dat is ook weer waar, oke we laten rem gewoon leggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan sta ik 's morgens met mijn sloffen in het glas
Moet ie wel goed zijn hè Heks. Weet niet of in 020 wel goede vishoeren visboeren zittenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik neem wel mee lekker met een uitje
ik ga speciaal voor jou naar de bos en lommer beste vis van Amsterdamquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet ie wel goed zijn hè Heks. Weet niet of in 020 wel goede vishoeren visboeren zitten
Dan wel goed koelen onderwegquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga speciaal voor jou naar de bos en lommer beste vis van Amsterdam
dat is waar dan moet teun maar zelf ff voor haring zorgen.............quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wel goed koelen onderweg![]()
Tegen die tijd is de nieuwe haring er
ok staat op de lijst maar niet voor 10 personenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
ok staat op de lijst maar niet voor 10 personen
Ik word nooit helemaal lamquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we schuiven Remlof zo onder de heg naar de buren toe als ie helemaal lam is
nee we hadden al besloten we laten je gewoon in de tuin leggenquote:
Remlof's eieren wil ik niet hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee we hadden al besloten we laten je gewoon in de tuin leggen
Dat zou wel tof zijn...quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Had WJ geen ganzeneieren? Ben wel benieuwd of hij komt.
Ik vond Ian best wel Ian eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat weet bijna niemand op Fok!, maar ik zal achteraf wel een recensie schrijven
Dat ben ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
IJdeltuit hè, beetje met de hand door dat haar heen en zulks
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
Ik wil wel een review van The Ian zien in Reviews & Productbeoordelingen
Kolere wat een herriequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
Whot? Ian is de bijna ideale schoonzoon.
Zo houdt hij van meerstemmig samen zingenop zondagochtend op het lied "Happy Camper"
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bovendien, als hier iemand de boventoon probeert te voeren of zodanig lastig gaat worden dat iedereen er hinder van ondervindt schop ik hem met kop en kont van dit park af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |