topic? Ik vond het altijd vervelend als ik er in de SC als buitenstaander over las, anderen hebben dat vast ook
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je snapt dat ik je de hele avond ga zitten kwallen, hè?
Ik neem dit even mee naar het BBQ topiquequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan begrijp je toch wel dat ik al zijn teksten luidkeels ga meebrullen dat je gillend dat Park afrent
en reken maar ik ben een heks en mijn stem is net zo erg als een heks, wat heet een valse kraai is er niks bij
![]()
nee hoor jullie maken maar een leuk muzieklijstje vind alles best
dat vind ik nou regelrecht een kutnummer draai hem haast nooit...hou van ballads enzo en meer marvin van heel vroeger gewoon oude soul zoals het bedoelt was, sexual healing was mij te comerceelquote:
oh die geile wijffenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zodra jullie over mij gaan roddelen zet deze effe op,
de details hoor ik wel van Heks![]()
Ik las oude snolquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik nou regelrecht een kutnummer draai hem haast nooit...hou van ballads enzo en meer marvin van heel vroeger gewoon oude soul zoals het bedoelt was, sexual healing was mij te comerceel
quote:
hahahhaa hebben hier meer last van die verkeerd lezenquote:
JE MOET JE MUIL HOUWEN!quote:
nou dat wordt schudden met de tieten, alleen jammer die heb ik niet dus schudden zal ik ook niet doenquote:
't Was dan ook meer een algemene opmerking.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over de BBQ tent had?
Daar heb ik ook een liedje over.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dat wordt schudden met de tieten,
Mijn moeder kan het ook niets schelen, ze had vd week al tegen N. gezegd dat we niet verplicht hoefden te komen (ze is over 2 weken ook jarig) en dan een paar dagen later tegen mij: ja, N. z'n moeder gaat natuurlijk voor, en jijzelf..... oh, je zusje komt wel, en papa brengt haar naar huis, want haar man en zwager gaan naar weetikveel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef Toverheks het volgende:
moederdag echt pppffttttt van mij hoeft dat allemaal niet hou niet van die onzin, geef me gewoon een kado wanneer het uitkomt, mocht wel wat uitkiezen van de kids, wil best een bistro setje voor op mijn poppenbalkon, maar moest het zelf maar even halen, of rustig afwachten tot de oudste tijd had met de auto, ik wacht wel fijn moederdag nee echt vind dat zo een onzin meen ik.............. de oudste 2 moeten ook werken scheeld weer koffie zetten en gebak uit delen
Pietje houdt de sfeer er wel inquote:
Ik ga denk ik wel effe een plantje brengenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb helemaal niet met moederdag, mijn moeder leeft niet meer, mijn schoonmoeder wil ik nooit meer zien en mijn kindjes kunnen gewoon hun gang gaan op die dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |