eitje dan maarquote:
Ja, doordat ik dan wat er nog op de maagbodem rust ook naar buiten heb gewerkt bij alleen al de geur van rauwe haringquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent echt binnen een uurtje of anderhalf-twee van je kater af met een haring.
ja maar dan moet je er heel vaak weer uit om te piesen kan je toch beter een vis etenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, doordat ik dan wat er nog op de maagbodem rust ook naar buiten heb gewerkt bij alleen al de geur van rauwe haring
Gewoon veel water drinken voordat je gaat slapen, dat helpt het beste tegen een kater.
En alvast 2 paracetamollen voor het slapen gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, doordat ik dan wat er nog op de maagbodem rust ook naar buiten heb gewerkt bij alleen al de geur van rauwe haring
Gewoon veel water drinken voordat je gaat slapen, dat helpt het beste tegen een kater.
Of eten en niet zooo veel zuipenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegtquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar dan moet je er heel vaak weer uit om te piesen kan je toch beter een vis eten
we schuiven Remlof zo onder de heg naar de buren toe als ie helemaal lam isquote:
Ja dan sta ik 's morgens met mijn sloffen in het glasquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we schuiven Remlof zo onder de heg naar de buren toe als ie helemaal lam is
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan sta ik 's morgens met mijn sloffen in het glas
ik neem wel mee lekker met een uitjequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hossel wel een haring voor mijzelf, alhoewel ik hem vermoedelijk niet eens nodig heb, want ik ben niet zo'n zware drinker
dat is ook weer waar, oke we laten rem gewoon leggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan sta ik 's morgens met mijn sloffen in het glas
Moet ie wel goed zijn hè Heks. Weet niet of in 020 wel goede vishoeren visboeren zittenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik neem wel mee lekker met een uitje
ik ga speciaal voor jou naar de bos en lommer beste vis van Amsterdamquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet ie wel goed zijn hè Heks. Weet niet of in 020 wel goede vishoeren visboeren zitten
Dan wel goed koelen onderwegquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga speciaal voor jou naar de bos en lommer beste vis van Amsterdam
dat is waar dan moet teun maar zelf ff voor haring zorgen.............quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wel goed koelen onderweg![]()
Tegen die tijd is de nieuwe haring er
ok staat op de lijst maar niet voor 10 personenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
ok staat op de lijst maar niet voor 10 personen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |