hahahhaa hebben hier meer last van die verkeerd lezenquote:
JE MOET JE MUIL HOUWEN!quote:
nou dat wordt schudden met de tieten, alleen jammer die heb ik niet dus schudden zal ik ook niet doenquote:
't Was dan ook meer een algemene opmerking.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over de BBQ tent had?
Daar heb ik ook een liedje over.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dat wordt schudden met de tieten,
Mijn moeder kan het ook niets schelen, ze had vd week al tegen N. gezegd dat we niet verplicht hoefden te komen (ze is over 2 weken ook jarig) en dan een paar dagen later tegen mij: ja, N. z'n moeder gaat natuurlijk voor, en jijzelf..... oh, je zusje komt wel, en papa brengt haar naar huis, want haar man en zwager gaan naar weetikveel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef Toverheks het volgende:
moederdag echt pppffttttt van mij hoeft dat allemaal niet hou niet van die onzin, geef me gewoon een kado wanneer het uitkomt, mocht wel wat uitkiezen van de kids, wil best een bistro setje voor op mijn poppenbalkon, maar moest het zelf maar even halen, of rustig afwachten tot de oudste tijd had met de auto, ik wacht wel fijn moederdag nee echt vind dat zo een onzin meen ik.............. de oudste 2 moeten ook werken scheeld weer koffie zetten en gebak uit delen
Pietje houdt de sfeer er wel inquote:
Ik ga denk ik wel effe een plantje brengenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb helemaal niet met moederdag, mijn moeder leeft niet meer, mijn schoonmoeder wil ik nooit meer zien en mijn kindjes kunnen gewoon hun gang gaan op die dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |