Ik word nooit helemaal lamquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we schuiven Remlof zo onder de heg naar de buren toe als ie helemaal lam is
nee we hadden al besloten we laten je gewoon in de tuin leggenquote:
Remlof's eieren wil ik niet hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee we hadden al besloten we laten je gewoon in de tuin leggen
Dat zou wel tof zijn...quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Had WJ geen ganzeneieren? Ben wel benieuwd of hij komt.
Ik vond Ian best wel Ian eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat weet bijna niemand op Fok!, maar ik zal achteraf wel een recensie schrijven
Dat ben ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
IJdeltuit hè, beetje met de hand door dat haar heen en zulks
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
Ik wil wel een review van The Ian zien in Reviews & Productbeoordelingen
Kolere wat een herriequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
Whot? Ian is de bijna ideale schoonzoon.
Zo houdt hij van meerstemmig samen zingenop zondagochtend op het lied "Happy Camper"
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bovendien, als hier iemand de boventoon probeert te voeren of zodanig lastig gaat worden dat iedereen er hinder van ondervindt schop ik hem met kop en kont van dit park af.
Je hoeft je tent niet mee te nemen, ik heb voor jou je vaste stek gereserveerd, de bankquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we'll see 'bout that
leuk idee.
ik kom onder voorbehoud: misschien ben ik op reis, datum is nog niet rond.
als ik niet kom betaal ik overigens gewoon de door mij bestelde -halal- schotel (tuuuurlijk)
verder heb ik nog een eisenpakket (zie pm) en neem m'n eigen tent wel mee of versier 1 van die trailertrashpsychobitches op dat park en schop hur na die blowjob die tent in en schijt haar nest 's ochtends lekker op m'n gemak onder. je denkt toch niet dat ik met soury en heks (water en vuur / galg en rad ) in 1 tent ga liggen![]()
zoals gezegd: leuk idee. alleen wel druk eigenlijk. misschien haken er wat af nu ik ook kom, dat zou mooi zijn..![]()
coos mot komme en die eend zou ook wel erg leuk zijn, maar die lijkt me te schuw in real life![]()
btw, er gaan zeker mensen janken. is dat erg?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we'll see 'bout that
leuk idee.
als ik niet kom betaal ik overigens gewoon de door mij bestelde -halal- schotel (tuuuurlijk)
verder heb ik nog een eisenpakket (zie pm) en neem m'n eigen tent wel mee of versier 1 van die trailertrashpsychobitches op dat park en schop hur na die blowjob die tent in en schijt haar nest 's ochtends lekker op m'n gemak onder. je denkt toch niet dat ik met soury en heks (water en vuur / galg en rad ) in 1 tent ga liggen![]()
zoals gezegd: leuk idee. alleen wel druk eigenlijk. misschien haken er wat af nu ik ook kom, dat zou mooi zijn..![]()
coos mot komme en die eend zou ook wel erg leuk zijn, maar die lijkt me te schuw in real life![]()
jij kan nog geen vet everzwijn laten janken mafkeesquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we'll see 'bout that
leuk idee.
aah, okee. ik neem een klamboe mee en verder zal het wel losploppen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hoeft je tent niet mee te nemen, ik heb voor jou je vaste stek gereserveerd, de bank![]()
Jankende mensen zijn gaaf, doe het tegen het eind, om de vuren te doven zijn tranen handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |