Leg je N toch op die bank?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een bank vrij, maar bij ons thuis gaat er 's morgens een kind tekeer, dus uitslapen is er niet bij
Wil je dat kind confronteren met een brakke Ian, dat is meer de vraag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een bank vrij, maar bij ons thuis gaat er 's morgens een kind tekeer, dus uitslapen is er niet bij
De wijze les des levensquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom weet jij zo precies hoe dat werkt?
Ze zal wel op fapboek zittenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Deis heeft een fok agenda ergens stiekem
Ik ben niet zo dom om mijn telefoonnummer te gevenquote:
Ik heb niets met sociale netwerken, zit alleen op linkedin, maar dat komt omdat ik dacht dat je daar wat anders kon halenquote:
Dat lijkt me niet, want dan zou Ian in mijn bed moeten.quote:
Dus ehm, jij zegt nu met zoveel zo weinig woorden dat ik dom benquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dom om mijn telefoonnummer te geven
Héé groene kikkertsquote:
Daar merkt Ian niets van als hij teveel gezopen heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want dan zou Ian in mijn bed moeten.
Damn, er staat nog een bed op de zolderkamer, geloof alleen dat er geen matras bij is
Ja, nee, God verhoede!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want dan zou Ian in mijn bed moeten.
Tijd voor wat andersquote:
Nee, ik zeg dat ik niet zo dom benquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dus ehm, jij zegt nu met zoveel zo weinig woorden dat ik dom ben
Op de lattenbodemquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar merkt Ian niets van als hij teveel gezopen heeft.
Van het ontbreken van het matras dan
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ik ook starnakel nog aardig presteer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar merkt Ian niets van als hij teveel gezopen heeft.
Als het al zo lang is kan het redelijk fluks stukquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat stoort me meestal niet echt. Maar da's een ander verhaal.
Aah, jij papt weleens aan met vrouwen die al 100 jaar getrouwd zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat stoort me meestal niet echt. Maar da's een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |