quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
25-26 juni is de datum, geen solexfeest
Saaie flikkers
Aangezien jij in de tent gaat, ga ik in je bed liggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat doe jij Bob, rij je terug of blijf je pitten?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Aangezien jij in de tent gaat, ga ik in je bed liggen
Dat is op zondag, kun je zo doorreizen. Ben je alvast lekker ingedronkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ho, drama in het tentenkamp, 26 juni is Parkpop.
Ja, op zondag... Daar gaat ik dus niet henen, hè?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is op zondag, kun je zo doorreizen. Ben je alvast lekker ingedronken
Parkpop is overrated, één grote bende dronken Hagenezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ho, drama in het tentenkamp, 26 juni is Parkpop.
Laat dan al helemáál maar zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Parkpop is overrated, één grote bende dronken Hagenezen.
Je zou er heen kunnen hoor. Die BBQ is op zaterdag, kun je zondagmiddag fris en fruitig richting Den Haag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, op zondag... Daar gaat ik dus niet henen, hè?
Je wil mij niet in die tent hè?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zou er heen kunnen hoor. Die BBQ is op zaterdag, kun je zondagmiddag fris en fruitig richting Den Haag.
Nee man, donder op. Als Parkpop me zoekt; ik zit ergens in Ermelo uit te brakkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist wel, dan kun je toch rechtstreeks van hier naar Den Haag?
Ok, probleem opgelost, OP aangepastquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, donder op. Als Parkpop me zoekt; ik zit ergens in Ermelo uit te brakken
Tentquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Boodschappenlijst:
Bier
Bier
Bier
Bier
BBQ
Vlees
Bier
Rose
Bier
Wijn