Heb je wel eens op tunein.com ingelogd? Ik kan niet ontdekken hoe ik van daar kan communiceren met de TuneIn app op m'n iPhone.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 04:05 schreef bambino het volgende:
TuneIn is een leuk programma, heb ik ook op me iphone aangezien je bijna alle radio zenders er mee kan vinden en afspelen.
Spotify gebruik ik zelf niet
Die ga ik volgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 04:15 schreef zarGon het volgende:
Geen ervaring met beide diensten, maar ik wil wel even een linkje posten naar de Spotify-reeks in MUZ: Spotify #4: Muziek luisteren!. Zij kunnen je vragen vast wel beantwoorden.
Als je niet eens dezelfde presets op je mobiel als op de pc kan hebben is het vrij crap.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 04:16 schreef bambino het volgende:
Zonet ff account gemaakt en ingelogd op pc en iphone.
Kan in mijn account via iphone geen presets van mezelf vinden, terwijl in het normale presets tabje gewoon de zenders staan die ik opgeslagen heb.
Website vind ik zeer onduidelijk trouwens.
Ja maar Spotify heeft geen gratis radiostreamsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 04:22 schreef bambino het volgende:
Jup, in mijn geval heb ik maar 1 preset dus is het niet heel boeiend, plus dat als ik naar dit station wil luisteren ga ik via pc altijd naar hun eigen website dus voor mij maakt het niet uit.
Spotify kan wel een stuk meer dus denk dat je daar verder mee komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |