Nou die 50 euro voor Kika gaat er komen hoorquote:
Succo muchoquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb je een weddenschap met hem..
Even je geld in Italiaans vragen
Dan moet je beter lezen wousquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:12 schreef Coos het volgende:
Eerlijk gezegd lees ik toch liever over niertjes in biersaus dan dat geouwehoer over die kutkatten pagina's lang!
leven de koningin Hoera hoera hoera, niet zo zeuren hoor coosquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:12 schreef Coos het volgende:
Eerlijk gezegd lees ik toch liever over niertjes in biersaus dan dat geouwehoer over die kutkatten pagina's lang!
Hey Coos, Haagse rukker, hoe is het in de COSquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:12 schreef Coos het volgende:
Die zit in de moslim vis.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey Coos, Haagse rukker, hoe is het in de COS
Daar gaat het al maandenlang over Monique en die andere pipo's
Jij ook de kanker Ian! Plus aids!! Vindt je ook zo leuk om te schrijven te pas en te onpas.quote:
Sjesus lees je dat allemaal. Ik moet bekennen dat ik er vanmiddag achter kwam dat ik streams heb plat gekregenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij ook de kanker Ian! Plus aids!! Vindt je ook zo leuk om te schrijven te pas en te onpas.![]()
Sjesus er wordt hier wel met twee maten gemeten.![]()
Kom op Pietje met je zogenaamde objectieve moderatie.
Schuifmaten, zijn handigquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:21 schreef Coos het volgende:
Sjesus er wordt hier wel met twee maten gemeten.![]()
Is die trekking al geweest dan? 'Zal zo even kijken, als ik naar binnen gaquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
waar gaat dit weer allemaal over????
en teun ben je al miljonair want je leest over me heen merk ik.
Coos waarom zo boos
Afgezien daarvan, vind ik de dames bij de Kruidvat in het winkelcentrum hier wel dusdanig dom dat het me irriteert, en er dus niet meer kom...quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Kruidvat heeft van die vreselijk irritante reclames op tv... die zou je eigenlijk moeten boycotten.
Wees maar blij dat je kind nog niet rookt, dat kost zo'n 22 cent per sigaret.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:40 schreef Leandra het volgende:
Dat is dan een 3 halen, 2 betalen en dan kom ik met de maat die ik nu voor hem gebruik uit op 14,4 cent per luier.
(Maat 3: 46 luiers in een pak, ¤ 9,99 per pak)
Juud moet nog een week of 5 toch?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe gaat het met juud dementor hoeveel weken moet ze nog??? ik dacht zelf een week of 7 nog zit ik goed???
Ja, en ik gebruik maar zo'n 6 luiers per dag voor hem, en met roken kom je er meestal niet met 6 per dagquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je kind nog niet rookt, dat kost zo'n 22 cent per sigaret.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik gebruik maar zo'n 6 luiers per dag voor hem, en met roken kom je er meestal niet met 6 per dag
Nog een Dementra in de wereldquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:54 schreef Juud79 het volgende:
Jup, nog maar heel eventjes en dan is het kleine meisje er.
Alles ok met mij en met haar, tis wel allemaal wat zwaar aan het worden, maar koninginnedag thuis is ook best fijn.
Ik werk nog steeds en dat gaat ook nog wel, alleen de rest vd dingen, huishoudelijk e.d. moet ik goed verdelen en sommige dingen overlaten aan manlief of mijn mams.
Het merendeel doe ik nog zelf en dat vind ik best knap.
Ow en hier Kruidvat en Pampers in huis, ik zie wel wat me bevalt, schijnt ook erg aan de bouw van je kindje te liggen...
Heb net naar Kassa gekeken en die kwamen veruit als beste uit de (uitgebreide consumenten) test.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:54 schreef Juud79 het volgende:
Ow en hier Kruidvat en Pampers in huis, ik zie wel wat me bevalt, schijnt ook erg aan de bouw van je kindje te liggen...
Dat ga ik dus nu effe checken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vast niets gewonnen bij de Staatsloterij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |