ik denk dat remlof ook niet zo'n afhaker is. die moest vorige keer werken, anders had ie er nu nog nog gezeten, mits genoeg bier in stock.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo zal het op die BBQ ook wel weer gaan WJ. Blijven wij weer over om te filosoferen over 't leven van de paupers
ben naar jou ook wel benieuwd, hier een beetje de koelkast uithangen maar volgens mij ga jij zeker gepakt wordenquote:
Ik zal eens kijken of ik nog wat van dat Roemeense bocht kan organiseren. Dan gaat het wat snellerquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik denk dat remlof ook niet zo'n afhaker is. die moest vorige keer werken, anders had ie er nu nog nog gezeten, mits genoeg bier in stock.
Nou denk ut nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben naar jou ook wel benieuwd, hier een beetje de koelkast uithangen maar volgens mij ga jij zeker gepakt worden
Hij vergeet dat je een nikkelen heup hebt en dat die nog aan kunnen komen als je er mee begint te zwaaienquote:
Dat gebeurt me geen tweede keer hoorquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben naar jou ook wel benieuwd, hier een beetje de koelkast uithangen maar volgens mij ga jij zeker gepakt worden
Muis is stiekum heel lief.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Prima neem ik de restquote:
Kom jij ook gezellig dumpen? Niet Spotify, dat andere. Maar dat zal Teun wel regelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:09 schreef remlof het volgende:
Ja hoi, waar kan ik mijn muziek dumpen? Op spotify? Ik heb een account.
Cool. En ik me er maar in verdiepen: Music services - mobiel en thuisquote:Op vrijdag 6 mei 2011 05:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom jij ook gezellig dumpen? Niet Spotify, dat andere. Maar dat zal Teun wel regelen.
Omdat ik moet invallen voor iemand, omdat ik dingen kanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 05:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Cool. En ik me er maar in verdiepen: Music services - mobiel en thuis
Waarom sta je zo vroeg op in dingesnaam? Ik moet nog naar bed
Behalve uitslapenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 05:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat ik moet invallen voor iemand, omdat ik dingen kan
Ik ga hier spijt van krijgenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 05:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden voor half zes op 26 juni aanstaande
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |