Notes? Ja, positieve, vanwege dit topicquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, okee. ik neem een klamboe mee en verder zal het wel losploppen.
ik zal zelf wel in janken uitbarsten "wtf doe ik hier![]()
![]()
"
![]()
nee hoor, leuk idee. ik zal me voorbeeldig en timide gedragen (want zo bent ik eigertlijk)
nog notes gehad lately? ik zag piet namelijk ook in dit topic![]()
vraag je ook nog wat medekampbewoonsters tussen de 18 en pak 'm beet 25? ik kom niet alleen om te roddelen (wel hoofdzakelijk natuurlijk).
hoiquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij kan nog geen vet everzwijn laten janken mafkees![]()
![]()
Wie weet ontmoeten wij elkaar ooit nog....en janken zal je !quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
haha, echt wel. ik heb om me heen geen buren, vrienden of familie meerbevalt me retegoed!!
Bluf, je zit compleet onder de plak bij D_K, je mag niks meerquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie weet ontmoeten wij elkaar ooit nog....en janken zal je !
vanaf 18.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Notes? Ja, positieve, vanwege dit topic![]()
Als het te gek wordt gaan wij wel een deur verder, maak je niet ongerust. Zodra ik de tranen bij je op zie komen sleur ik je mee.
Ik zal zien of ik wat sletjes voor je kan hosselen hier. Iets jonger, jaar of vijf, mag dat ook?
Gezelly.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vanaf 18.
ik neem er misschien 1 mee die we dan met z'n alle kenne neukuh![]()
![]()
wtf
Mera?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vanaf 18.
ik neem er misschien 1 mee die we dan met z'n alle kenne neukuh![]()
![]()
wtf
Whutquote:
Dat mag jij denken hoor lieverd...schatje ...poppedopje...maar toch is het niet zo....ik hoef niet te komen eigenlijk vanwege hetzelfde als wat gert zei: ik heb er geen zin in, maar dat wil nog niet zeggen dat ik jullie een hoop plezier wens...zo ben ik dan ook wel weerquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bluf, je zit compleet onder de plak bij D_K, je mag niks meer
Hou het chique! We gaan niet op COSniveau doen, hier.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij is wel gemeen hè, maar ik moest hard lachen. Sorry Ian
Niet meer streepjes door de namen graag,quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij is wel gemeen hè, maar ik moest hard lachen. Sorry Ian
wie weet haha. die presbyterian van je lijkt me best een aardige gast (somsquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie weet ontmoeten wij elkaar ooit nog....en janken zal je !
Je bent out of shape, vriend. Niemand is over de zeikquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hallo, hallo, 't was humor, doe 's niet zo heetgebakerd dames
Die strijkersquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wie weet haha. die presbyterian van je lijkt me best een aardige gast (soms). waarom komen jullie niet? je kan altijd nog pleituh gaan die avond.. ik neem bijvoorbeeld als slag om de arm de mountainbike (weer) mee en als het te vaag wordt of kleunen etc. en drama, fiets ik lachend het erf af
en gooi nog een paar strijkers in de tuin. dat slapen hoeft niet natuurlijk..
ik ook. de eerste fokmeet die sbs-campingnieuws haalt:zeven gewonden, een brandend omaatje en een vuurzee in dat bosrijke gebied en talloze spiegels van auto's getrapt de hele weg naar het stationquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus man, ik blijf juist als er drama is.
En langharig tuig dat zich op afstand kapodt zat te lachen, biertje in de klauw. Ernstig, dramatisch, heel Nederland leeft mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook. de eerste fokmeet die sbs-campingnieuws haalt:zeven gewonden, een brandend omaatje en een vuurzee in dat bosrijke gebied en talloze spiegels van auto's getrapt de hele weg naar het station
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |