Als je Apeldoorn in wilt komen moet je eerst door de stadspoort en die is op bepaalde tijden gesloten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, da's in A'doorn, daar mogen wij niet komen, werelds dorp.
Probeer deze ook maar eens, leuk terrasje, komt veel langs
http://www.ijstijdgarderen.nl/index.php?page=Home
Voor ons is het simpelweg makkelijker om uit Apeldoorn te vertrekken dan om er te komen.... van de berg af gaat een stuk beter dan tegen de berg opquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je Apeldoorn in wilt komen moet je eerst door de stadspoort en die is op bepaalde tijden gesloten.
Maar je kan toch wel gewoon te allen tijde bellen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je Apeldoorn in wilt komen moet je eerst door de stadspoort en die is op bepaalde tijden gesloten.
Yep, maar niemand die de poort opendoet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar je kan toch wel gewoon te allen tijde bellen?
Dat kan ik wel!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.... je van de berg af laten rollen en dan ben je er zo ongeveer
Gezellig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig óók op de IJsmeet?
Ja want buiten giet het met bakken uit de hemelquote:
Ik bedoelde Ian.quote:
niet hier vrij rustig normaal brandweer en politie met koningennacht maar vrij wat zeg ik heel erg rustig tot nu toe hier in westquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja want buiten giet het met bakken uit de hemel
Ik las hoerenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Dementor het volgende:
Hier staan boeren te dansen op een remix van happiness.
Hier hoor ik voorlopig ook alleen nog maar veel lallallalllaaaallalaaa en verder niks.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet hier vrij rustig normaal brandweer en politie met koningennacht maar vrij wat zeg ik heel erg rustig tot nu toe hier in west
Heb je een feestje?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Dementor het volgende:
In je achtertuin?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Dementor het volgende:
Dan was je er bij geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je een feestje?
Bier en bitterballen.
buitenstaanderquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet leuk dat ik niet uitgescholden wordt door jullie, ik voel me nu echt een buitenstaander
Ranzige sjembek!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet leuk dat ik niet uitgescholden wordt door jullie, ik voel me nu echt een buitenstaander
wordt een rustige nacht hoop ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier hoor ik voorlopig ook alleen nog maar veel lallallalllaaaallalaaa en verder niks.
Te laat, slomequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:03 schreef Copycat het volgende:
Scrutinizer, ik weet bij jou gewoon niet waar te beginnen. Laat staan eindigen.
Volkomen loser dat je daar zit.
Nu hou ik weer een beetje van je.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Kutinizer weet niet eens watskebeurt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:03 schreef Copycat het volgende:
Mootie, ik weet bij jou gewoon niet waar te beginnen. Laat staan eindigen.
Volkomen loser dat je daar zit.
Props voor Tha Ian, jeweettog?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, ga 's niet zo doen alsof je 'bout it 'bout bent?
'Bout it 'bout, je bent het niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:08 schreef Copycat het volgende:
Oh dát zeggen ze.
Ik zei altijd badiblah.
Bier? Dat is iets uit Brabant, toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn de biertjes bij jou kratis? Of geweaun pleurisduur?
Ook altijd link als ze op feestjes muziek draaien die je in je jeugd fonetisch meezongquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:08 schreef Copycat het volgende:
Ik moet nu erg om mezelf lachen. Hoe sneu.
You're the devil in the skies...quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook altijd link als ze op feestjes muziek draaien die je in je jeugd fonetisch meezong
Tsssk, tsssk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeders met dochters ze verachten je.
Ha ha ha ha, steen in m'n lijf, steen in m'n lijf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook altijd link als ze op feestjes muziek draaien die je in je jeugd fonetisch meezong
vertel!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Mij, ik wil eentje die aardiger isquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik nou nog iemand dissen of hoe zit het?
Nee, nog niet. Terwijl ik wel bananen in de fruitschaal heb.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Cc hebben de fruitvliegjes jouw huis ook alweer gevonden, en wat moest je er ook alweer tegen doen.
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ha ha ha ha, steen in m'n lijf, steen in m'n lijf.
Nothing `s gonna change my love for you, you wananananaaaa how mutch i love you....quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OMGquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Oh. En ik heb niet eens bananen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Terwijl ik wel bananen in de fruitschaal heb.
En ik ben de remedie vergeten.
Doe mij maar, dan kan ik daarna naar bedquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik nou nog iemand dissen of hoe zit het?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nothing `s gonna change my love for you, you wananananaaaa how mutch i love you....
Ah je herkende het dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik probeerde het aan N. voor te lezen, en ik moest zo hard lachen dat die ik die "ha ha ha ha" van jou al bijna uitsprak voor ik begonnen was.... ik zit nu nog met tranen in m'n ogen van het lachen
Direct!quote:
Ik zit me suf te piekeren maar ik kan me nu opeens niets voor de geest halen. Another Brick in the Wall maakte ik volgens mij wel een bende van.quote:
quote:So I went out n bought me a leisure suit
I jingle my change, but Im still kinda cute
Got a job doin radio promo
An none of the jocks can even tell Im a homo
Eventually me n a friend
Sorta drifted along into s&m
I can take about an hour on the tower of power
Long as I gets a little golden shower
Oh God I am the american dream
With a spindle up my butt till it makes me scream
An I'll do anything to get ahead
I lay awake nights sayin, thank you, fred!
Oh god, oh god, Im so fantastic!
Thanks to freddie, Im a sexual spastic
And my name is bobby brown
Watch me now, Im goin down,
And my name is bobby brown
Watch me now, Im goin down,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |