Hou je er even rekening mee dat er nog geen seconde metal tussen staat? Zelfs geen Rammstein of andere "softe" gitaarmuziek? Ik ben aan het schrapen voor julliequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar je hebt nog maar 62 bestanden, dat is goed twee uur muziek, nog tien uur te gaan
Een goede Rammstein is welkom hoor, de betere nummersquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou je er even rekening mee dat er nog geen seconde metal tussen staat? Zelfs geen Rammstein of andere "softe" gitaarmuziek? Ik ben aan het schrapen voor jullie
Als Haks begint te zeuren zetten we haar met de bibs op de BBQquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil niet dat Haks een hartaanval krijgt.
Ik zat even voor Marvin te kijken, maar ik heb geen flauw idee wat leuk is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als Haks begint te zeuren zetten we haar met de bibs op de BBQ
Marvin sucks (met hoofdletters)quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zat even voor Marvin te kijken, maar ik heb geen flauw idee wat leuk is.
Ze flost dr tanden met zequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ken ze die kerels wel aan?![]()
Die gasten zitten al weken van te voren met een erectie
Zonder problemen, en al die zure mokkels hier zijn gewoon jaloers omdat ze van hun vent niet naar een BBQ mogenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Die hele Kally hoeft waarschijnlijk de hele avond geen ene reet te doen, Teun brengt de drankjes, Remlof draagt haar naar het toilet, aldiedingen.
a goshie...wat ben je toch een dropquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zonder problemen, en al die zure mokkels hier zijn gewoon jaloers omdat ze van hun vent niet naar een BBQ mogen
whaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ken ze die kerels wel aan?![]()
Die gasten zitten al weken van te voren met een erectie
Wrijf het er maar in, wrijf het er maar in!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zonder problemen, en al die zure mokkels hier zijn gewoon jaloers omdat ze van hun vent niet naar een BBQ mogen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil niet dat Haks een hartaanval krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |