Ik vind het wel iets voor Heks.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar het geeft wel weer wat te lachen als het gebeurt
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets voor Heks.Gewoon helemaal ingevouwen in een bedje, rits van haar slaapzak kapot, kan geen kant meer op.
hahaha en oeps daar gaat die kikker weerquote:Op maandag 9 mei 2011 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze maar niet omkiepen, dat deden die krengen van vroeger altijd.
O dat was voor de oorlog toch?quote:
ohh jij gunt me wat, en neem mijn dekbed mee, Hans gaat die week zeilen in Friesland en voor een weeknd een slaapzak kopen vind ik onzin, dus neem gewoon mijn kussen en dekbed meequote:Op maandag 9 mei 2011 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets voor Heks.Gewoon helemaal ingevouwen in een bedje, rits van haar slaapzak kapot, kan geen kant meer op.
Dekbed ligt hier ook al bijna in de autoquote:Op maandag 9 mei 2011 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohh jij gunt me wat, en neem mijn dekbed mee, Hans gaat die week zeilen in Friesland en voor een weeknd een slaapzak kopen vind ik onzin, dus neem gewoon mijn kussen en dekbed mee
kampvuurquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon meteen náást dat bedje ga liggen.
Waarom uitstellen?
Dan niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kampvuurals niemand maar zijn gitaar meeneemt dat we verplicht kampliedjes moeten zingen
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dekbed ligt hier ook al bijna in de auto
anders heb ik wel even een 1 persoons dekbed voor je Ian, zonde gewoon om een slaapzak voor te kopen je geeft maar gilquote:
Waarom is dat nou weer zonde?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
anders heb ik wel even een 1 persoons dekbed voor je Ian, zonde gewoon om een slaapzak voor te kopen je geeft maar gil
Ik kan niet zingenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kampvuurals niemand maar zijn gitaar meeneemt dat we verplicht kampliedjes moeten zingen
Oh, dacht dat je een lift zochtquote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
ik sta met dievoor de lol omhoog
ja gewoon is zonde van je geld, en heb net een nieuwe gekocht een hele warme voor het geval dat he, dus ligt netjes in een hoes in het berghok neem ik zo voor je mee.quote:
Het is dan zomer he?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wilde eerst nog slaapzak kopen maar die warme krengen zijn duur en zo een dun dingetje heb ik ook niks aan, moet wel warm blijven s`nachts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |