Luidkeelsquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit me suf te piekeren maar ik kan me nu opeens niets voor de geest halen. Another Brick in the Wall maakte ik volgens mij wel een bende van.
Wel zong ik als 10 jarige graag Bobby Brown van Zappa mee, pas later begreep ik waar dat over ging
De laatste twee coupletten
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit me suf te piekeren maar ik kan me nu opeens niets voor de geest halen. Another Brick in the Wall maakte ik volgens mij wel een bende van.
Wel zong ik als 10 jarige graag Bobby Brown van Zappa mee, pas later begreep ik waar dat over ging
De laatste twee coupletten
[..]
Doe alsnog, kan makkelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Deisyy het volgende:
Nu ben ik vergeten te juichen om mijn fipo
Movin' on up?quote:
Mijn oudste broer moest er altijd erg om lachen, denk ik. Het is ook wel een echte meezinger voor Zappa-begrippenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Toehoorders waren zeker altijd zeer onder de indruk?
Ja, de bedoeling was een overzichtsOP van de voorgaande delen, gemaakt door Ian, maar die zorgde er heel sluw weer voor dat hij de lapo niet had... dus ja, dan blijft er weinig anders over dan een plaatje uit setterdee nait fievur posten.quote:
Ja, die Ian! Da's toch niet meer normaal?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de bedoeling was een overzichtsOP van de voorgaande delen, gemaakt door Ian, maar die zorgde er heel sluw weer voor dat hij de lapo niet had...
Da's bijna een prettige gedachte om mee naar bed te gaan.quote:
Ook leuk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de bedoeling was een overzichtsOP van de voorgaande delen, gemaakt door Ian, maar die zorgde er heel sluw weer voor dat hij de lapo niet had... dus ja, dan blijft er weinig anders over dan een plaatje uit setterdee nait fievur posten.
Vroeger, toen de DGK-COS nog leuk was, heeft Ian een briljante OP gemaakt voor COS # 1000quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook leuk!
Ik vond Tuinfluiters OP's altijd heel leuk.
Heeft verder nergens mee te maken, maar moest er opeens aan denken
Ja, toen was het nog leuk hier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger, toen de DGK-COS nog leuk was, heeft Ian een briljante OP gemaakt voor COS # 1000![]()
Toen werd er sowieso nog wel moeite gedaan voor een beetje een leuke OP, in de SC's destijds ook
Ik ga je niet eens vertellen hoeveel dagen ik daar mee bezig ben geweest... En hoe Gert en Laffer me hebben geholpen.quote:
Erg hè?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Leandra het volgende:
Damn, dat is gewoon al ruim 4 jaar geleden...
Volgens de OP zelf ben je er 2 dagen mee bezig geweest...quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga je niet eens vertellen hoeveel dagen ik daar mee bezig ben geweest... En hoe Gert en Laffer me hebben geholpen.
Ik voelde me daar echt een buitenstaander.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk de reacties in dat topic, toen hielden ze nog van me...
Wij nog steeds hoor, baasjequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk de reacties in dat topic, toen hielden ze nog van me...
Twee gezichten één formule als Lauda en Niki.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik breng die sexy al meer dan 10 jaar, vriend.
Ik zit hier wel te spacen, maar ik ben niet van Star Trek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twee gezichten één formule als Lauda en Niki.
Ben van baksteen alsof je dat niet ruiktquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben tuig, van de eerste klasse. Jij wast je handen al tijdens het plassen.
Kijk me aan, je weet precies hoe laat het is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben van baksteen alsof je dat niet ruikt
Kun je niet beter proberen te promoveren en tuig van de ere-divisie worden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben tuig, van de eerste klasse. Jij wast je handen al tijdens het plassen.
De één is dik, de ander gebruikt...quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je niet beter proberen te promoveren en tuig van de ere divisie worden?
Ik kom niet tot de grondquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk me aan, je weet precies hoe laat het is.
Baksteen... De rest is geschiedenis.
De fur gaat ver?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom niet tot de grond![]()
Heb je die rls over hen destijds gezien? Die was echt grappig.
Oh, van de Jeugd allemaal... Nee, niet gezien...quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hard Gaan heette die. Net nadat ze doorgebroken waren.
De beste wensenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ooooh shit, bitches, het is gewoon Zaterdag, jeweet!
Neuh, dit is gewoon # 1000, give or take een stuk of 200 topicsquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn de voorgaande topics aan het natellen, denk ik.
Close enoughquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, dit is gewoon # 1000, give or take een stuk of 200 topics
De kanker kunnen jullie krijgen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:16 schreef mootie het volgende:
Dan geven we Ian gewoon nog 100 topics de tijd om iets te knutselen.
Alsof ik nog een spier voor jullie verrek, stelletje heaumeaux.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ah, ik haak ik in bij mijn meest favoriete ziekte zie ik
Geen idee, maar ik moet nog een vijver graven. Tegen kost en inwoning, je bent zeker een paar weken onder de pannen, want iets van 60 m3 grond moet er verzet worden. Daar krijg je geheid spieren van.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik nog een spier voor jullie verrek, stelletje heaumeaux.
Ik wil ook wel spierenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik moet nog een vijver graven. Tegen kost en inwoning, je bent zeker een paar weken onder de pannen, want iets van 60 m3 grond moet er verzet worden. Daar krijg je geheid spieren van.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een kikker in je vijver is sowieso leuk
'Jezus mietje, graaf eens door, moet ik gvd nog langer op mijn bier wachten, het duurt veel te lang met wijven!'quote:
Zij je nagels nog lang genoeg om te graven?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
'Jezus mietje, graaf eens door, moet ik gvd nog langer op mijn bier wachten, het duurt veel te lang met wijven!'
Zoiets?
Die 60 kuub grond, kieper je die bij de buren in de tuin?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juli, als het zonnetje lekker brandt, spelen met zand
En mij uitschelden, dat heb je al geoefendquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juli, als het zonnetje lekker brandt, spelen met zand
Nee gekkie, ik doe gewoon mee, omdat 't gezellig is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En mij uitschelden, dat heb je al geoefend
Is de post dat je Pietje een welkomstkus geeft weg?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Verdwijnen er zomaar weer postings hier
Lekker onopvallend 30x het bos inrijden met een volle aanhangwagenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
@scrut, die grond dumpen we ergens in het bos
Nope, die eerste van Pietje was plots verdwenen, zo ook daarna mijn verbinding met Fok!quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is de post dat je Pietje een welkomstkus geeft weg?
Dat is de wacht van 24:00 tot 04:00 uur, de meest rottige, vandaar de naam.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.boston.com/bigpicture/2011/04/the_royal_wedding.html
hondenwacht
Dat was ook meer Ian die goed kan scheldenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik doe gewoon mee, omdat 't gezellig is.
@scrut, die grond dumpen we ergens in het bos
Zoiets.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
En waar is Ian nu? Na twee blikjes Hertog Lang ligt ie al onder tafel?
Na een uur of vier toetert ie niet zo hard meer denk ik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was ook meer Ian die goed kan schelden
Ga nou niet komen met haat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Na een uur of vier toetert ie niet zo hard meer denk ik.
(en ik vermoedelijk ook niet)
Daar zijn mijn nagels te lang voorquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En masseren hè, ieder uur even die spieren soepel maken
Hey, als het in het weekend is en ik kan er makkelijk heen ben ik van de partij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar voel je er wat voor, vakantie op de Veluwe?
Ik denk dat ik twee blikjes op heb. Drink bijna nooit meer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook al zeker een half krat op, dit jaar.
Zal ik je even geven?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En als dat wel zo is, wat dan nog?
Ik ben als baby in bierbrouwketel gevallen. Sindsdien ben ik altijd dronken waar andere mensen eerst drank nodig hebben om dronken te worden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kanker, wat de neuk zijn dit voor bitches?
Dat is 60 x 12 kruiwagens volquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:48 schreef Leandra het volgende:
Waarom krijg ik toch iedere keer fatboy-reclame bij deze pagina??
60m³ zand wegwerken maakt van iedereen een slimboy.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je al 12 kruiwagens geregeld?
Serieus, ik herinner me Double L in de keuken van DGK. Was aan het koken of bakken of zo. Er moesten volgens het recept 12 kopjes melk in, ging-ie op zoek naar 12 kopjesquote:
Kom je dan Parkpop bij mij logeren... Leestekens zijn weer eens weg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, als het in het weekend is en ik kan er makkelijk heen ben ik van de partij.
Joh, dat is een paar weken werk. Er zit van alles in die bodem, puin, wortels, bamboe.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, als het in het weekend is en ik kan er makkelijk heen ben ik van de partij.
Bizar dom niet? Nou ja, zo slim kwam hij ook niet overquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Serieus, ik herinner me Double L in de keuken van DGK. Was aan het koken of bakken of zo. Er moesten volgens het recept 12 kopjes melk in, ging-ie op zoek naar 12 kopjes
Sure, geef maar een datum.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom je dan Parkpop bij mij logeren... Leestekens zijn weer eens weg.
Ik heb een relaxte bank en een extra matras wat in de woonkamer kan, dus je kan zelfs iemand meenemen!
Ik kom wel, stuur hem maar naar Gertquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom je dan Parkpop bij mij logeren... Leestekens zijn weer eens weg.
Ik heb een relaxte bank en een extra matras wat in de woonkamer kan, dus je kan zelfs iemand meenemen!
Jullie vechten maar om de bank en het matras.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kom wel, stuur hem maar naar Gert
quote:Well, I just finished watching the movie and I'm feeling pretty down. You see, I've spent the whole war in Sarajevo and I had the good luck needed to survive through the whole thing.
This brings us to the fact that I'm not so objective since I'm emotionally involved in this matter. The war ended four years ago but this movie made me feel like it was still going on. I could not sit calmly while I was watching it. It was so disturbingly realistic that the whole time I was watching it I could not choose between crying and laughing and at the end I caught myself sitting and staring at a non-existing dot on the wall.
I can tell you one thing: If this film was intended to send the message of peace and tolerance it failed. Once again it filled me with emotions of pain and hate that I was trying to leave behind. Yet, it does not make it less significant. I just noticed that my whole comment was about my emotions and not about the movie so I world like to state that this is a great film with good cast but for a second I wished that I hadn't seen it in the first place.
I hope that people from outside of Bosnia will see it and will not accept it as a piece of fiction; they should be aware of the fact that these things still really happen at the and of 20th century. Shameful.
Dat is een zwembadquote:Op zaterdag 30 april 2011 08:25 schreef Leandra het volgende:
Zeg Teun, ik zit net te denken.... 60 kuub, dat wordt dus een vijver van 4 x 5 en 3 meter diep?
(of 2 x 10 en 3 meter diep, of 2 meter diep en dan 5 x 6 of 3 x 10)
Is dat niet een beetje heel erg groot en/of diep?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:54 schreef Dementor het volgende:
Zomerhit: John de Bever
Clip van nog geen 100 euro.
Das toch in een ander park? Hunnerpark?quote:
Die ene foto van die Russische postorderbruid ook overal zo goed ingeshopt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:54 schreef Dementor het volgende:
Zomerhit: John de Bever
Clip van nog geen 100 euro.
Tetten en een bolle buik! Iemand was mij voor!quote:
Juist.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ene foto van die Russische postorderbruid ook overal zo goed ingeshopt.
1 meter diep, 't is een L vorm, om een deel van de woning heen. De breedte is ongeveer 3,20 mtr.quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:25 schreef Leandra het volgende:
Zeg Teun, ik zit net te denken.... 60 kuub, dat wordt dus een vijver van 4 x 5 en 3 meter diep?
(of 2 x 10 en 3 meter diep, of 2 meter diep en dan 5 x 6 of 3 x 10)
Is dat niet een beetje heel erg groot en/of diep?
In Nederland heb ik ook een vijver om het huis.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
1 meter diep, 't is een L vorm, om een deel van de woning heen. De breedte is ongeveer 3,20 mtr.
Nee, geen beton, gewoon vijverfolie op de bodem. Maar met een paar dompelpompen kun je toch ook een vijver leeg trekken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
In Nederland heb ik ook een vijver om het huis.
Ga je de vijver in beton storten, vergeet dan geen waterleiding in de vijver
een gat met slang, voor als je het water moet verwijderen.
Maar waarom zou je willen lozen? Als je hem in balans hebt, dan hoeft dat toch niet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:17 schreef hondjes het volgende:
geen idee, maar ik heb een sloot achter het huis, dus als we de stop eruit trekken (een wijnstopper haha) dan kunnen we lozen..
Voordat hij vol is, ben je 24 uur verder, dus nu loopt het gewoon de sloot in.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:38 schreef hondjes het volgende:
De reigers eten alle vissen op.
Nu is hij zwart geschilderd met betonverf en het mooist met helder water
Haute couture, uiteraard.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:13 schreef Deisyy het volgende:
Wat heb je vandaag dan aangetrokken Ian?
nee alleen vanmiddag even naar het plein geweest en wat heb jij gedaan deissy, hoorde van mijn zoon er was vannacht veel herrie in de stad vechtpartijen achtelijke mensen dus was erger dan verleden jaar zei hi,j veel agressiequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:13 schreef Deisyy het volgende:
Klinkt alsof je een leuke dag hebt gehad Heks![]()
Wat heb je vandaag dan aangetrokken Ian?
Ik ben vanmorgen een uurtje bij mijn kat op bezoek geweest, hij zit nog steeds bij de dierenartsquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee alleen vanmiddag even naar het plein geweest en wat heb jij gedaan deissy, hoorde van mijn zoon er was vannacht veel herrie in de stad vechtpartijen achtelijke mensen dus was erger dan verleden jaar zei hi,j veel agressie
zit je kat nog steeds bij de DA hij had toch alleen blaasgruis??? jemie wat lang en wat triest.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen een uurtje bij mijn kat op bezoek geweest, hij zit nog steeds bij de dierenarts![]()
En vanmiddag hier in het centrum, was wel aardig.
Ik hoorde dat er in Amsterdam gisteravond 90 mensen zijn opgepakt.
Fox heeft donderdagnacht zijn catheter er zelf uitgetrokken en nu is het boeltje flink geirriteerd en kan hij niet zelf plassen, dus is er opnieuw een catheter geplaatst, die hij er afgelopen nacht ook weer uitgetrokken heeft. De DA hoopt nu toch dat hij nu uit zichzelf gaat plassen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit je kat nog steeds bij de DA hij had toch alleen blaasgruis??? jemie wat lang en wat triest.
Ja hans zei het al was niks vannacht in de stad nu nog niks gehoord dus hij zal zich wel vermaken ergens........
Proost Soury dat mootie maar lekker mag smaken
quote:
Kom je weer Dellfts Blauw terugquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik maar 's een beetje naar Delft ga.
Bah wat vervelend zeg, hij zit daar nu toch al een behoorlijk aantal dagen? Ik vind het sneu voor jou en zielig voor Fox.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fox heeft donderdagnacht zijn catheter er zelf uitgetrokken en nu is het boeltje flink geirriteerd en kan hij niet zelf plassen, dus is er opnieuw een catheter geplaatst, die hij er afgelopen nacht ook weer uitgetrokken heeft. De DA hoopt nu toch dat hij nu uit zichzelf gaat plassen.
goh wat een eigenwijs he, als hij nu niet uit zich zelf straks plast maakt de dokter een doosje, dan is Fox net als Jaap in het verkeerde lichaam geborenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fox heeft donderdagnacht zijn catheter er zelf uitgetrokken en nu is het boeltje flink geirriteerd en kan hij niet zelf plassen, dus is er opnieuw een catheter geplaatst, die hij er afgelopen nacht ook weer uitgetrokken heeft. De DA hoopt nu toch dat hij nu uit zichzelf gaat plassen.
Oh pies kater's .. Ik heb ook zo'n drama, al doet hij het goed met CD van Hill's.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit er sinds woensdag en ik heb hem gisteren verhuisd naar een dierenkliniek hier verderop die de weekenddienst draait. Het is zo zielig hem achter te laten, maar hij mag daar wel regelmatig uit zijn hok om in de behandelruimte rond te lopen en hij heeft vanmorgen heerlijk een tijd op schoot zitten kroelen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Bah wat vervelend zeg, hij zit daar nu toch al een behoorlijk aantal dagen? Ik vind het sneu voor jou en zielig voor Fox.
Hij zit nu nog aan de S/D, dat Hill's schijnt heel goed te zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh pies kater's .. Ik heb ook zo'n drama, al doet hij het goed met CD van Hill's.
Maar ja hij is 15 ongeveer nu...
Dus Fox zit niet de hele tijd alleen? Ik vind het echt zielig, zo'n beestje snapt daar helemaal niets van en zijn broertje ook niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit er sinds woensdag en ik heb hem gisteren verhuisd naar een dierenkliniek hier verderop die de weekenddienst draait. Het is zo zielig hem achter te laten, maar hij mag daar wel regelmatig uit zijn hok om in de behandelruimte rond te lopen en hij heeft vanmorgen heerlijk een tijd op schoot zitten kroelen.
Tom snapt niet waar zijn broer is, loopt hier constant te mauwen en te zoeken.
En hoe is het bij jou, weet je al wanneer het as van Mathilde thuis komt?
Ik ben daar zo bang voor Disana, echt de laatste keer dat ik medicijen nodig had voor Bounty hadden ze alleen grote pakken.. Ach dat komt wel op was het antwoord.. Ik zei nog nou ik weet niet of ik dat wel wil. Ondertussen zit ik aan de volgende grote doos. Trees gaat denk ik stuk als bounty er niet meer isquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus Fox zit niet de hele tijd alleen? Ik vind het echt zielig, zo'n beestje snapt daar helemaal niets van en zijn broertje ook niet.
De as kan vanaf woensdag worden opgehaald.
Ja daar ben ik ook bang voor. Zeker omdat Trees toch al geen mensenkat is. Ik zou ook echt niet weten wat je dan moet doen, want de kans dat ze nog een andere kat ' adopteert' is gewoon niet erg groot.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben daar zo bang voor Disana, echt de laatste keer dat ik medicijen nodig had voor Bounty hadden ze alleen grote pakken.. Ach dat komt wel op was het antwoord.. Ik zei nog nou ik weet niet of ik dat wel wil. Ondertussen zit ik aan de volgende grote doos. Trees gaat denk ik stuk als bounty er niet meer is
[ afbeelding ]Die pootjes
Nee dat klopt ... Dat is ook niet verstandig. Ze krijgt gewoon meer aandacht van mij ipv van Bounty.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Zeker omdat Trees toch al geen mensenkat is. Ik zou ook echt niet weten wat je dan moet doen, want de kans dat ze nog een andere kat ' adopteert' is gewoon niet erg groot.
Haha, het is een apart geval maar dat wist ik al. Ik denk dat je niet anders kunt doen dan aanzien hoe het t.z.t. gaat. Misschien valt het ook wel mee, je weet het niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat klopt ... Dat is ook niet verstandig. Ze krijgt gewoon meer aandacht van mij ipv van Bounty.
Al jaagt ze me me niet het hele huis door. Het is echt een bitch soms hoor
Da's een geleidegeest die over de katten waakt. Je mag hem wel eens ontslaan, want hij bakt er niks van.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:00 schreef Soury het volgende:
Er zit een mannetje in mijn foto Brick''s schit
[ afbeelding ]
Het gaat rete goed met Bounty. Maar ik ben er wel eens klaar mee. Dat gezeikquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, het is een apart geval maar dat wist ik al. Ik denk dat je niet anders kunt doen dan aanzien hoe het t.z.t. gaat. Misschien valt het ook wel mee, je weet het niet.
Nee het is dwangquote:
Ach, zelfs ik wil er incidenteel wel eens een achter het behang plakken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat rete goed met Bounty. Maar ik ben er wel eens klaar mee. Dat gezeik
Maar Kruidvat heeft van die vreselijk irritante reclames op tv... die zou je eigenlijk moeten boycotten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:07 schreef Toverheks het volgende:
Voor leandra, Marrije en natuurlijk voor Juud die nog moet beginnen met luiers........
net bij kassa, de beste luier is de luier van kruidvat......zei mijn oudste al, die werkte toen ze nog kraamverzorgster was met kruidvat, dus nummer 1 is de kruidvat nummer 2 staat de pamper.
tot nu toe het babynieuws van de dag
daar is een stukje piemel vanaf gehaald, en toen moest hij op dieet, tot dat ik iemand van een dierenwinkel sprak omdat de blikjes bij de DA 2 euro waren en bij hem 1.80, nou dat eten is zo zout en zit zoveel water in, allemaal gelul dus op gourmet doet jaap het al bijna een jaar prima, af en toe whiskaszakje tussendoor en brokjes en hij piest weer helemaal normaal, nou ja normaal zodra de wasbak in de keuken of dousche leeg staan wil hij daar nog wel eens in pissen, deed hij al heel klein en we krijgen hem er maar niet vanaf elke dag schone bak maar daar poept hij alleen op. dus als ik naar bed ga zet ik af en toe allemaal kopjes in de gootsteen dan doet hij het wel op de bakquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit nu nog aan de S/D, dat Hill's schijnt heel goed te zijn.
En ja Heks, de DA had het vanmorgen over een amputatie. Heeft jouw Jaap dat ook gehad?
ja weet het ook niet volgde kassa, maar die luiers zijn duur zeg, had een pak pampers vast gekocht 10 euro een luier varieerd van 19 ct tot 26 ct per stuk. ben blij dat ik uit de luiers benquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Kruidvat heeft van die vreselijk irritante reclames op tv... die zou je eigenlijk moeten boycotten.
Dat is mij ook wel eens opgevallen, dat ze loeiduur zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet het ook niet volgde kassa, maar die luiers zijn duur zeg, had een pak pampers vast gekocht 10 euro een luier varieerd van 19 ct tot 26 ct per stuk. ben blij dat ik uit de luiers ben
ohhhh wat liefquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben daar zo bang voor Disana, echt de laatste keer dat ik medicijen nodig had voor Bounty hadden ze alleen grote pakken.. Ach dat komt wel op was het antwoord.. Ik zei nog nou ik weet niet of ik dat wel wil. Ondertussen zit ik aan de volgende grote doos. Trees gaat denk ik stuk als bounty er niet meer is
[ afbeelding ]Die pootjes
in dat dieetvoer zit juist heel veel zout en vooral veel water ( zei de man van de dierenwinkel), ja hij at 3 blikjes per dag reken maar uit werd gewoon te gek denk ja even proberen met die gourmetblikjes 48 ct per stuk nou prima weer hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mij ook wel eens opgevallen, dat ze loeiduur zijn.
Maar over dat kattenvoer: het is toch zo dat Jaap niet zoveel zout mag hebben? Hoe weet je of er niet te veel in een ander merk zit?
Ik heb er geen verstand van, dan zal ik het wel mis hebben. Nou ja, als je maar goed op blijft letten zodat je er tijdig bij bent mocht het weer mis gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in dat dieetvoer zit juist heel veel zout en vooral veel water ( zei de man van de dierenwinkel), ja hij at 3 blikjes per dag reken maar uit werd gewoon te gek denk ja even proberen met die gourmetblikjes 48 ct per stuk nou prima weer hoor.
ja weten doe ik dat niet Disanaquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mij ook wel eens opgevallen, dat ze loeiduur zijn.
Maar over dat kattenvoer: het is toch zo dat Jaap niet zoveel zout mag hebben? Hoe weet je of er niet te veel in een ander merk zit?
ja let goed op en gaat prima met jaapquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, dan zal ik het wel mis hebben. Nou ja, als je maar goed op blijft letten zodat je er tijdig bij bent mocht het weer mis gaan.
Ik weet het ook niet, want ik heb het probleem nog nooit bij de hand gehad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weten doe ik dat niet Disanamaar man van dierenwinkel vertelde ook, de DA verdiend behoorlijk aan die blikjes en knabbels omdat ze een percentage krijgen van elk verkocht blikje.
dacht echt wordt me echt te duur dus gourmet geprobeert, en tot nu toe gaat dat top, hij is goed gezond levendig pist en poept goed.
hoe gaat het met juud dementor hoeveel weken moet ze nog??? ik dacht zelf een week of 7 nog zit ik goed???quote:
Ja nu ga ik ruudpuntnl ziekenquote:
wie is nu weer ruudpuntnl???quote:
Weddenschap van 50 euro Komt wel goed denk ik ..quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar, in de COS? Wat heeft ie gedaan?
Lekker voor een extra visje voor de kattenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
Weddenschap van 50 euro Komt wel goed denk ik ..
Ik had afgesproken dat het naar een goed doel gaat. We waren er samen uit dat het naar KIKA ging (kinder kanker vrij) Ik heb als winnaar er 50 % bij gezet. Dat heb ik gedaan. Ik wacht nog steedsquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker voor een extra visje voor de katten
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had afgesproken dat het naar een goed doel gaat. We waren er samen uit dat het naar KIKA ging (kinder kanker vrij) Ik heb als winnaar er 50 % bij gezet. Dat heb ik gedaan. Ik wacht nog steeds
Ja ik heb mijn afschrift gepostquote:
Ik hoop dat hij het ziet. Kun je niet beter een pm'etje sturen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:55 schreef Soury het volgende:
[COS#1351] Knikkeren MET muurkets.
Best lullig maar goed.
Nee ik geef hem even de tijd. Waarom een PM ? Dit was donderdag al bekend .. Misschien is het al over gemaakt. Verder laat ik het maar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het ziet. Kun je niet beter een pm'etje sturen?
Zijn centen ipv van woordquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:05 schreef hondjes het volgende:
Ruudpuntnl was toch op Nena.
Later op die Italiaanse schermster.
Op wie is hij nu ?
Oh okéquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik geef hem even de tijd. Waarom een PM ? Dit was donderdag al bekend .. Misschien is het al over gemaakt. Verder laat ik het maar.
Nou die 50 euro voor Kika gaat er komen hoorquote:
Succo muchoquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb je een weddenschap met hem..
Even je geld in Italiaans vragen
Dan moet je beter lezen wousquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:12 schreef Coos het volgende:
Eerlijk gezegd lees ik toch liever over niertjes in biersaus dan dat geouwehoer over die kutkatten pagina's lang!
leven de koningin Hoera hoera hoera, niet zo zeuren hoor coosquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:12 schreef Coos het volgende:
Eerlijk gezegd lees ik toch liever over niertjes in biersaus dan dat geouwehoer over die kutkatten pagina's lang!
Hey Coos, Haagse rukker, hoe is het in de COSquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:12 schreef Coos het volgende:
Die zit in de moslim vis.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey Coos, Haagse rukker, hoe is het in de COS
Daar gaat het al maandenlang over Monique en die andere pipo's
Jij ook de kanker Ian! Plus aids!! Vindt je ook zo leuk om te schrijven te pas en te onpas.quote:
Sjesus lees je dat allemaal. Ik moet bekennen dat ik er vanmiddag achter kwam dat ik streams heb plat gekregenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij ook de kanker Ian! Plus aids!! Vindt je ook zo leuk om te schrijven te pas en te onpas.![]()
Sjesus er wordt hier wel met twee maten gemeten.![]()
Kom op Pietje met je zogenaamde objectieve moderatie.
Schuifmaten, zijn handigquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:21 schreef Coos het volgende:
Sjesus er wordt hier wel met twee maten gemeten.![]()
Is die trekking al geweest dan? 'Zal zo even kijken, als ik naar binnen gaquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
waar gaat dit weer allemaal over????
en teun ben je al miljonair want je leest over me heen merk ik.
Coos waarom zo boos
Afgezien daarvan, vind ik de dames bij de Kruidvat in het winkelcentrum hier wel dusdanig dom dat het me irriteert, en er dus niet meer kom...quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Kruidvat heeft van die vreselijk irritante reclames op tv... die zou je eigenlijk moeten boycotten.
Wees maar blij dat je kind nog niet rookt, dat kost zo'n 22 cent per sigaret.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:40 schreef Leandra het volgende:
Dat is dan een 3 halen, 2 betalen en dan kom ik met de maat die ik nu voor hem gebruik uit op 14,4 cent per luier.
(Maat 3: 46 luiers in een pak, ¤ 9,99 per pak)
Juud moet nog een week of 5 toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe gaat het met juud dementor hoeveel weken moet ze nog??? ik dacht zelf een week of 7 nog zit ik goed???
Ja, en ik gebruik maar zo'n 6 luiers per dag voor hem, en met roken kom je er meestal niet met 6 per dagquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je kind nog niet rookt, dat kost zo'n 22 cent per sigaret.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik gebruik maar zo'n 6 luiers per dag voor hem, en met roken kom je er meestal niet met 6 per dag
Nog een Dementra in de wereldquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:54 schreef Juud79 het volgende:
Jup, nog maar heel eventjes en dan is het kleine meisje er.
Alles ok met mij en met haar, tis wel allemaal wat zwaar aan het worden, maar koninginnedag thuis is ook best fijn.
Ik werk nog steeds en dat gaat ook nog wel, alleen de rest vd dingen, huishoudelijk e.d. moet ik goed verdelen en sommige dingen overlaten aan manlief of mijn mams.
Het merendeel doe ik nog zelf en dat vind ik best knap.
Ow en hier Kruidvat en Pampers in huis, ik zie wel wat me bevalt, schijnt ook erg aan de bouw van je kindje te liggen...
Heb net naar Kassa gekeken en die kwamen veruit als beste uit de (uitgebreide consumenten) test.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:54 schreef Juud79 het volgende:
Ow en hier Kruidvat en Pampers in huis, ik zie wel wat me bevalt, schijnt ook erg aan de bouw van je kindje te liggen...
Dat ga ik dus nu effe checken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vast niets gewonnen bij de Staatsloterij
Gerechtigheid. Kan het nu klaar zijn met de loten, of moet ik even een plaatje van een kankergezwel posten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:09 schreef Coos het volgende:
Niets dus.![]()
Moet geld bij. ¤ 16 terug op een straatje vijfjes.
Twee hele loten hier, ¤ 0,00 deze kant opquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:09 schreef Coos het volgende:
Niets dus.![]()
Moet geld bij. ¤ 16 terug op een straatje vijfjes.
ik wil ook nog wel even doorgaan over de luiersquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Gerechtigheid. Kan het nu klaar zijn met de loten, of moet ik even een plaatje van een kankergezwel posten.
Doe dat maar effe dan. Als je maar stopt met het sturen van die trieste DM's.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Gerechtigheid. Kan het nu klaar zijn met de loten, of moet ik even een plaatje van een kankergezwel posten.
Wie is hier triest. Zelf gaan zitten sneren over nieren omdat een paar kattenpostjes je niet aan staan, maar tegelijkertijd janken over een postje van Ian_Nick waarin ook een ziekte voorkomt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe dat maar effe dan. Als je maar stopt met het sturen van die trieste DM's.
Het enige wat ik las hier was over loten, maar ik lees dan nooit terug.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie is hier triest. Zelf gaan zitten sneren over nieren omdat een paar kattenpostjes je niet aan staan, maar tegelijkertijd janken over een postje van Ian_Nick waarin ook een ziekte voorkomt.
Nu moet je boel boel niet lopen verdraaien muts.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie is hier triest. Zelf gaan zitten sneren over nieren omdat een paar kattenpostjes je niet aan staan, maar tegelijkertijd janken over een postje van Ian_Nick waarin ook een ziekte voorkomt.
had jou best een luiertje willen omdoen, moet oefenen hequote:
Moots heb je mijn wijn nog gezien... Nee he ?quote:
Dus omdat jij een probleem met Pietje hebt moet Disana er nu aan geloven?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu moet je boel boel niet lopen verdraaien muts.Toen ik begon met lezen ging het zoals zo vaak over die katten. Moet jij weten maar niet iedereen is liefhebber.
Daarna ging ik aan het begin van dit topic teruglezen en zag die post van Ian.
Walgelijk. En dan nog niet eens omdat ik zo'n teer zieltje heb maar uit principe! Ik heb toen dat met die niertjes speelde direct aangekondigd naar Pietje toe dat ik het zou onthouden. Maar Ian schreef dit en een paar posts later komt Pietje ook in beeld en geen woord hè! Dus daarom moest ik dit van mijn geweten even doen.
Flikkerop, wie is hier nu hypocriet??
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus omdat jij een probleem met Pietje hebt moet Disana er nu aan geloven?
Ben net klaar met bijlezen! Dat wijntje ziet er strak uit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Moots heb je mijn wijn nog gezien... Nee he ?
gefeli Liev en hoe fiets D-K hahaha 2 uur is wel erg veelquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef Laysa het volgende:
Leuke dag....2 uur gefietst, toen lekker op het balkon in de zon en daarna bij mn broer geBBQt voor zn verjaardag....Rosé Rosé Rosé
Twee uur? Volgens mij gaat het goed, in ieder geval een stuk beter met jequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef Laysa het volgende:
Leuke dag....2 uur gefietst, toen lekker op het balkon in de zon en daarna bij mn broer geBBQt voor zn verjaardag....Rosé Rosé Rosé
Wel met tussen stops hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gefeli Liev en hoe fiets D-K hahaha 2 uur is wel erg veel
Dat!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik maar dat je nu geen last van je geweten meer hebt.
hier was alles dicht alleen de deka was open zelf AH op plein was dichtquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel met tussen stops hoor![]()
naar het tuincentrum om plantjes te halen voor mn broer...Sjiek hendig dat alles gewoon open is op zo'n dag
Echt gewoon na 2 dagen en ik overdrijf echt niet, was alle moeheid verdwenen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Twee uur? Volgens mij gaat het goed, in ieder geval een stuk beter met je
Hier waren alle supermarkten gewoon openquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier was alles dicht alleen de deka was open zelf AH op plein was dicht
Coos, Pietje zit gewoon te bieren in één of ander pauperpark in Nijmegenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat!
Plus dat weer eens duidelijk is dat de een een koe mag stelen en de ander nog niet over de heining kijken.
Dan wil ik verdomme dat medicijn ook, waar kan ik het halenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt gewoon na 2 dagen en ik overdrijf echt niet, was alle moeheid verdwenen.
Echt van * poef....voel me gewoon weer kiplekker
Nee ook niet van honden of kinderen. Zo erg is het nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen een liefhebber van.
We moeten het vaker over voetbal hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ook niet van honden of kinderen. Zo erg is het niet
Nog twee kabinetsperiodes en we zitten weer in de jaren '50 Heks, dan is alles weer leuk en ouderwets gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
geen ruk op tv echt he waar zijn de gezellige leuke zaterdagavondprog. gebleven kijk nu naar ned. 1 iets van BNN vond het verledenweek al niks comedy central zoiets echt klunsigheid ten topmet jan jaap van de wal wat een droeftoeter is dat
bij de apotheek op recept...Wel eerst je longader kapot maken hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan wil ik verdomme dat medicijn ook, waar kan ik het halen
met ouderwetse serie`s waar je voor thuis bleefquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog twee kabinetsperiodes en we zitten weer in de jaren '50 Heks, dan is alles weer leuk en ouderwets gezellig
Incontinente bejaarden krijgen er maar 1 per dag omdat de verzorging zo bagger is.... (npi)quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom krijgen babies, niet net als incontinente bejaarden, één luier per dag? Die zijn er toch, die dingen
Wat Fucked dat nu, als je je er beter door gaat voelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
bij de apotheek op recept...Wel eerst je longader kapot maken hoor
Leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
nou nog even en ik kan weer genieten van het vuurwerk........... om 10 uur gaat er weer heel veel amsterdams gemeentegeld de lucht in op de Sloterplas maar elk jaar maken ze er een mooie sjow van ik geniet wel op mijn balkon
Foto's maken dan schele, en hier laten zien, de twee mooistequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
nou nog even en ik kan weer genieten van het vuurwerk........... om 10 uur gaat er weer heel veel amsterdams gemeentegeld de lucht in op de Sloterplas maar elk jaar maken ze er een mooie sjow van ik geniet wel op mijn balkon
moet ik nog afwachten gaat niks de lucht in en normaal staan de straatjes hier helemaal bomvol met auto`s en fietsen zie niksquote:
ja zal ik even voor jullie doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Foto's maken dan schele, en hier laten zien, de twee mooiste![]()
't Is ook ons belastinggeld
nee hoor...dat andere middel wordt al jaren gebruikt en als beste middel gezien....ik wijk gewoon weer eens afquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat Fucked dat nu, als je je er beter door gaat voelen
Blijf het nu wel raar vinden en het lijkt wel of ze met je aan het experimenten zijn geweest.
O, dan krijg je geld terug van de gemeente.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:05 schreef Toverheks het volgende:
Hans komt net boven geen vuurwerk staat niemand op het strandje helaas geen foto`s vond het asl zo stil hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |