Ja nu ga ik ruudpuntnl ziekenquote:
wie is nu weer ruudpuntnl???quote:
Weddenschap van 50 euro Komt wel goed denk ik ..quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar, in de COS? Wat heeft ie gedaan?
Lekker voor een extra visje voor de kattenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
Weddenschap van 50 euro Komt wel goed denk ik ..
Ik had afgesproken dat het naar een goed doel gaat. We waren er samen uit dat het naar KIKA ging (kinder kanker vrij) Ik heb als winnaar er 50 % bij gezet. Dat heb ik gedaan. Ik wacht nog steedsquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker voor een extra visje voor de katten
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had afgesproken dat het naar een goed doel gaat. We waren er samen uit dat het naar KIKA ging (kinder kanker vrij) Ik heb als winnaar er 50 % bij gezet. Dat heb ik gedaan. Ik wacht nog steeds
Ja ik heb mijn afschrift gepostquote:
Ik hoop dat hij het ziet. Kun je niet beter een pm'etje sturen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:55 schreef Soury het volgende:
[COS#1351] Knikkeren MET muurkets.
Best lullig maar goed.
Nee ik geef hem even de tijd. Waarom een PM ? Dit was donderdag al bekend .. Misschien is het al over gemaakt. Verder laat ik het maar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het ziet. Kun je niet beter een pm'etje sturen?
Zijn centen ipv van woordquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:05 schreef hondjes het volgende:
Ruudpuntnl was toch op Nena.
Later op die Italiaanse schermster.
Op wie is hij nu ?
Oh okéquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik geef hem even de tijd. Waarom een PM ? Dit was donderdag al bekend .. Misschien is het al over gemaakt. Verder laat ik het maar.
Nou die 50 euro voor Kika gaat er komen hoorquote:
Succo muchoquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb je een weddenschap met hem..
Even je geld in Italiaans vragen
Dan moet je beter lezen wousquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:12 schreef Coos het volgende:
Eerlijk gezegd lees ik toch liever over niertjes in biersaus dan dat geouwehoer over die kutkatten pagina's lang!
leven de koningin Hoera hoera hoera, niet zo zeuren hoor coosquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:12 schreef Coos het volgende:
Eerlijk gezegd lees ik toch liever over niertjes in biersaus dan dat geouwehoer over die kutkatten pagina's lang!
Hey Coos, Haagse rukker, hoe is het in de COSquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:12 schreef Coos het volgende:
Die zit in de moslim vis.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey Coos, Haagse rukker, hoe is het in de COS
Daar gaat het al maandenlang over Monique en die andere pipo's
Jij ook de kanker Ian! Plus aids!! Vindt je ook zo leuk om te schrijven te pas en te onpas.quote:
Sjesus lees je dat allemaal. Ik moet bekennen dat ik er vanmiddag achter kwam dat ik streams heb plat gekregenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij ook de kanker Ian! Plus aids!! Vindt je ook zo leuk om te schrijven te pas en te onpas.![]()
Sjesus er wordt hier wel met twee maten gemeten.![]()
Kom op Pietje met je zogenaamde objectieve moderatie.
Schuifmaten, zijn handigquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:21 schreef Coos het volgende:
Sjesus er wordt hier wel met twee maten gemeten.![]()
Is die trekking al geweest dan? 'Zal zo even kijken, als ik naar binnen gaquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
waar gaat dit weer allemaal over????
en teun ben je al miljonair want je leest over me heen merk ik.
Coos waarom zo boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |