Luidkeelsquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit me suf te piekeren maar ik kan me nu opeens niets voor de geest halen. Another Brick in the Wall maakte ik volgens mij wel een bende van.
Wel zong ik als 10 jarige graag Bobby Brown van Zappa mee, pas later begreep ik waar dat over ging
De laatste twee coupletten
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit me suf te piekeren maar ik kan me nu opeens niets voor de geest halen. Another Brick in the Wall maakte ik volgens mij wel een bende van.
Wel zong ik als 10 jarige graag Bobby Brown van Zappa mee, pas later begreep ik waar dat over ging
De laatste twee coupletten
[..]
Doe alsnog, kan makkelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Deisyy het volgende:
Nu ben ik vergeten te juichen om mijn fipo
Movin' on up?quote:
Mijn oudste broer moest er altijd erg om lachen, denk ik. Het is ook wel een echte meezinger voor Zappa-begrippenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Toehoorders waren zeker altijd zeer onder de indruk?
Ja, de bedoeling was een overzichtsOP van de voorgaande delen, gemaakt door Ian, maar die zorgde er heel sluw weer voor dat hij de lapo niet had... dus ja, dan blijft er weinig anders over dan een plaatje uit setterdee nait fievur posten.quote:
Ja, die Ian! Da's toch niet meer normaal?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de bedoeling was een overzichtsOP van de voorgaande delen, gemaakt door Ian, maar die zorgde er heel sluw weer voor dat hij de lapo niet had...
Da's bijna een prettige gedachte om mee naar bed te gaan.quote:
Ook leuk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de bedoeling was een overzichtsOP van de voorgaande delen, gemaakt door Ian, maar die zorgde er heel sluw weer voor dat hij de lapo niet had... dus ja, dan blijft er weinig anders over dan een plaatje uit setterdee nait fievur posten.
Vroeger, toen de DGK-COS nog leuk was, heeft Ian een briljante OP gemaakt voor COS # 1000quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook leuk!
Ik vond Tuinfluiters OP's altijd heel leuk.
Heeft verder nergens mee te maken, maar moest er opeens aan denken
Ja, toen was het nog leuk hier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger, toen de DGK-COS nog leuk was, heeft Ian een briljante OP gemaakt voor COS # 1000![]()
Toen werd er sowieso nog wel moeite gedaan voor een beetje een leuke OP, in de SC's destijds ook
Ik ga je niet eens vertellen hoeveel dagen ik daar mee bezig ben geweest... En hoe Gert en Laffer me hebben geholpen.quote:
Erg hè?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Leandra het volgende:
Damn, dat is gewoon al ruim 4 jaar geleden...
Volgens de OP zelf ben je er 2 dagen mee bezig geweest...quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga je niet eens vertellen hoeveel dagen ik daar mee bezig ben geweest... En hoe Gert en Laffer me hebben geholpen.
Ik voelde me daar echt een buitenstaander.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk de reacties in dat topic, toen hielden ze nog van me...
Wij nog steeds hoor, baasjequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk de reacties in dat topic, toen hielden ze nog van me...
Twee gezichten één formule als Lauda en Niki.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik breng die sexy al meer dan 10 jaar, vriend.
Ik zit hier wel te spacen, maar ik ben niet van Star Trek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twee gezichten één formule als Lauda en Niki.
Ben van baksteen alsof je dat niet ruiktquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben tuig, van de eerste klasse. Jij wast je handen al tijdens het plassen.
Kijk me aan, je weet precies hoe laat het is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben van baksteen alsof je dat niet ruikt
Kun je niet beter proberen te promoveren en tuig van de ere-divisie worden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben tuig, van de eerste klasse. Jij wast je handen al tijdens het plassen.
De één is dik, de ander gebruikt...quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je niet beter proberen te promoveren en tuig van de ere divisie worden?
Ik kom niet tot de grondquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk me aan, je weet precies hoe laat het is.
Baksteen... De rest is geschiedenis.
De fur gaat ver?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom niet tot de grond![]()
Heb je die rls over hen destijds gezien? Die was echt grappig.
Oh, van de Jeugd allemaal... Nee, niet gezien...quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hard Gaan heette die. Net nadat ze doorgebroken waren.
De beste wensenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ooooh shit, bitches, het is gewoon Zaterdag, jeweet!
Neuh, dit is gewoon # 1000, give or take een stuk of 200 topicsquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn de voorgaande topics aan het natellen, denk ik.
Close enoughquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, dit is gewoon # 1000, give or take een stuk of 200 topics
De kanker kunnen jullie krijgen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:16 schreef mootie het volgende:
Dan geven we Ian gewoon nog 100 topics de tijd om iets te knutselen.
Alsof ik nog een spier voor jullie verrek, stelletje heaumeaux.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ah, ik haak ik in bij mijn meest favoriete ziekte zie ik
Geen idee, maar ik moet nog een vijver graven. Tegen kost en inwoning, je bent zeker een paar weken onder de pannen, want iets van 60 m3 grond moet er verzet worden. Daar krijg je geheid spieren van.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik nog een spier voor jullie verrek, stelletje heaumeaux.
Ik wil ook wel spierenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik moet nog een vijver graven. Tegen kost en inwoning, je bent zeker een paar weken onder de pannen, want iets van 60 m3 grond moet er verzet worden. Daar krijg je geheid spieren van.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een kikker in je vijver is sowieso leuk
'Jezus mietje, graaf eens door, moet ik gvd nog langer op mijn bier wachten, het duurt veel te lang met wijven!'quote:
Zij je nagels nog lang genoeg om te graven?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
'Jezus mietje, graaf eens door, moet ik gvd nog langer op mijn bier wachten, het duurt veel te lang met wijven!'
Zoiets?
Die 60 kuub grond, kieper je die bij de buren in de tuin?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juli, als het zonnetje lekker brandt, spelen met zand
En mij uitschelden, dat heb je al geoefendquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juli, als het zonnetje lekker brandt, spelen met zand
Nee gekkie, ik doe gewoon mee, omdat 't gezellig is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En mij uitschelden, dat heb je al geoefend
Is de post dat je Pietje een welkomstkus geeft weg?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Verdwijnen er zomaar weer postings hier
Lekker onopvallend 30x het bos inrijden met een volle aanhangwagenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
@scrut, die grond dumpen we ergens in het bos
Nope, die eerste van Pietje was plots verdwenen, zo ook daarna mijn verbinding met Fok!quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is de post dat je Pietje een welkomstkus geeft weg?
Dat is de wacht van 24:00 tot 04:00 uur, de meest rottige, vandaar de naam.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.boston.com/bigpicture/2011/04/the_royal_wedding.html
hondenwacht
Dat was ook meer Ian die goed kan scheldenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik doe gewoon mee, omdat 't gezellig is.
@scrut, die grond dumpen we ergens in het bos
Zoiets.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
En waar is Ian nu? Na twee blikjes Hertog Lang ligt ie al onder tafel?
Na een uur of vier toetert ie niet zo hard meer denk ik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was ook meer Ian die goed kan schelden
Ga nou niet komen met haat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Na een uur of vier toetert ie niet zo hard meer denk ik.
(en ik vermoedelijk ook niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |