of Alexander ja daar ga ik toch meer voor zijn viooltje hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet die ene hijgert erin laten gooien Heks.
Die negert die begint met uh uh uh....
jeweetwelwelke ik bedoel toch?
Dinges ....
En dan zit al mijn FnM er zeker nog niet bijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
En we zaten over de 12 uur heen? Misschien moeten we twee BBQ's smijten.
Misschien moet ik die tent voor een week afhurenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
En we zaten over de 12 uur heen? Misschien moeten we twee BBQ's smijten.
Wat is een FnM?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan zit al mijn FnM er zeker nog niet bij
Vakantie op de Veluwe, beter gaat het dit jaar toch niet worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien moet ik die tent voor een week afhuren
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is toch geen Negert![]()
da's een Rus![]()
wel gelijk sfeer
Als jullie dan een beetje dooreten, zijn ze hier gelijk van dat wilde zwijnen probleem afquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Vakantie op de Veluwe, beter gaat het dit jaar toch niet worden.
Ik en mijn nagellakobsessie.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Handtas, lippenstift.
Jezus, fucking n00b.
Even voor de goeie orde, BBQ gerelateerde postings gaarne in het BBQ topic? Ik vond het altijd vervelend als ik er in de SC als buitenstaander over las, anderen hebben dat vast ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Haks gaat helemaal ls in die tent, straks
Op een regenachtige zondagmiddag ga je natuurlijk niet in het bos lopen, dat doe je als het lekker weer is.... en dan is er dus een lekkerweerzondagmiddag vernaggeld doordat je aan 10 rechercheurs iedere keer hetzelfde verhaal moet vertellen, omdat ze het geen van allen opschrijvenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Als je de rest nou ook vindt, dan heb je wat te doen op een regenachtige zondagmiddag.
Wie zegt dat ik het over de BBQ tent had?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even voor de goeie orde, BBQ gerelateerde postings gaarne in het BBQ topic? Ik vond het altijd vervelend als ik er in de SC als buitenstaander over las, anderen hebben dat vast ook
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je snapt dat ik je de hele avond ga zitten kwallen, h?
Ik neem dit even mee naar het BBQ topiquequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan begrijp je toch wel dat ik al zijn teksten luidkeels ga meebrullen dat je gillend dat Park afrent
en reken maar ik ben een heks en mijn stem is net zo erg als een heks, wat heet een valse kraai is er niks bij
![]()
nee hoor jullie maken maar een leuk muzieklijstje vind alles best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |