Daar zijn mijn nagels te lang voorquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En masseren hè, ieder uur even die spieren soepel maken
Hey, als het in het weekend is en ik kan er makkelijk heen ben ik van de partij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar voel je er wat voor, vakantie op de Veluwe?
Ik denk dat ik twee blikjes op heb. Drink bijna nooit meer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook al zeker een half krat op, dit jaar.
Zal ik je even geven?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En als dat wel zo is, wat dan nog?
Ik ben als baby in bierbrouwketel gevallen. Sindsdien ben ik altijd dronken waar andere mensen eerst drank nodig hebben om dronken te worden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kanker, wat de neuk zijn dit voor bitches?
Dat is 60 x 12 kruiwagens volquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:48 schreef Leandra het volgende:
Waarom krijg ik toch iedere keer fatboy-reclame bij deze pagina??
60m³ zand wegwerken maakt van iedereen een slimboy.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je al 12 kruiwagens geregeld?
Serieus, ik herinner me Double L in de keuken van DGK. Was aan het koken of bakken of zo. Er moesten volgens het recept 12 kopjes melk in, ging-ie op zoek naar 12 kopjesquote:
Kom je dan Parkpop bij mij logeren... Leestekens zijn weer eens weg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, als het in het weekend is en ik kan er makkelijk heen ben ik van de partij.
Joh, dat is een paar weken werk. Er zit van alles in die bodem, puin, wortels, bamboe.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, als het in het weekend is en ik kan er makkelijk heen ben ik van de partij.
Bizar dom niet? Nou ja, zo slim kwam hij ook niet overquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Serieus, ik herinner me Double L in de keuken van DGK. Was aan het koken of bakken of zo. Er moesten volgens het recept 12 kopjes melk in, ging-ie op zoek naar 12 kopjes
Sure, geef maar een datum.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom je dan Parkpop bij mij logeren... Leestekens zijn weer eens weg.
Ik heb een relaxte bank en een extra matras wat in de woonkamer kan, dus je kan zelfs iemand meenemen!
Ik kom wel, stuur hem maar naar Gertquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom je dan Parkpop bij mij logeren... Leestekens zijn weer eens weg.
Ik heb een relaxte bank en een extra matras wat in de woonkamer kan, dus je kan zelfs iemand meenemen!
Jullie vechten maar om de bank en het matras.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kom wel, stuur hem maar naar Gert
quote:Well, I just finished watching the movie and I'm feeling pretty down. You see, I've spent the whole war in Sarajevo and I had the good luck needed to survive through the whole thing.
This brings us to the fact that I'm not so objective since I'm emotionally involved in this matter. The war ended four years ago but this movie made me feel like it was still going on. I could not sit calmly while I was watching it. It was so disturbingly realistic that the whole time I was watching it I could not choose between crying and laughing and at the end I caught myself sitting and staring at a non-existing dot on the wall.
I can tell you one thing: If this film was intended to send the message of peace and tolerance it failed. Once again it filled me with emotions of pain and hate that I was trying to leave behind. Yet, it does not make it less significant. I just noticed that my whole comment was about my emotions and not about the movie so I world like to state that this is a great film with good cast but for a second I wished that I hadn't seen it in the first place.
I hope that people from outside of Bosnia will see it and will not accept it as a piece of fiction; they should be aware of the fact that these things still really happen at the and of 20th century. Shameful.
Dat is een zwembadquote:Op zaterdag 30 april 2011 08:25 schreef Leandra het volgende:
Zeg Teun, ik zit net te denken.... 60 kuub, dat wordt dus een vijver van 4 x 5 en 3 meter diep?
(of 2 x 10 en 3 meter diep, of 2 meter diep en dan 5 x 6 of 3 x 10)
Is dat niet een beetje heel erg groot en/of diep?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:54 schreef Dementor het volgende:
Zomerhit: John de Bever
Clip van nog geen 100 euro.
Das toch in een ander park? Hunnerpark?quote:
Die ene foto van die Russische postorderbruid ook overal zo goed ingeshopt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:54 schreef Dementor het volgende:
Zomerhit: John de Bever
Clip van nog geen 100 euro.
Tetten en een bolle buik! Iemand was mij voor!quote:
Juist.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ene foto van die Russische postorderbruid ook overal zo goed ingeshopt.
1 meter diep, 't is een L vorm, om een deel van de woning heen. De breedte is ongeveer 3,20 mtr.quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:25 schreef Leandra het volgende:
Zeg Teun, ik zit net te denken.... 60 kuub, dat wordt dus een vijver van 4 x 5 en 3 meter diep?
(of 2 x 10 en 3 meter diep, of 2 meter diep en dan 5 x 6 of 3 x 10)
Is dat niet een beetje heel erg groot en/of diep?
In Nederland heb ik ook een vijver om het huis.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
1 meter diep, 't is een L vorm, om een deel van de woning heen. De breedte is ongeveer 3,20 mtr.
Nee, geen beton, gewoon vijverfolie op de bodem. Maar met een paar dompelpompen kun je toch ook een vijver leeg trekken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
In Nederland heb ik ook een vijver om het huis.
Ga je de vijver in beton storten, vergeet dan geen waterleiding in de vijver
een gat met slang, voor als je het water moet verwijderen.
Maar waarom zou je willen lozen? Als je hem in balans hebt, dan hoeft dat toch niet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:17 schreef hondjes het volgende:
geen idee, maar ik heb een sloot achter het huis, dus als we de stop eruit trekken (een wijnstopper haha) dan kunnen we lozen..
Voordat hij vol is, ben je 24 uur verder, dus nu loopt het gewoon de sloot in.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:38 schreef hondjes het volgende:
De reigers eten alle vissen op.
Nu is hij zwart geschilderd met betonverf en het mooist met helder water
Haute couture, uiteraard.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:13 schreef Deisyy het volgende:
Wat heb je vandaag dan aangetrokken Ian?
nee alleen vanmiddag even naar het plein geweest en wat heb jij gedaan deissy, hoorde van mijn zoon er was vannacht veel herrie in de stad vechtpartijen achtelijke mensen dus was erger dan verleden jaar zei hi,j veel agressiequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:13 schreef Deisyy het volgende:
Klinkt alsof je een leuke dag hebt gehad Heks![]()
Wat heb je vandaag dan aangetrokken Ian?
Ik ben vanmorgen een uurtje bij mijn kat op bezoek geweest, hij zit nog steeds bij de dierenartsquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee alleen vanmiddag even naar het plein geweest en wat heb jij gedaan deissy, hoorde van mijn zoon er was vannacht veel herrie in de stad vechtpartijen achtelijke mensen dus was erger dan verleden jaar zei hi,j veel agressie
zit je kat nog steeds bij de DA hij had toch alleen blaasgruis??? jemie wat lang en wat triest.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen een uurtje bij mijn kat op bezoek geweest, hij zit nog steeds bij de dierenarts![]()
En vanmiddag hier in het centrum, was wel aardig.
Ik hoorde dat er in Amsterdam gisteravond 90 mensen zijn opgepakt.
Fox heeft donderdagnacht zijn catheter er zelf uitgetrokken en nu is het boeltje flink geirriteerd en kan hij niet zelf plassen, dus is er opnieuw een catheter geplaatst, die hij er afgelopen nacht ook weer uitgetrokken heeft. De DA hoopt nu toch dat hij nu uit zichzelf gaat plassen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit je kat nog steeds bij de DA hij had toch alleen blaasgruis??? jemie wat lang en wat triest.
Ja hans zei het al was niks vannacht in de stad nu nog niks gehoord dus hij zal zich wel vermaken ergens........
Proost Soury dat mootie maar lekker mag smaken
quote:
Kom je weer Dellfts Blauw terugquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik maar 's een beetje naar Delft ga.
Bah wat vervelend zeg, hij zit daar nu toch al een behoorlijk aantal dagen? Ik vind het sneu voor jou en zielig voor Fox.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fox heeft donderdagnacht zijn catheter er zelf uitgetrokken en nu is het boeltje flink geirriteerd en kan hij niet zelf plassen, dus is er opnieuw een catheter geplaatst, die hij er afgelopen nacht ook weer uitgetrokken heeft. De DA hoopt nu toch dat hij nu uit zichzelf gaat plassen.
goh wat een eigenwijs he, als hij nu niet uit zich zelf straks plast maakt de dokter een doosje, dan is Fox net als Jaap in het verkeerde lichaam geborenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fox heeft donderdagnacht zijn catheter er zelf uitgetrokken en nu is het boeltje flink geirriteerd en kan hij niet zelf plassen, dus is er opnieuw een catheter geplaatst, die hij er afgelopen nacht ook weer uitgetrokken heeft. De DA hoopt nu toch dat hij nu uit zichzelf gaat plassen.
Oh pies kater's .. Ik heb ook zo'n drama, al doet hij het goed met CD van Hill's.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit er sinds woensdag en ik heb hem gisteren verhuisd naar een dierenkliniek hier verderop die de weekenddienst draait. Het is zo zielig hem achter te laten, maar hij mag daar wel regelmatig uit zijn hok om in de behandelruimte rond te lopen en hij heeft vanmorgen heerlijk een tijd op schoot zitten kroelen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Bah wat vervelend zeg, hij zit daar nu toch al een behoorlijk aantal dagen? Ik vind het sneu voor jou en zielig voor Fox.
Hij zit nu nog aan de S/D, dat Hill's schijnt heel goed te zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh pies kater's .. Ik heb ook zo'n drama, al doet hij het goed met CD van Hill's.
Maar ja hij is 15 ongeveer nu...
Dus Fox zit niet de hele tijd alleen? Ik vind het echt zielig, zo'n beestje snapt daar helemaal niets van en zijn broertje ook niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit er sinds woensdag en ik heb hem gisteren verhuisd naar een dierenkliniek hier verderop die de weekenddienst draait. Het is zo zielig hem achter te laten, maar hij mag daar wel regelmatig uit zijn hok om in de behandelruimte rond te lopen en hij heeft vanmorgen heerlijk een tijd op schoot zitten kroelen.
Tom snapt niet waar zijn broer is, loopt hier constant te mauwen en te zoeken.
En hoe is het bij jou, weet je al wanneer het as van Mathilde thuis komt?
Ik ben daar zo bang voor Disana, echt de laatste keer dat ik medicijen nodig had voor Bounty hadden ze alleen grote pakken.. Ach dat komt wel op was het antwoord.. Ik zei nog nou ik weet niet of ik dat wel wil. Ondertussen zit ik aan de volgende grote doos. Trees gaat denk ik stuk als bounty er niet meer isquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus Fox zit niet de hele tijd alleen? Ik vind het echt zielig, zo'n beestje snapt daar helemaal niets van en zijn broertje ook niet.
De as kan vanaf woensdag worden opgehaald.
Ja daar ben ik ook bang voor. Zeker omdat Trees toch al geen mensenkat is. Ik zou ook echt niet weten wat je dan moet doen, want de kans dat ze nog een andere kat ' adopteert' is gewoon niet erg groot.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben daar zo bang voor Disana, echt de laatste keer dat ik medicijen nodig had voor Bounty hadden ze alleen grote pakken.. Ach dat komt wel op was het antwoord.. Ik zei nog nou ik weet niet of ik dat wel wil. Ondertussen zit ik aan de volgende grote doos. Trees gaat denk ik stuk als bounty er niet meer is
[ afbeelding ]Die pootjes
Nee dat klopt ... Dat is ook niet verstandig. Ze krijgt gewoon meer aandacht van mij ipv van Bounty.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Zeker omdat Trees toch al geen mensenkat is. Ik zou ook echt niet weten wat je dan moet doen, want de kans dat ze nog een andere kat ' adopteert' is gewoon niet erg groot.
Haha, het is een apart geval maar dat wist ik al. Ik denk dat je niet anders kunt doen dan aanzien hoe het t.z.t. gaat. Misschien valt het ook wel mee, je weet het niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat klopt ... Dat is ook niet verstandig. Ze krijgt gewoon meer aandacht van mij ipv van Bounty.
Al jaagt ze me me niet het hele huis door. Het is echt een bitch soms hoor
Da's een geleidegeest die over de katten waakt. Je mag hem wel eens ontslaan, want hij bakt er niks van.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:00 schreef Soury het volgende:
Er zit een mannetje in mijn foto Brick''s schit
[ afbeelding ]
Het gaat rete goed met Bounty. Maar ik ben er wel eens klaar mee. Dat gezeikquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, het is een apart geval maar dat wist ik al. Ik denk dat je niet anders kunt doen dan aanzien hoe het t.z.t. gaat. Misschien valt het ook wel mee, je weet het niet.
Nee het is dwangquote:
Ach, zelfs ik wil er incidenteel wel eens een achter het behang plakken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat rete goed met Bounty. Maar ik ben er wel eens klaar mee. Dat gezeik
Maar Kruidvat heeft van die vreselijk irritante reclames op tv... die zou je eigenlijk moeten boycotten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:07 schreef Toverheks het volgende:
Voor leandra, Marrije en natuurlijk voor Juud die nog moet beginnen met luiers........
net bij kassa, de beste luier is de luier van kruidvat......zei mijn oudste al, die werkte toen ze nog kraamverzorgster was met kruidvat, dus nummer 1 is de kruidvat nummer 2 staat de pamper.
tot nu toe het babynieuws van de dag
daar is een stukje piemel vanaf gehaald, en toen moest hij op dieet, tot dat ik iemand van een dierenwinkel sprak omdat de blikjes bij de DA 2 euro waren en bij hem 1.80, nou dat eten is zo zout en zit zoveel water in, allemaal gelul dus op gourmet doet jaap het al bijna een jaar prima, af en toe whiskaszakje tussendoor en brokjes en hij piest weer helemaal normaal, nou ja normaal zodra de wasbak in de keuken of dousche leeg staan wil hij daar nog wel eens in pissen, deed hij al heel klein en we krijgen hem er maar niet vanaf elke dag schone bak maar daar poept hij alleen op. dus als ik naar bed ga zet ik af en toe allemaal kopjes in de gootsteen dan doet hij het wel op de bakquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit nu nog aan de S/D, dat Hill's schijnt heel goed te zijn.
En ja Heks, de DA had het vanmorgen over een amputatie. Heeft jouw Jaap dat ook gehad?
ja weet het ook niet volgde kassa, maar die luiers zijn duur zeg, had een pak pampers vast gekocht 10 euro een luier varieerd van 19 ct tot 26 ct per stuk. ben blij dat ik uit de luiers benquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Kruidvat heeft van die vreselijk irritante reclames op tv... die zou je eigenlijk moeten boycotten.
Dat is mij ook wel eens opgevallen, dat ze loeiduur zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet het ook niet volgde kassa, maar die luiers zijn duur zeg, had een pak pampers vast gekocht 10 euro een luier varieerd van 19 ct tot 26 ct per stuk. ben blij dat ik uit de luiers ben
ohhhh wat liefquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben daar zo bang voor Disana, echt de laatste keer dat ik medicijen nodig had voor Bounty hadden ze alleen grote pakken.. Ach dat komt wel op was het antwoord.. Ik zei nog nou ik weet niet of ik dat wel wil. Ondertussen zit ik aan de volgende grote doos. Trees gaat denk ik stuk als bounty er niet meer is
[ afbeelding ]Die pootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |