Godverquote:
Ok...ik hoor wel hoeveel en wat ik eventueel nog mee moet nemenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, je kunt blijven slapen, zitter wel wat kosten aan verbonden maar dat loopt de spuigaten niet uit. Ik betaal de eerste 100 euro van de tent (want geen reiskosten), wat over blijft betalen jullie, gedeeld door het aantal slapers.
Absoluut, ik ga er nog aardig wat van uploaden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij niet meer nummers zoals Riddim No 1? Geweldig nummer, heb er net een half uur op zitten fietsen, continu in de repeat
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:36 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net uit betrouwbare bron gehoord dat Mootie graag biefstuk met veel kruidenboter lust
Van mij mag het, maar alles kan nu al niet gedraaid worden. Los van dat, ik ben er blij mee. En jij misschien zelf ook, want NAS blijft bereikbaarquote:
Whehe, ik ga eerst naar Londen dit weekendquote:Op maandag 9 mei 2011 13:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je er over doet om hier naar toe te rijden
Dat is wel erg ver weg voor een meetquote:Op maandag 9 mei 2011 14:42 schreef Kally het volgende:
Ui
[..]
Whehe, ik ga eerst naar Londen dit weekend
Half 6 word ik opgehaald vrijdag, en zondagavond weer thuisquote:Op maandag 9 mei 2011 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, lekker vroeg vertrekken, heerlijke lange dagen
Ik hoef geen groot presentje, besteed er maar niet teveel aanquote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Half 6 word ik opgehaald vrijdag, en zondagavond weer thuis
Beetje vent/vrouw trekt dat wel
Oh, daar maak ik mij niet zoveel zorgen over. Er staat een tent, we hebben een flinke zonwering. Komt vast goed.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb speciaal voor deze feestelijkheid een gedicht geschreven. Het heet "Teun".
Teun,
Zijn BBQ wordt baas, een tentje vol met feest.
Zeg maar vast helaas, als je straks niet bent geweest.
Wijntje en wat rellie, we doen het allemaal.
Want Teun is best gezelly, maar ook een beetje kaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |