Nee maar dat doe ik thuisquote:
Nah, er melden zich vast tien aan en er komen er twee of driequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dat doe ik thuisHet gaat om de kilo's
Leukquote:
Niks byzonders, wel de spare rib'squote:
Die kan ik meenemen als ze wilquote:
Fan ook plek zat in de mazdaquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even kijken hoe we voor de slapers slaapplaatsen regelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eén weekend ¤ 85.-, dat is dus goed te doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is best hoef ik niet mijn eigen tent mee te nemen
Dat is net als SST !! De winnaar is al bekendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doen we 's nachts een puzzeltocht in het bos, "vind de rose en het bier"
Neuh, ik doe niet mee hè, blijf gewoon in de tuin zittenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is net als SST !! De winnaar is al bekend
Ik neem mijn eigen onderbroek wel meequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eén weekend ¤ 85.-, dat is dus goed te doen.
http://www.john.verhuurt.nl/
Die schop ik wel vooruitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Moet ik voor Coos zeker een elektrische rolstoel regelen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
al lijkt het me dood en dood eng ik ben van de partij........ maar het bos insturen moet ik voor bedanken hoor, ik ben nachtblind ik zie echt geen reet in het donker![]()
Soury je bent lief
Leuk !!!quote:
Die komt ongevraagd nog langsquote:
We gaan wel meer vlees inslaan muis, 1 of 2 pp is vast meer dan genoeg?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:33 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 3 mei 2011 21:31 schreef remlof het volgende:
Godver dat word uren spare rib's roken
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
En eigenlijk moeten we dan de middag voor die BBQ of de day after iets gaan doen. Een Solextocht is misschien wel iets? Beetje door de bossen jakkeren?
En die Solexen leen je van je poolse buren?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
En eigenlijk moeten we dan de middag voor die BBQ of de day after iets gaan doen. Een Solextocht is misschien wel iets? Beetje door de bossen jakkeren?
Putten, een paar kilometer verderopquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En die Solexen leen je van je poolse buren?
dat heeft deissy met haar zussen een paar weken geleden gedaan. hoe hard gaat een solex eigenlijk...........................quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Putten, een paar kilometer verderop
http://www.solexritten.nl/index.php/routes
Jep, weet alleen niet of dat in Putten was. Mera heeft het vorig jaar ook ergens gedaan, aan de andere kant van de Veluwe.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat heeft deissy met haar zussen een paar weken geleden gedaan
Ow dat is wel leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef BobdeStreamer het volgende:
Competitie jeu-de-boulen![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij, met jou als tomtom zitten we op Texel na een paar uurquote:
Texelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij, met jou als tomtom zitten we op Texel na een paar uur
Dat is best coolquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Texelals jij niet oplet zitten we zo met de boot naar Zweden
Komt goed !!!quote:
Ik rij ook niet terug hoor met die muts !!! Ik regel wel een tentjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tot nu toe één slaper, Remlof
Mootie
Soury
Hondjes
Ian
Remlof![]()
Heks
Bob
Ze mag ook lopend terugquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Drie slapers, want Heks blijft dan denk ik ook pitten?
Mootie
Soury![]()
Hondjes
Ian
Remlof![]()
Heks![]()
Bob
Beterquote:
schoolreisjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
ja ik blijf dus slapen maar beloof me we gaan geen nachtdroping doen he echt heb je daar ook everzwijnen teunvind alles best zolang ik snachts niet het donkere enge bos wordt ingestuurd voor de rest ben voor alles in
Noem jij Bob en Remlof nu everzwijnen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
ja ik blijf dus slapen maar beloof me we gaan geen nachtdroping doen he echt heb je daar ook everzwijnen teunvind alles best zolang ik snachts niet het donkere enge bos wordt ingestuurd voor de rest ben voor alles in
De zwijnen zijn die valse wiefenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noem jij Bob en Remlof nu everzwijnen?
Eten en zuipen voor de rest blijf ik op mijn plaats (In de keuken)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef Toverheks het volgende:
vroeger nou ja 10/14 paar jaar terug ging ik elk jaar mee op kinderkamp in voorthuizen,( ook met mijn eigen kinderen) heb wat afgefietst met die kutkinderen naar putten en barneveld, nou er was elk jaar een nachtdroping, ik ging 1 keer mee, toen liep ik over een soort raster, maar liep gewoon verder met al die kinderen, toen iemand vertelde dat dat raster juist voor die zwijnen was dat ze het bos niet uitkwamen, nou je hebt nog nooit zo hard iemand het bos uit zien rennen, die kinderen moesten het maar uitzoeken maar nooit meer het donkere bos in.
Ze kunnen agressief worden als je te dicht bij hun jongen komt, anders valt het wel mee. Maar dat geldt ook voor koeien en bijna alle andere dieren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef Toverheks het volgende:
vroeger nou ja 10/14 paar jaar terug ging ik elk jaar mee op kinderkamp in voorthuizen,( ook met mijn eigen kinderen) heb wat afgefietst met die kutkinderen naar putten en barneveld, nou er was elk jaar een nachtdroping, ik ging 1 keer mee, toen liep ik over een soort raster, maar liep gewoon verder met al die kinderen, toen iemand vertelde dat dat raster juist voor die zwijnen was dat ze het bos niet uitkwamen, nou je hebt nog nooit zo hard iemand het bos uit zien rennen, die kinderen moesten het maar uitzoeken maar nooit meer het donkere bos in.
heb je ook koeien dan bij jouquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze kunnen agressief worden als je te dicht bij hun jongen komt, anders valt het wel mee. Maar dat geldt ook voor koeien en bijna alle andere dieren.
Muizen, honden en kikkers en Ian Ik mis wat gekatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze kunnen agressief worden als je te dicht bij hun jongen komt, anders valt het wel mee. Maar dat geldt ook voor koeien en bijna alle andere dieren.
Ik twijfelde even of ik een hotel zou nemenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef remlof het volgende:
Blijf jij ook slapen Teun? Dacht dat je naar huis ging
Geen idee, maar ze zijn welkomquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Komen er nog van die Blauwen of durven die niet?
Doe ik. Absoluut en geen probleem.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar daar ben je zelf bij, want je gaat mij helpen boodschappen doen en tent opzetten
Moet toch snel duidelijk zijn, want BBQ en tent en solexen reserverenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Over de datum heb ik momenteel nog geen mening.
Wacht, wat? Solexen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet toch snel duidelijk zijn, want BBQ en tent en solexen reserveren
Ik ook welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb hier nu héél erg zin in.
*gaat aftelkalender maken.
Ik heb een lichte voorkeur voor het laatste weekend van juni, maar het maakt niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi!
Maar welke datum doen we, 25-26 juni of 2 en 3 juli?
Ik kwam uit Duitsland voor Fok!meets, je denkt toch niet dat die shit mij kan stoppen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
In ons kleine kutlandje is iets nooit echt ver
2-3 juli it is, dat is dan duidelijk, als er verder geen bezwaren zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een lichte voorkeur voor het laatste weekend van juni, maar het maakt niet zoveel uit.
Nee, jij bent The Unstoppable Pandaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kwam uit Duitsland voor Fok!meets, je denkt toch niet dat die shit mij kan stoppen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
2-3 juli it is, dat is dan duidelijk, als er verder geen bezwaren zijn.
Nee het maakt mij weinig uit, maar er zijn wat verjaardagen van vrienden in de eerste week van juli, zou jammer zijn als ik die moest missenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een zware lichte voorkeur heb jij...
Alles op zaterdag, op zondag wil ik alleen maar brunchen op jouw terras.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Willen we 's middags solexen en zo ja, op zaterdag voor de BBQ of op zondag met een kater?
Kan ik gewoon de tent bewaken terwijl jullie solexen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Willen we 's middags solexen en zo ja, op zaterdag voor de BBQ of op zondag met een kater?
Ik solex niet mee zeker niet de day after. Ik kom wel als de bbq fiktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Owww Remlof, ik zit verkeerd te lezen, sorry.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee het maakt mij weinig uit, maar er zijn wat verjaardagen van vrienden in de eerste week van juli, zou jammer zijn als ik die moest missen
Check.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
25-26 juni is de datum, geen solexfeest
Saaie flikkers
Katers zijn voor Crazy Cat Ladies!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn geloof dicteert dat ik op zondag van mijn kater moet genezen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Saaie flikkers
Ik geloof het ook nietquote:
Oh die dag ben ik bezetquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Moet ik nog ander vlees inhuren? Of een karaoke-set?
Die zal vast niet willen en als ze wel wil, dan gaat Remlof daar over, niet ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Komt Liesje ook? Ik wil met Liesje duetten.
Doe 's refreshen dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Datum in TT zou fijn zijn, kan Remlof dat misschien regelen s.v.p.?
Op dinsdag 3 mei 2011 @ 23:59 door remlof:quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Datum in TT zou fijn zijn, kan Remlof dat misschien regelen s.v.p.?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Saaie flikkers
Aangezien jij in de tent gaat, ga ik in je bed liggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat doe jij Bob, rij je terug of blijf je pitten?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Aangezien jij in de tent gaat, ga ik in je bed liggen
Dat is op zondag, kun je zo doorreizen. Ben je alvast lekker ingedronkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ho, drama in het tentenkamp, 26 juni is Parkpop.
Ja, op zondag... Daar gaat ik dus niet henen, hè?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is op zondag, kun je zo doorreizen. Ben je alvast lekker ingedronken
Parkpop is overrated, één grote bende dronken Hagenezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ho, drama in het tentenkamp, 26 juni is Parkpop.
Laat dan al helemáál maar zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Parkpop is overrated, één grote bende dronken Hagenezen.
Je zou er heen kunnen hoor. Die BBQ is op zaterdag, kun je zondagmiddag fris en fruitig richting Den Haag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, op zondag... Daar gaat ik dus niet henen, hè?
Je wil mij niet in die tent hè?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zou er heen kunnen hoor. Die BBQ is op zaterdag, kun je zondagmiddag fris en fruitig richting Den Haag.
Nee man, donder op. Als Parkpop me zoekt; ik zit ergens in Ermelo uit te brakkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist wel, dan kun je toch rechtstreeks van hier naar Den Haag?
Ok, probleem opgelost, OP aangepastquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, donder op. Als Parkpop me zoekt; ik zit ergens in Ermelo uit te brakken
Tentquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Boodschappenlijst:
Bier
Bier
Bier
Bier
BBQ
Vlees
Bier
Rose
Bier
Wijn
Salade
Sauzen
Stokbrood
Bier
Kachelhout
vul maar aan
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Boodschappenlijst:
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
BBQ
Vlees
Bier
Rose
Bier
Wijn
Salade
Bier
Sauzen
Stokbrood
Bier
Kachelhout
Ik wilde 'lekkere wijven' even voorzijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die staan al op de gastenlijst, niet zeiken.
quote:Pakket 'Uit de Bosch'
Stel zelf uw pakket samen:
* Hamburger / Barbecue worstje
* Satéspies / Shaslick
* Karbonade / Speklapje
* Steak Barbados / Steak Brazil
U kunt kiezen uit verschillende gewichten per persoon, en daarom zal de prijs van het pakket varrieren naar mate u het gewicht per persoon verandert. De mogelijkheden zijn:
Kosten:
* ¤ 4,50 per persoon (small ± 300 gr. vlees).
* ¤ 6,00 per persoon (standaard ± 400 gr. vlees).
* ¤ 7,50 per persoon (extra ± 500 gr. vlees).
* ¤ 9,00 per persoon (super ± 600 gr. vlees).
quote:Pakket 'De Luxe'
Dit pakket is zeer geschikt als u houd van lekker luxe vlees. In het pakket zitten de volgende soorten vlees;
* Steak Argentina
* Varkenshaas saté
* Sparerib
* Lamskotelet
* Steak Brazil
* BBQ-burger
Kosten - ¤ 8,95 per persoon (standaard ± 550 gr. vlees).
quote:Pakket 'Compleet'
In dit pakket zit het vlees uit pakket 'Uit de Bosch' (± 400 gr. vlees). Ook zitten in dit pakket:
* 2 salades (rund- en aardappelsalade)
* 3 soorten sauzen
* Stokbrood
* Kruidenboter
* Barbecue + gas
Kosten - ¤ 12,50 per persoon.
quote:Pakket 'American'
Een lekker assortiment aan vlees, voor een typisch Amerikaanse barbecue:
* Sparerib
* Western Steak
* Hamburger
* Mixed Grill (kip / bief / varken)
* Porksteak
Kosten - ¤ 8,50 per persoon (standaard ± 550 gr. vlees)
quote:Pakket 'Student'
In dit pakket zitten de meest voordehandliggende artikelen voor de barbecue. Dit is een standaard pakket.
* BBQ-burger
* 2 Satéspiesen
* Steak Barbados
* Barbecueworst
Kosten - ¤ 4,00 per persoon (standaard ± 350 gr. vlees).
quote:Pakket 'Koekenpan'
Dit pakket heeft een tal van producten welke goed geschikt zijn voor gebruik in combinatie met (onze) koekenpannen. Wij hebben beschikking tot een reuze- en een grote koekenpan, welke te huur zijn (zie rechterzijde van deze pagina). In dit pakket zitten:
* BBQ-burger
* Satéspies
* Shoarmavlees
* Steak Brazil
* Portie Beenham
* Steak Argentina
Kosten - ¤ 7,50 per persoon (standaard ± 500 gr. vlees).
Met die spareribs van Muis d'r bij moet het lukkenquote:Pakket 'Compleet'
± 400 gr.vlees, bestaande uit:
* Hamburger / Barbecue worstje
* Satéspies / Shaslick
* Karbonade / Speklapje
* Steak Barbados / Steak Brazil
* 2 salades (rund- en aardappelsalade)
* 3 soorten sauzen
* Stokbrood
* Kruidenboter
* Barbecue + gas
Kosten in totaal - ¤ 12,50 per persoon.
Man, ik ben zo makkelijk, een blondine zou me kunnen doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent makkelijk, net als Ian (tot dusver)
Is Teun een blondje van nature?quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Man, ik ben zo makkelijk, een blondine zou me kunnen doen.
Wil je dat we lappen of zelf dingen scoren?quote:Op woensdag 4 mei 2011 03:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, we hebben dus de BBQ spullen compleet
Moeten we nog hebben:
Tent
Verlichting (gezellig, lampjes, kleurtjes)
Bedden
Plastic bestek/borden
Drank
Paracetemol
Beiden, indien mogelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 03:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Wil je dat we lappen of zelf dingen scoren?
Slaap zequote:Op woensdag 4 mei 2011 03:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar eerst slapen. 't is al drie uur geweest
Wij hadden onze Solex daar ook vandaan, was cool!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik hou haar wel tegen als ze te hard gaatquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:09 schreef Deisyy het volgende:
En Heks, solexen gaat zo hard als je zelf wilt, want rem.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:46 schreef remlof het volgende:
Ja, ik hou haar wel tegen als ze te hard gaat
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit lijkt mij vrijwel gemáákt van WIN.
Komt Liesje ook? Ik wil met Liesje duetten.
Goed punt, die hangt tegenwoordig in DIG.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
We moeten Hidiho nog regelen voor de live-streams
Pietje heeft zich niet aangemeld zie ik, vast te ver lopenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed punt, die hangt tegenwoordig in DIG.
Hoewel de opzet goed klinkt.quote:
Dat begint pas om 13.00 uur met the Crookes dan ben je toch allang weer terugquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:02 schreef Gert het volgende:
Hoewel de opzet goed klinkt.
Wij gaan die zondag wel Parkop meeten, kee?
Het klinkt prima en ik wens iedereen veel plezier.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, doe eens gek en kom BBQ-en, je kunt zo door naar Parkpop.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in, maar bedankt voor de uitnodiging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, doe eens gek en kom BBQ-en, je kunt zo door naar Parkpop.
Je hoeft écht niet mij te praten
Ik heb deze:quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:54 schreef Laysa het volgende:
Ik zag dat de partylights bij de action in de aanbieding zijn...voor sfeerverhogende momenten![]()
Heel veel plezier Meeters
Als jullie dát nog niet door hebben is het helemaal triest!quote:
Of we verschillen van mening over die persoonquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Als jullie dát nog niet door hebben is het helemaal triest!
Ik PM helemaal niksquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Of we verschillen van mening over die persoon
PM maar.
Ik kijk tzt ff of 80% zich inmiddels niet heeft afgemeldquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje heeft zich niet aangemeld zie ik, vast te ver lopen
Daar ga ik niet vanuit. BBQ is gereserveerd, offerte voor tent en toebehoren aangevraagd. Deze of komende week stel ik nog één keer de vraag of iedereen echt wil, zo ja, dan zitten er in ieder geval financiële consequenties aan vast.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Real life moderatie.
[..]
Ik kijk tzt ff of 80% zich inmiddels niet heeft afgemeld.
Heks en ik gaan die dag nog shoppen voor ontbijt... Brood, eieren spek tomaten. (bloedworst laten we maar liggen toch) Nou kaas en zuivel. Oh ik neem een doosje wijn mee, ik hou van wit of rosé maar dat laat ik aan de smaak overquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar ga ik niet vanuit. BBQ is gereserveerd, offerte voor tent en toebehoren aangevraagd. Deze of komende week stel ik nog één keer de vraag of iedereen echt wil, zo ja, dan zitten er in ieder geval financiële consequenties aan vast.
En ja, ik zou het zeer op prijs stellen als je een biertje zou komen drinken.
Ik zei toch al dat ik niet kom, en zo wel dan alleen met baby (die is pre-peuterpuberteit) even gedag kom zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:13 schreef Coos het volgende:
Teun ik zag net je PM waar je er vanuit ging dat ik ook op je BBQ kom.
Maar als jij denkt dat ik vrijwillig een avond/nacht in de buurt van een gillende (late) puber ga zitten heb je me verkeerd ingeschat.![]()
Ik kom dus niet.
Precies. De kosten mogen wat mij betreft van te voren worden voldaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar ga ik niet vanuit. BBQ is gereserveerd, offerte voor tent en toebehoren aangevraagd. Deze of komende week stel ik nog één keer de vraag of iedereen echt wil, zo ja, dan zitten er in ieder geval financiële consequenties aan vast.
En ja, ik zou het zeer op prijs stellen als je een biertje zou komen drinken.
Heel erg prima, dat betekend dat Ian en ik alleen nog moeten zorgen voor bier en voor het opzetten van een tentquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Heks en ik gaan die dag nog shoppen voor ontbijt... Brood, eieren spek tomaten. (bloedworst laten we maar liggen toch) Nou kaas en zuivel. Oh ik neem een doosje wijn mee, ik hou van wit of rosé maar dat laat ik aan de smaak over
Ja nou dat is al een gedoe toch (tent)quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heel erg prima, dat betekend dat Ian en ik alleen nog moeten zorgen voor bier en voor het opzetten van een tent
kom maar dan kan ik even die kleine ook bewonderenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik niet kom, en zo wel dan alleen met baby (die is pre-peuterpuberteit) even gedag kom zeggen
Maar ik geloof niet dat die (late) puber IRL de hele dag kka loopt te roepen
Vanaf nu regelen jij en Soury de brunch, inclusief aanvullend vochtquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
Je roept maar hoor Soury en neem voor jullie allemaal een doosje paracetemol mee
Theequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanaf nu regelen jij en Soury de brunch, inclusief aanvullend vocht![]()
Behalve koffie, koffiemelk en suiker, want dat staat hier wel.
Dat deel laat ik dus compleet los
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanaf nu regelen jij en Soury de brunch, inclusief aanvullend vocht![]()
Behalve koffie, koffiemelk en suiker, want dat staat hier wel.
Dat deel laat ik dus compleet los
Staat op de lijstquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb ik niet, alleen wat groene thee staat hier.
Gatverdammequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vergeet de zoute haring met uien niet, da's hét medicijn tegen een kater
eitje dan maarquote:
Ja, doordat ik dan wat er nog op de maagbodem rust ook naar buiten heb gewerkt bij alleen al de geur van rauwe haringquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent echt binnen een uurtje of anderhalf-twee van je kater af met een haring.
ja maar dan moet je er heel vaak weer uit om te piesen kan je toch beter een vis etenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, doordat ik dan wat er nog op de maagbodem rust ook naar buiten heb gewerkt bij alleen al de geur van rauwe haring
Gewoon veel water drinken voordat je gaat slapen, dat helpt het beste tegen een kater.
En alvast 2 paracetamollen voor het slapen gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, doordat ik dan wat er nog op de maagbodem rust ook naar buiten heb gewerkt bij alleen al de geur van rauwe haring
Gewoon veel water drinken voordat je gaat slapen, dat helpt het beste tegen een kater.
Of eten en niet zooo veel zuipenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegtquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar dan moet je er heel vaak weer uit om te piesen kan je toch beter een vis eten
we schuiven Remlof zo onder de heg naar de buren toe als ie helemaal lam isquote:
Ja dan sta ik 's morgens met mijn sloffen in het glasquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we schuiven Remlof zo onder de heg naar de buren toe als ie helemaal lam is
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan sta ik 's morgens met mijn sloffen in het glas
ik neem wel mee lekker met een uitjequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hossel wel een haring voor mijzelf, alhoewel ik hem vermoedelijk niet eens nodig heb, want ik ben niet zo'n zware drinker
dat is ook weer waar, oke we laten rem gewoon leggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan sta ik 's morgens met mijn sloffen in het glas
Moet ie wel goed zijn hè Heks. Weet niet of in 020 wel goede vishoeren visboeren zittenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik neem wel mee lekker met een uitje
ik ga speciaal voor jou naar de bos en lommer beste vis van Amsterdamquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet ie wel goed zijn hè Heks. Weet niet of in 020 wel goede vishoeren visboeren zitten
Dan wel goed koelen onderwegquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga speciaal voor jou naar de bos en lommer beste vis van Amsterdam
dat is waar dan moet teun maar zelf ff voor haring zorgen.............quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wel goed koelen onderweg![]()
Tegen die tijd is de nieuwe haring er
ok staat op de lijst maar niet voor 10 personenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
ok staat op de lijst maar niet voor 10 personen
Ik word nooit helemaal lamquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we schuiven Remlof zo onder de heg naar de buren toe als ie helemaal lam is
nee we hadden al besloten we laten je gewoon in de tuin leggenquote:
Remlof's eieren wil ik niet hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee we hadden al besloten we laten je gewoon in de tuin leggen
Dat zou wel tof zijn...quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Had WJ geen ganzeneieren? Ben wel benieuwd of hij komt.
Ik vond Ian best wel Ian eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat weet bijna niemand op Fok!, maar ik zal achteraf wel een recensie schrijven
Dat ben ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
IJdeltuit hè, beetje met de hand door dat haar heen en zulks
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
Ik wil wel een review van The Ian zien in Reviews & Productbeoordelingen
Kolere wat een herriequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
Whot? Ian is de bijna ideale schoonzoon.
Zo houdt hij van meerstemmig samen zingenop zondagochtend op het lied "Happy Camper"
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bovendien, als hier iemand de boventoon probeert te voeren of zodanig lastig gaat worden dat iedereen er hinder van ondervindt schop ik hem met kop en kont van dit park af.
Je hoeft je tent niet mee te nemen, ik heb voor jou je vaste stek gereserveerd, de bankquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we'll see 'bout that
leuk idee.
ik kom onder voorbehoud: misschien ben ik op reis, datum is nog niet rond.
als ik niet kom betaal ik overigens gewoon de door mij bestelde -halal- schotel (tuuuurlijk)
verder heb ik nog een eisenpakket (zie pm) en neem m'n eigen tent wel mee of versier 1 van die trailertrashpsychobitches op dat park en schop hur na die blowjob die tent in en schijt haar nest 's ochtends lekker op m'n gemak onder. je denkt toch niet dat ik met soury en heks (water en vuur / galg en rad ) in 1 tent ga liggen![]()
zoals gezegd: leuk idee. alleen wel druk eigenlijk. misschien haken er wat af nu ik ook kom, dat zou mooi zijn..![]()
coos mot komme en die eend zou ook wel erg leuk zijn, maar die lijkt me te schuw in real life![]()
btw, er gaan zeker mensen janken. is dat erg?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we'll see 'bout that
leuk idee.
als ik niet kom betaal ik overigens gewoon de door mij bestelde -halal- schotel (tuuuurlijk)
verder heb ik nog een eisenpakket (zie pm) en neem m'n eigen tent wel mee of versier 1 van die trailertrashpsychobitches op dat park en schop hur na die blowjob die tent in en schijt haar nest 's ochtends lekker op m'n gemak onder. je denkt toch niet dat ik met soury en heks (water en vuur / galg en rad ) in 1 tent ga liggen![]()
zoals gezegd: leuk idee. alleen wel druk eigenlijk. misschien haken er wat af nu ik ook kom, dat zou mooi zijn..![]()
coos mot komme en die eend zou ook wel erg leuk zijn, maar die lijkt me te schuw in real life![]()
jij kan nog geen vet everzwijn laten janken mafkeesquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we'll see 'bout that
leuk idee.
aah, okee. ik neem een klamboe mee en verder zal het wel losploppen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hoeft je tent niet mee te nemen, ik heb voor jou je vaste stek gereserveerd, de bank![]()
Jankende mensen zijn gaaf, doe het tegen het eind, om de vuren te doven zijn tranen handig
Notes? Ja, positieve, vanwege dit topicquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, okee. ik neem een klamboe mee en verder zal het wel losploppen.
ik zal zelf wel in janken uitbarsten "wtf doe ik hier![]()
![]()
"
![]()
nee hoor, leuk idee. ik zal me voorbeeldig en timide gedragen (want zo bent ik eigertlijk)
nog notes gehad lately? ik zag piet namelijk ook in dit topic![]()
vraag je ook nog wat medekampbewoonsters tussen de 18 en pak 'm beet 25? ik kom niet alleen om te roddelen (wel hoofdzakelijk natuurlijk).
hoiquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij kan nog geen vet everzwijn laten janken mafkees![]()
![]()
Wie weet ontmoeten wij elkaar ooit nog....en janken zal je !quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
haha, echt wel. ik heb om me heen geen buren, vrienden of familie meerbevalt me retegoed!!
Bluf, je zit compleet onder de plak bij D_K, je mag niks meerquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie weet ontmoeten wij elkaar ooit nog....en janken zal je !
vanaf 18.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Notes? Ja, positieve, vanwege dit topic![]()
Als het te gek wordt gaan wij wel een deur verder, maak je niet ongerust. Zodra ik de tranen bij je op zie komen sleur ik je mee.
Ik zal zien of ik wat sletjes voor je kan hosselen hier. Iets jonger, jaar of vijf, mag dat ook?
Gezelly.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vanaf 18.
ik neem er misschien 1 mee die we dan met z'n alle kenne neukuh![]()
![]()
wtf
Mera?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vanaf 18.
ik neem er misschien 1 mee die we dan met z'n alle kenne neukuh![]()
![]()
wtf
Whutquote:
Dat mag jij denken hoor lieverd...schatje ...poppedopje...maar toch is het niet zo....ik hoef niet te komen eigenlijk vanwege hetzelfde als wat gert zei: ik heb er geen zin in, maar dat wil nog niet zeggen dat ik jullie een hoop plezier wens...zo ben ik dan ook wel weerquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bluf, je zit compleet onder de plak bij D_K, je mag niks meer
Hou het chique! We gaan niet op COSniveau doen, hier.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij is wel gemeen hè, maar ik moest hard lachen. Sorry Ian
Niet meer streepjes door de namen graag,quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij is wel gemeen hè, maar ik moest hard lachen. Sorry Ian
wie weet haha. die presbyterian van je lijkt me best een aardige gast (somsquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie weet ontmoeten wij elkaar ooit nog....en janken zal je !
Je bent out of shape, vriend. Niemand is over de zeikquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hallo, hallo, 't was humor, doe 's niet zo heetgebakerd dames
Die strijkersquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wie weet haha. die presbyterian van je lijkt me best een aardige gast (soms). waarom komen jullie niet? je kan altijd nog pleituh gaan die avond.. ik neem bijvoorbeeld als slag om de arm de mountainbike (weer) mee en als het te vaag wordt of kleunen etc. en drama, fiets ik lachend het erf af
en gooi nog een paar strijkers in de tuin. dat slapen hoeft niet natuurlijk..
ik ook. de eerste fokmeet die sbs-campingnieuws haalt:zeven gewonden, een brandend omaatje en een vuurzee in dat bosrijke gebied en talloze spiegels van auto's getrapt de hele weg naar het stationquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus man, ik blijf juist als er drama is.
En langharig tuig dat zich op afstand kapodt zat te lachen, biertje in de klauw. Ernstig, dramatisch, heel Nederland leeft mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook. de eerste fokmeet die sbs-campingnieuws haalt:zeven gewonden, een brandend omaatje en een vuurzee in dat bosrijke gebied en talloze spiegels van auto's getrapt de hele weg naar het station
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |