Soms ben je domquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige worst die iedereen wil zit hier in mijn broek!
Ik doe mijn best, en anders mag je altijd nog gaan gillen, stuur ik een beetje bijquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beetje van alles wat hè. Voor elk wat wils
gooi je er wel even een marvin in, gewoon om de 3 nummers een mooie van hemquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, en anders mag je altijd nog gaan gillen, stuur ik een beetje bij![]()
Er staat nog geen seconde metal tussen, overigens. Ik hou wel rekening met jullie
Zal wel goed komen, anders zet ik de Dolly Dots wel opquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, en anders mag je altijd nog gaan gillen, stuur ik een beetje bij![]()
Er staat nog geen seconde metal tussen, overigens. Ik hou wel rekening met jullie
Ja, over de volgorde ga ik verder niet, ik maak een Poel des Verderfs en die gooit Teun maar lekker op shuffle.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gooi je er wel even een marvin in, gewoon om de 3 nummers een mooie van hem
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zal wel goed komen, anders zet ik de Dolly Dots wel op
Er kan aardig wat op, neem ik aan? Ik zit mijn mixed mapjes leeg te gieten op het moment.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Grappig, ik zie ze binnenkomen, road rage
Ik heb in totaal 6 terabyte, raid 1, dus de helft blijft er van over.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er kan aardig wat op, neem ik aan? Ik zit mijn mixed mapjes leeg te gieten op het moment.
jaquote:
Dat ik het niet heb wil niet zeggen dat we het niet kunnen draaien, schat. Ik kan het alleen niet op de schijf van Teun uploaden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja![]()
nee hoor ik ga af en toe wel een mooi nummertje van hem zingen alleen gewaarschuwd kan niet zingen en mijn engels is nou ook niet om naar huis te schrijven
Dat hoor je vanzelf, maar er zit van alles tussen, geen zorgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef Toverheks het volgende:
teun kom er maar in!!!!! wat heeft ian er tussen gezet???
Neuh dat denk ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
arme Kally![]()
Jij gaat het heel moeilijk krijgen daar![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Die hele Kally hoeft waarschijnlijk de hele avond geen ene reet te doen, Teun brengt de drankjes, Remlof draagt haar naar het toilet, aldiedingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |