quote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, tijd om spijkers met koppen te slaan. Offerte voor tent en aanverwanten is binnen en er kan een redelijk zuivere prijs gegeven worden (los van de drank)
BBQ is ¤ 12,50 pp
Tent en meuk = in totaal ¤ 278,17, daar betaal ik de eerste ¤ 100,- van, want geen reiskosten, blijft over ¤ 178,- . We hebben nu negen slapers, dat maakt dat iedere slaper voor die tent en aanverwanten ¤ 20,- moet dokken.
Daar komt dan ook nog drank bij, ik gok op ¤ 10,- pp, dan is iedereen in totaal ¤ 42,50 kwijt.
Graag voor vrijdag 13 mei laten weten of je afhaakt of dat je akkoord bent
[ afbeelding ]
Je kan het gewoon in z'n decolleté steken.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik geld overmaken naar je of gewoon betalen als ik bij je ben
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan het gewoon in z'n decolleté steken.
Aan de achterkant
Voor juni graag, nadere gegevens volgen. Wat er komt kun je zien in de OP. Ik heb alle plaatjes erin geplaktquote:Op maandag 9 mei 2011 17:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik geld overmaken naar je of gewoon betalen als ik bij je ben
maar leg even uit wat is het verschil aan een biertafel en een statafelik zit gewoon wel op het gras hoor ga me daar de hele avond staan aan een tafeltje
![]()
JEZUS NOU KOM IK NIET MEER!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prijs is iets aangepast, ik had wat vergeten, spareribs en ontbijt van Heks en Soury
Dat dusquote:
Okequote:Op maandag 9 mei 2011 17:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan neem je het maar mee als avondmaaltijd
Ik heb geen idee, kan niet in jullie portemonnee kijken. Voor mij zelf valt het wel meequote:Op maandag 9 mei 2011 17:49 schreef Kally het volgende:
Nee maar serieus, mooi prijsje toch? Voor eten, drinken en overnachting
Jou betalen we apartquote:
is te doen toch Kally, mits we wel ontbijt op bed krijgenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:49 schreef Kally het volgende:
Nee maar serieus, mooi prijsje toch? Voor eten, drinken en overnachting
Ik wil best wat vreten die tent in slingeren?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is te doen toch Kally, mits we wel ontbijt op bed krijgen
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is te doen toch Kally, mits we wel ontbijt op bed krijgen
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil best wat vreten die tent in slingeren?
hahahaha zie je er nog voor in staat ook, je gooit zo een half wit die tent inquote:Op maandag 9 mei 2011 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil best wat vreten die tent in slingeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |