quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef BobdeStreamer het volgende:
Competitie jeu-de-boulen![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij, met jou als tomtom zitten we op Texel na een paar uurquote:
Texelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij, met jou als tomtom zitten we op Texel na een paar uur
Dat is best coolquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Texelals jij niet oplet zitten we zo met de boot naar Zweden
Komt goed !!!quote:
Ik rij ook niet terug hoor met die muts !!! Ik regel wel een tentjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tot nu toe één slaper, Remlof
Mootie
Soury
Hondjes
Ian
Remlof![]()
Heks
Bob
Ze mag ook lopend terugquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Drie slapers, want Heks blijft dan denk ik ook pitten?
Mootie
Soury![]()
Hondjes
Ian
Remlof![]()
Heks![]()
Bob
Beterquote:
schoolreisjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
ja ik blijf dus slapen maar beloof me we gaan geen nachtdroping doen he echt heb je daar ook everzwijnen teunvind alles best zolang ik snachts niet het donkere enge bos wordt ingestuurd voor de rest ben voor alles in
Noem jij Bob en Remlof nu everzwijnen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
ja ik blijf dus slapen maar beloof me we gaan geen nachtdroping doen he echt heb je daar ook everzwijnen teunvind alles best zolang ik snachts niet het donkere enge bos wordt ingestuurd voor de rest ben voor alles in
De zwijnen zijn die valse wiefenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Noem jij Bob en Remlof nu everzwijnen?
Eten en zuipen voor de rest blijf ik op mijn plaats (In de keuken)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef Toverheks het volgende:
vroeger nou ja 10/14 paar jaar terug ging ik elk jaar mee op kinderkamp in voorthuizen,( ook met mijn eigen kinderen) heb wat afgefietst met die kutkinderen naar putten en barneveld, nou er was elk jaar een nachtdroping, ik ging 1 keer mee, toen liep ik over een soort raster, maar liep gewoon verder met al die kinderen, toen iemand vertelde dat dat raster juist voor die zwijnen was dat ze het bos niet uitkwamen, nou je hebt nog nooit zo hard iemand het bos uit zien rennen, die kinderen moesten het maar uitzoeken maar nooit meer het donkere bos in.
Ze kunnen agressief worden als je te dicht bij hun jongen komt, anders valt het wel mee. Maar dat geldt ook voor koeien en bijna alle andere dieren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef Toverheks het volgende:
vroeger nou ja 10/14 paar jaar terug ging ik elk jaar mee op kinderkamp in voorthuizen,( ook met mijn eigen kinderen) heb wat afgefietst met die kutkinderen naar putten en barneveld, nou er was elk jaar een nachtdroping, ik ging 1 keer mee, toen liep ik over een soort raster, maar liep gewoon verder met al die kinderen, toen iemand vertelde dat dat raster juist voor die zwijnen was dat ze het bos niet uitkwamen, nou je hebt nog nooit zo hard iemand het bos uit zien rennen, die kinderen moesten het maar uitzoeken maar nooit meer het donkere bos in.
heb je ook koeien dan bij jouquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze kunnen agressief worden als je te dicht bij hun jongen komt, anders valt het wel mee. Maar dat geldt ook voor koeien en bijna alle andere dieren.
Muizen, honden en kikkers en Ian Ik mis wat gekatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze kunnen agressief worden als je te dicht bij hun jongen komt, anders valt het wel mee. Maar dat geldt ook voor koeien en bijna alle andere dieren.
Ik twijfelde even of ik een hotel zou nemenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef remlof het volgende:
Blijf jij ook slapen Teun? Dacht dat je naar huis ging
Geen idee, maar ze zijn welkomquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Komen er nog van die Blauwen of durven die niet?
Doe ik. Absoluut en geen probleem.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar daar ben je zelf bij, want je gaat mij helpen boodschappen doen en tent opzetten
Moet toch snel duidelijk zijn, want BBQ en tent en solexen reserverenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Over de datum heb ik momenteel nog geen mening.
Wacht, wat? Solexen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet toch snel duidelijk zijn, want BBQ en tent en solexen reserveren
Ik ook welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb hier nu héél erg zin in.
*gaat aftelkalender maken.
Ik heb een lichte voorkeur voor het laatste weekend van juni, maar het maakt niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi!
Maar welke datum doen we, 25-26 juni of 2 en 3 juli?
Ik kwam uit Duitsland voor Fok!meets, je denkt toch niet dat die shit mij kan stoppen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
In ons kleine kutlandje is iets nooit echt ver
2-3 juli it is, dat is dan duidelijk, als er verder geen bezwaren zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een lichte voorkeur voor het laatste weekend van juni, maar het maakt niet zoveel uit.
Nee, jij bent The Unstoppable Pandaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kwam uit Duitsland voor Fok!meets, je denkt toch niet dat die shit mij kan stoppen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
2-3 juli it is, dat is dan duidelijk, als er verder geen bezwaren zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |