Exact dat!quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
deze had ik nog maar past niet meer in dat vorige -volle- topik:
nee joh, dat van mera schrijft teun volgens moi omdat ik -voor de grap- met hur flirtte in zo'n vlemicxcx-topic. niks aan het handje, doorzwemmeuh
Weet ik niet, vorige kwam hij erg laat, 't was donkerquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het enige gerucht wat ik wel bevestigd wil zien is dat Willem-Jozef stiekem een neger is.
haha, nee joh, gelukkig niet, dat lijkt me echt kutquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het enige gerucht wat ik wel bevestigd wil zien is dat Willem-Jozef stiekem een neger is.
gelijk verpatsen en hondjes op de bus naar zwijndrechtquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel jammer. Zo'n auto van die vent doet het altijd wel goed hier op de oprit
Dat is na 25 juni wel overquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
dat wijf van de bediening hep een platte rugreet
nou ja, "voor de grap"?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
deze had ik nog maar past niet meer in dat vorige -volle- topik:
nee joh, dat van mera schrijft teun volgens moi omdat ik -voor de grap- met hur flirtte in zo'n vlemicxcx-topic. niks aan het handje, doorzwemmeuh
Ik ruik de hete knoflook-met couscous adem door je leugens heen !quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, nee joh, gelukkig niet, dat lijkt me echt kutheb het gerucht al 'ns eerder gelezen hier haha
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelijk verpatsen en hondjes op de bus naar zwijndrecht
Ik maak het goed met mijn mazda.. Ik schop wel heks voor de ingang eruitquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel jammer. Zo'n auto van die vent doet het altijd wel goed hier op de oprit
Jij wil te voet terug naar 020?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak het goed met mijn mazda.. Ik schop wel heks voor de ingang eruit
haha, licht bruin is my colah, brotha.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ruik de hete knoflook-met couscous adem door je leugens heen !
Zou zo maar kunnen.quote:
Mwah, je reetspleet vond ik anders pittig donkerbruinquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, licht bruin is my colah, brotha.
ik zal maar even serieus reageren: nee bbq-ers, teun heeft m'n bips niet gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, je reetspleet vond ik anders pittig donkerbruin
Nu geloof ik je niet meerquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal maar even serieus reageren: nee bbq-ers, teun heeft m'n bips niet gezien.
Wat was het danquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zal maar even serieus reageren: nee bbq-ers, teun heeft m'n bips niet gezien.
Varkens zijn het !!!!quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben hartstikke rustig en serieus. Aan mij heb je niet zo heel veel
Ik denk dat er nog wel een volle bij komtquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:34 schreef remlof het volgende:
Je hebt een reeks Teun: http://forum.fok.nl/topicchain/1071
Ja lekker, zit goed in m'n vel, het mag alleen nog wel wat bruiner.quote:
mooi! kan het dak er niet af in die kroeg van je dat je niet bruin bent?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja lekker, zit goed in m'n vel, het mag alleen nog wel wat bruiner.
Kijk er naar uit om jou weer te zien, malloot
Ik begrijp dat achterlangs ook kan..quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi! kan het dak er niet af in die kroeg van je dat je niet bruin bent?![]()
ja, lijkt me ook knus jou weer te zien, remmert![]()
wel een beetje groot gezelschap, vinnik eng![]()
hopen dat teun het voor die tijd niet laat barsten hier; kun je hem geen preventieve ban aansmeren? straks gaat ons feestje niet door
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik meld mij ook aan, kan dat nog?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
hopen dat teun het voor die tijd niet laat barsten hier; kun je hem geen preventieve ban aansmeren? straks gaat ons feestje niet door
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Notes of geen notes, ban of geen ban, de datum staat als een huis
maar staat het huis nog met al die gekke wijven om je heen daar?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Notes of geen notes, ban of geen ban, de datum staat als m'n huis
Ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha
we deden niet anders de laatste jaren hier. iedereen eigenlijk...toch, toch?
Ja, dat lijkt mij nu niet echt handig. BBQ-en met handboeien om en een gag in je muil plus Lobas met zweep achter jequote:Op donderdag 5 mei 2011 01:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alleen als lobasca je tafeldame is
Vrijdagavond komt er een exje langs (die van die Tsjechië vakantie), ik hoop dat het nadien nog staat. Tot nu toe in ieder geval fier en recht overeind.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[..]
maar staat het huis nog met al die gekke wijven om je heen daar?
TMIquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tot nu toe in ieder geval fier en recht overeind.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vrijdagavond komt er een exje langs (die van die Tsjechië vakantie),
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |