Exact dat!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
deze had ik nog maar past niet meer in dat vorige -volle- topik:
nee joh, dat van mera schrijft teun volgens moi omdat ik -voor de grap- met hur flirtte in zo'n vlemicxcx-topic. niks aan het handje, doorzwemmeuh
Weet ik niet, vorige kwam hij erg laat, 't was donkerquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het enige gerucht wat ik wel bevestigd wil zien is dat Willem-Jozef stiekem een neger is.
haha, nee joh, gelukkig niet, dat lijkt me echt kutquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het enige gerucht wat ik wel bevestigd wil zien is dat Willem-Jozef stiekem een neger is.
gelijk verpatsen en hondjes op de bus naar zwijndrechtquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel jammer. Zo'n auto van die vent doet het altijd wel goed hier op de oprit
Dat is na 25 juni wel overquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
dat wijf van de bediening hep een platte rugreet
nou ja, "voor de grap"?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
deze had ik nog maar past niet meer in dat vorige -volle- topik:
nee joh, dat van mera schrijft teun volgens moi omdat ik -voor de grap- met hur flirtte in zo'n vlemicxcx-topic. niks aan het handje, doorzwemmeuh
Ik ruik de hete knoflook-met couscous adem door je leugens heen !quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, nee joh, gelukkig niet, dat lijkt me echt kutheb het gerucht al 'ns eerder gelezen hier haha
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelijk verpatsen en hondjes op de bus naar zwijndrecht
Ik maak het goed met mijn mazda.. Ik schop wel heks voor de ingang eruitquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel jammer. Zo'n auto van die vent doet het altijd wel goed hier op de oprit
Jij wil te voet terug naar 020?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak het goed met mijn mazda.. Ik schop wel heks voor de ingang eruit
haha, licht bruin is my colah, brotha.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ruik de hete knoflook-met couscous adem door je leugens heen !
Zou zo maar kunnen.quote:
Mwah, je reetspleet vond ik anders pittig donkerbruinquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, licht bruin is my colah, brotha.
ik zal maar even serieus reageren: nee bbq-ers, teun heeft m'n bips niet gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, je reetspleet vond ik anders pittig donkerbruin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |