Daar zijn mijn nagels te lang voorquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En masseren hè, ieder uur even die spieren soepel maken
Hey, als het in het weekend is en ik kan er makkelijk heen ben ik van de partij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar voel je er wat voor, vakantie op de Veluwe?
Ik denk dat ik twee blikjes op heb. Drink bijna nooit meer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook al zeker een half krat op, dit jaar.
Zal ik je even geven?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En als dat wel zo is, wat dan nog?
Ik ben als baby in bierbrouwketel gevallen. Sindsdien ben ik altijd dronken waar andere mensen eerst drank nodig hebben om dronken te worden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kanker, wat de neuk zijn dit voor bitches?
Dat is 60 x 12 kruiwagens volquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:48 schreef Leandra het volgende:
Waarom krijg ik toch iedere keer fatboy-reclame bij deze pagina??
60m³ zand wegwerken maakt van iedereen een slimboy.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je al 12 kruiwagens geregeld?
Serieus, ik herinner me Double L in de keuken van DGK. Was aan het koken of bakken of zo. Er moesten volgens het recept 12 kopjes melk in, ging-ie op zoek naar 12 kopjesquote:
Kom je dan Parkpop bij mij logeren... Leestekens zijn weer eens weg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, als het in het weekend is en ik kan er makkelijk heen ben ik van de partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |