Neuh, dit is gewoon # 1000, give or take een stuk of 200 topicsquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn de voorgaande topics aan het natellen, denk ik.
Close enoughquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, dit is gewoon # 1000, give or take een stuk of 200 topics
De kanker kunnen jullie krijgen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:16 schreef mootie het volgende:
Dan geven we Ian gewoon nog 100 topics de tijd om iets te knutselen.
Alsof ik nog een spier voor jullie verrek, stelletje heaumeaux.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ah, ik haak ik in bij mijn meest favoriete ziekte zie ik
Geen idee, maar ik moet nog een vijver graven. Tegen kost en inwoning, je bent zeker een paar weken onder de pannen, want iets van 60 m3 grond moet er verzet worden. Daar krijg je geheid spieren van.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik nog een spier voor jullie verrek, stelletje heaumeaux.
Ik wil ook wel spierenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik moet nog een vijver graven. Tegen kost en inwoning, je bent zeker een paar weken onder de pannen, want iets van 60 m3 grond moet er verzet worden. Daar krijg je geheid spieren van.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een kikker in je vijver is sowieso leuk
'Jezus mietje, graaf eens door, moet ik gvd nog langer op mijn bier wachten, het duurt veel te lang met wijven!'quote:
Zij je nagels nog lang genoeg om te graven?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
'Jezus mietje, graaf eens door, moet ik gvd nog langer op mijn bier wachten, het duurt veel te lang met wijven!'
Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |