Ik twijfelde even of ik een hotel zou nemenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef remlof het volgende:
Blijf jij ook slapen Teun? Dacht dat je naar huis ging
Geen idee, maar ze zijn welkomquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Komen er nog van die Blauwen of durven die niet?
Doe ik. Absoluut en geen probleem.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar daar ben je zelf bij, want je gaat mij helpen boodschappen doen en tent opzetten
Moet toch snel duidelijk zijn, want BBQ en tent en solexen reserverenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Over de datum heb ik momenteel nog geen mening.
Wacht, wat? Solexen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet toch snel duidelijk zijn, want BBQ en tent en solexen reserveren
Ik ook welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb hier nu héél erg zin in.
*gaat aftelkalender maken.
Ik heb een lichte voorkeur voor het laatste weekend van juni, maar het maakt niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi!
Maar welke datum doen we, 25-26 juni of 2 en 3 juli?
Ik kwam uit Duitsland voor Fok!meets, je denkt toch niet dat die shit mij kan stoppen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
In ons kleine kutlandje is iets nooit echt ver
2-3 juli it is, dat is dan duidelijk, als er verder geen bezwaren zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een lichte voorkeur voor het laatste weekend van juni, maar het maakt niet zoveel uit.
Nee, jij bent The Unstoppable Pandaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kwam uit Duitsland voor Fok!meets, je denkt toch niet dat die shit mij kan stoppen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
2-3 juli it is, dat is dan duidelijk, als er verder geen bezwaren zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |