Juist.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ene foto van die Russische postorderbruid ook overal zo goed ingeshopt.
1 meter diep, 't is een L vorm, om een deel van de woning heen. De breedte is ongeveer 3,20 mtr.quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:25 schreef Leandra het volgende:
Zeg Teun, ik zit net te denken.... 60 kuub, dat wordt dus een vijver van 4 x 5 en 3 meter diep?
(of 2 x 10 en 3 meter diep, of 2 meter diep en dan 5 x 6 of 3 x 10)
Is dat niet een beetje heel erg groot en/of diep?
In Nederland heb ik ook een vijver om het huis.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
1 meter diep, 't is een L vorm, om een deel van de woning heen. De breedte is ongeveer 3,20 mtr.
Nee, geen beton, gewoon vijverfolie op de bodem. Maar met een paar dompelpompen kun je toch ook een vijver leeg trekken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
In Nederland heb ik ook een vijver om het huis.
Ga je de vijver in beton storten, vergeet dan geen waterleiding in de vijver
een gat met slang, voor als je het water moet verwijderen.
Maar waarom zou je willen lozen? Als je hem in balans hebt, dan hoeft dat toch niet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:17 schreef hondjes het volgende:
geen idee, maar ik heb een sloot achter het huis, dus als we de stop eruit trekken (een wijnstopper haha) dan kunnen we lozen..
Voordat hij vol is, ben je 24 uur verder, dus nu loopt het gewoon de sloot in.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:38 schreef hondjes het volgende:
De reigers eten alle vissen op.
Nu is hij zwart geschilderd met betonverf en het mooist met helder water
Haute couture, uiteraard.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:13 schreef Deisyy het volgende:
Wat heb je vandaag dan aangetrokken Ian?
nee alleen vanmiddag even naar het plein geweest en wat heb jij gedaan deissy, hoorde van mijn zoon er was vannacht veel herrie in de stad vechtpartijen achtelijke mensen dus was erger dan verleden jaar zei hi,j veel agressiequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:13 schreef Deisyy het volgende:
Klinkt alsof je een leuke dag hebt gehad Heks![]()
Wat heb je vandaag dan aangetrokken Ian?
Ik ben vanmorgen een uurtje bij mijn kat op bezoek geweest, hij zit nog steeds bij de dierenartsquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee alleen vanmiddag even naar het plein geweest en wat heb jij gedaan deissy, hoorde van mijn zoon er was vannacht veel herrie in de stad vechtpartijen achtelijke mensen dus was erger dan verleden jaar zei hi,j veel agressie
zit je kat nog steeds bij de DA hij had toch alleen blaasgruis??? jemie wat lang en wat triest.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen een uurtje bij mijn kat op bezoek geweest, hij zit nog steeds bij de dierenarts![]()
En vanmiddag hier in het centrum, was wel aardig.
Ik hoorde dat er in Amsterdam gisteravond 90 mensen zijn opgepakt.
Fox heeft donderdagnacht zijn catheter er zelf uitgetrokken en nu is het boeltje flink geirriteerd en kan hij niet zelf plassen, dus is er opnieuw een catheter geplaatst, die hij er afgelopen nacht ook weer uitgetrokken heeft. De DA hoopt nu toch dat hij nu uit zichzelf gaat plassen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit je kat nog steeds bij de DA hij had toch alleen blaasgruis??? jemie wat lang en wat triest.
Ja hans zei het al was niks vannacht in de stad nu nog niks gehoord dus hij zal zich wel vermaken ergens........
Proost Soury dat mootie maar lekker mag smaken
quote:
Kom je weer Dellfts Blauw terugquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik maar 's een beetje naar Delft ga.
Bah wat vervelend zeg, hij zit daar nu toch al een behoorlijk aantal dagen? Ik vind het sneu voor jou en zielig voor Fox.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fox heeft donderdagnacht zijn catheter er zelf uitgetrokken en nu is het boeltje flink geirriteerd en kan hij niet zelf plassen, dus is er opnieuw een catheter geplaatst, die hij er afgelopen nacht ook weer uitgetrokken heeft. De DA hoopt nu toch dat hij nu uit zichzelf gaat plassen.
goh wat een eigenwijs he, als hij nu niet uit zich zelf straks plast maakt de dokter een doosje, dan is Fox net als Jaap in het verkeerde lichaam geborenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fox heeft donderdagnacht zijn catheter er zelf uitgetrokken en nu is het boeltje flink geirriteerd en kan hij niet zelf plassen, dus is er opnieuw een catheter geplaatst, die hij er afgelopen nacht ook weer uitgetrokken heeft. De DA hoopt nu toch dat hij nu uit zichzelf gaat plassen.
Oh pies kater's .. Ik heb ook zo'n drama, al doet hij het goed met CD van Hill's.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit er sinds woensdag en ik heb hem gisteren verhuisd naar een dierenkliniek hier verderop die de weekenddienst draait. Het is zo zielig hem achter te laten, maar hij mag daar wel regelmatig uit zijn hok om in de behandelruimte rond te lopen en hij heeft vanmorgen heerlijk een tijd op schoot zitten kroelen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Bah wat vervelend zeg, hij zit daar nu toch al een behoorlijk aantal dagen? Ik vind het sneu voor jou en zielig voor Fox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |