Ja? Geen probleem?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha zie je er nog voor in staat ook, je gooit zo een half wit die tent inen het bakje boter
Ik wil ook ontbijtquote:Op maandag 9 mei 2011 17:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prijs is iets aangepast, ik had wat vergeten, spareribs en ontbijt van Heks en Soury
dan krijg jij ook een half wit naar je toegeworpen door Ianquote:
Ik heb aan 1 boterham genoeg hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 17:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha zie je er nog voor in staat ook, je gooit zo een half wit die tent inen het bakje boter
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik gooi er een broodmes achteraan, kunnen jullie zelf verdelen.
ik wil alleen maar koffie, nou dan heeft teun brood over voor mee naar zijn werk te nemen in zijn boterhammentrommeltje, nee Soury en ik gingen geloof ik het ontbijt ook klaarmaken eitje koken je kent dat wel bakkie thee en heerlijk ontbijten in de buitenlucht, lijkt het kinderkamp van mij van vroeger welquote:
Hmm, die meet bij mij thuis had ik ook van alles gehaald en niemand wilde wat, allemaal te brakquote:Op maandag 9 mei 2011 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik wil alleen maar koffie, nou dan heeft teun brood over voor mee naar zijn werk te nemen in zijn boterhammentrommeltje, nee Soury en ik gingen geloof ik het ontbijt ook klaarmaken eitje koken je kent dat wel bakkie thee en heerlijk ontbijten in de buitenlucht, lijkt het kinderkamp van mij van vroeger wel
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, die meet bij mij thuis had ik ook van alles gehaald en niemand wilde wat, allemaal te brak
Lekker man, Bruch.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou maar is geen ontbijt he we verzorgen de Bruch
Daar past mijn dikke reet niet inquote:
O god ja, of dubbel klappen met ons ertussenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze maar niet omkiepen, dat deden die krengen van vroeger altijd.
Ik heb er regelmatig op geslapen, vond ze niet zo heel foutquote:Op maandag 9 mei 2011 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze maar niet omkiepen, dat deden die krengen van vroeger altijd.
Dan ging je per ongeluk met je hoofd aan de verkeerde kant liggen, en daar ging je weer, dramadingen!quote:Op maandag 9 mei 2011 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
O god ja, of dubbel klappen met ons ertussen
Als je er weer eens uitgetrapt was?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er regelmatig op geslapen, vond ze niet zo heel fout
Ja, maar het geeft wel weer wat te lachen als het gebeurtquote:Op maandag 9 mei 2011 18:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ging je per ongeluk met je hoofd aan de verkeerde kant liggen, en daar ging je weer, dramadingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |