Nee het maakt mij weinig uit, maar er zijn wat verjaardagen van vrienden in de eerste week van juli, zou jammer zijn als ik die moest missenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een zware lichte voorkeur heb jij...
Alles op zaterdag, op zondag wil ik alleen maar brunchen op jouw terras.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Willen we 's middags solexen en zo ja, op zaterdag voor de BBQ of op zondag met een kater?
Kan ik gewoon de tent bewaken terwijl jullie solexen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Willen we 's middags solexen en zo ja, op zaterdag voor de BBQ of op zondag met een kater?
Ik solex niet mee zeker niet de day after. Ik kom wel als de bbq fiktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Owww Remlof, ik zit verkeerd te lezen, sorry.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee het maakt mij weinig uit, maar er zijn wat verjaardagen van vrienden in de eerste week van juli, zou jammer zijn als ik die moest missen
Check.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
25-26 juni is de datum, geen solexfeest
Saaie flikkers
Katers zijn voor Crazy Cat Ladies!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn geloof dicteert dat ik op zondag van mijn kater moet genezen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Saaie flikkers
Ik geloof het ook nietquote:
Oh die dag ben ik bezetquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Moet ik nog ander vlees inhuren? Of een karaoke-set?
Die zal vast niet willen en als ze wel wil, dan gaat Remlof daar over, niet ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Komt Liesje ook? Ik wil met Liesje duetten.
Doe 's refreshen dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Datum in TT zou fijn zijn, kan Remlof dat misschien regelen s.v.p.?
Op dinsdag 3 mei 2011 @ 23:59 door remlof:quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Datum in TT zou fijn zijn, kan Remlof dat misschien regelen s.v.p.?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Saaie flikkers
Aangezien jij in de tent gaat, ga ik in je bed liggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat doe jij Bob, rij je terug of blijf je pitten?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Aangezien jij in de tent gaat, ga ik in je bed liggen
Dat is op zondag, kun je zo doorreizen. Ben je alvast lekker ingedronkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ho, drama in het tentenkamp, 26 juni is Parkpop.
Ja, op zondag... Daar gaat ik dus niet henen, hè?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is op zondag, kun je zo doorreizen. Ben je alvast lekker ingedronken
Parkpop is overrated, één grote bende dronken Hagenezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ho, drama in het tentenkamp, 26 juni is Parkpop.
Laat dan al helemáál maar zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Parkpop is overrated, één grote bende dronken Hagenezen.
Je zou er heen kunnen hoor. Die BBQ is op zaterdag, kun je zondagmiddag fris en fruitig richting Den Haag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, op zondag... Daar gaat ik dus niet henen, hè?
Je wil mij niet in die tent hè?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zou er heen kunnen hoor. Die BBQ is op zaterdag, kun je zondagmiddag fris en fruitig richting Den Haag.
Nee man, donder op. Als Parkpop me zoekt; ik zit ergens in Ermelo uit te brakkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist wel, dan kun je toch rechtstreeks van hier naar Den Haag?
Ok, probleem opgelost, OP aangepastquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, donder op. Als Parkpop me zoekt; ik zit ergens in Ermelo uit te brakken
Tentquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Boodschappenlijst:
Bier
Bier
Bier
Bier
BBQ
Vlees
Bier
Rose
Bier
Wijn
Salade
Sauzen
Stokbrood
Bier
Kachelhout
vul maar aan
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Boodschappenlijst:
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
BBQ
Vlees
Bier
Rose
Bier
Wijn
Salade
Bier
Sauzen
Stokbrood
Bier
Kachelhout
Ik wilde 'lekkere wijven' even voorzijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die staan al op de gastenlijst, niet zeiken.
quote:Pakket 'Uit de Bosch'
Stel zelf uw pakket samen:
* Hamburger / Barbecue worstje
* Satéspies / Shaslick
* Karbonade / Speklapje
* Steak Barbados / Steak Brazil
U kunt kiezen uit verschillende gewichten per persoon, en daarom zal de prijs van het pakket varrieren naar mate u het gewicht per persoon verandert. De mogelijkheden zijn:
Kosten:
* ¤ 4,50 per persoon (small ± 300 gr. vlees).
* ¤ 6,00 per persoon (standaard ± 400 gr. vlees).
* ¤ 7,50 per persoon (extra ± 500 gr. vlees).
* ¤ 9,00 per persoon (super ± 600 gr. vlees).
quote:Pakket 'De Luxe'
Dit pakket is zeer geschikt als u houd van lekker luxe vlees. In het pakket zitten de volgende soorten vlees;
* Steak Argentina
* Varkenshaas saté
* Sparerib
* Lamskotelet
* Steak Brazil
* BBQ-burger
Kosten - ¤ 8,95 per persoon (standaard ± 550 gr. vlees).
quote:Pakket 'Compleet'
In dit pakket zit het vlees uit pakket 'Uit de Bosch' (± 400 gr. vlees). Ook zitten in dit pakket:
* 2 salades (rund- en aardappelsalade)
* 3 soorten sauzen
* Stokbrood
* Kruidenboter
* Barbecue + gas
Kosten - ¤ 12,50 per persoon.
quote:Pakket 'American'
Een lekker assortiment aan vlees, voor een typisch Amerikaanse barbecue:
* Sparerib
* Western Steak
* Hamburger
* Mixed Grill (kip / bief / varken)
* Porksteak
Kosten - ¤ 8,50 per persoon (standaard ± 550 gr. vlees)
quote:Pakket 'Student'
In dit pakket zitten de meest voordehandliggende artikelen voor de barbecue. Dit is een standaard pakket.
* BBQ-burger
* 2 Satéspiesen
* Steak Barbados
* Barbecueworst
Kosten - ¤ 4,00 per persoon (standaard ± 350 gr. vlees).
quote:Pakket 'Koekenpan'
Dit pakket heeft een tal van producten welke goed geschikt zijn voor gebruik in combinatie met (onze) koekenpannen. Wij hebben beschikking tot een reuze- en een grote koekenpan, welke te huur zijn (zie rechterzijde van deze pagina). In dit pakket zitten:
* BBQ-burger
* Satéspies
* Shoarmavlees
* Steak Brazil
* Portie Beenham
* Steak Argentina
Kosten - ¤ 7,50 per persoon (standaard ± 500 gr. vlees).
Met die spareribs van Muis d'r bij moet het lukkenquote:Pakket 'Compleet'
± 400 gr.vlees, bestaande uit:
* Hamburger / Barbecue worstje
* Satéspies / Shaslick
* Karbonade / Speklapje
* Steak Barbados / Steak Brazil
* 2 salades (rund- en aardappelsalade)
* 3 soorten sauzen
* Stokbrood
* Kruidenboter
* Barbecue + gas
Kosten in totaal - ¤ 12,50 per persoon.
Man, ik ben zo makkelijk, een blondine zou me kunnen doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent makkelijk, net als Ian (tot dusver)
Is Teun een blondje van nature?quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Man, ik ben zo makkelijk, een blondine zou me kunnen doen.
Wil je dat we lappen of zelf dingen scoren?quote:Op woensdag 4 mei 2011 03:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, we hebben dus de BBQ spullen compleet
Moeten we nog hebben:
Tent
Verlichting (gezellig, lampjes, kleurtjes)
Bedden
Plastic bestek/borden
Drank
Paracetemol
Beiden, indien mogelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 03:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Wil je dat we lappen of zelf dingen scoren?
Slaap zequote:Op woensdag 4 mei 2011 03:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar eerst slapen. 't is al drie uur geweest
Wij hadden onze Solex daar ook vandaan, was cool!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Putten, een paar kilometer verderop
http://www.solexritten.nl/index.php/routes
Ja, ik hou haar wel tegen als ze te hard gaatquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:09 schreef Deisyy het volgende:
En Heks, solexen gaat zo hard als je zelf wilt, want rem.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:46 schreef remlof het volgende:
Ja, ik hou haar wel tegen als ze te hard gaat
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit lijkt mij vrijwel gemáákt van WIN.
Komt Liesje ook? Ik wil met Liesje duetten.
Goed punt, die hangt tegenwoordig in DIG.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
We moeten Hidiho nog regelen voor de live-streams
Pietje heeft zich niet aangemeld zie ik, vast te ver lopenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed punt, die hangt tegenwoordig in DIG.
Hoewel de opzet goed klinkt.quote:
Dat begint pas om 13.00 uur met the Crookes dan ben je toch allang weer terugquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:02 schreef Gert het volgende:
Hoewel de opzet goed klinkt.
Wij gaan die zondag wel Parkop meeten, kee?
Het klinkt prima en ik wens iedereen veel plezier.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, doe eens gek en kom BBQ-en, je kunt zo door naar Parkpop.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in, maar bedankt voor de uitnodiging.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, doe eens gek en kom BBQ-en, je kunt zo door naar Parkpop.
Je hoeft écht niet mij te praten
Ik heb deze:quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:54 schreef Laysa het volgende:
Ik zag dat de partylights bij de action in de aanbieding zijn...voor sfeerverhogende momenten![]()
Heel veel plezier Meeters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |