Op de lattenbodemquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar merkt Ian niets van als hij teveel gezopen heeft.
Van het ontbreken van het matras dan
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ik ook starnakel nog aardig presteer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar merkt Ian niets van als hij teveel gezopen heeft.
Als het al zo lang is kan het redelijk fluks stukquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat stoort me meestal niet echt. Maar da's een ander verhaal.
Aah, jij papt weleens aan met vrouwen die al 100 jaar getrouwd zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat stoort me meestal niet echt. Maar da's een ander verhaal.
Gaat Lea toch ook op de bank? Jezus, wat moeilijk allemaal. Je biedt je gasten gewoon de beste plaats, doe ik ookquote:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik lekker ben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aah, jij papt weleens aan met vrouwen die al 100 jaar getrouwd zijn
Echt !!! Vertelquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aah, jij papt weleens aan met vrouwen die al 100 jaar getrouwd zijn
Van mijn part tieft iemand ergens een luchtbedje, als ik maar niet die avond nog naar huis hoef.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaat Lea toch ook op de bank? Jezus, wat moeilijk allemaal. Je biedt je gasten gewoon de beste plaats, doe ik ook
Ik had het niet over jouw prestaties, maar over je waarnemingsvermogen met betrekking tot het ontbreken van een matras.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ik ook starnakel nog aardig presteer.
Ook dat zijn prestaties.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het niet over jouw prestaties, maar over je waarnemingsvermogen met betrekking tot het ontbreken van een matras.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik lekker ben.
Matras, spiraal, lattenbodem, Mera, whatever, Ian doet het overal op Zo zijn Duitsersquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het niet over jouw prestaties, maar over je waarnemingsvermogen met betrekking tot het ontbreken van een matras.
Als je in A'dam wil blijven heb ik een bank.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van mijn part tieft iemand ergens een luchtbedje, als ik maar niet die avond nog naar huis hoef.
Leer er maar mee levenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus, het is een gift en een vloek.
Mijn voorkeur gaat op zich wel uit naar zachte dingen, eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Matras, spiraal, lattenbodem, Mera, whatever, Ian doet het overal op Zo zijn Duitsers
Komt wel goed, als er maar bier is, volgens mij is hij niet zo moeilijk, desnoods zet je hem rechtop ergens in een hoek neerquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je in A'dam wil blijven heb ik een bank.
Dat begrijp ik wel weer. Misschien kan ik hier in de buurt wat regelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat op zich wel uit naar zachte dingen, eerlijk gezegd
Tetten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat op zich wel uit naar zachte dingen, eerlijk gezegd
Slaapplek is meer dan genoegquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Komt wel goed, als er maar bier is, volgens mij is hij niet zo moeilijk, desnoods zet je hem rechtop ergens in een hoek neer
Daar heb ik heel andere oefenmethodes voor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoor het wel, ijsjes eten is immer goed voor je liktechniek, da's op zich al nooit fout
Zoals?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar heb ik heel andere oefenmethodes voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |