De enige worstbenaming die bij jou van toepassing is is Hansworstquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige worst die iedereen wil zit hier in mijn broek!
Of zoals iemand ooit bijdehand dacht te doen tegen jr: Bij jullie in t dorp schrijven ze kat met een u hè...quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of zoals iemand ooit bijdehand dacht te doen tegen jr: Bij jullie in t dorp schrijven ze kat met een u hè...
Jr: nee, dat noemen we een poes...
Zelfs Grietje weet waar ze de worst met mosterd haalt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De enige worstbenaming die bij jou van toepassing is is Hansworst
Wat, ik weet heus wel wat gezelly is, ga nou niet zo doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem maar een USB stick mee, flikker ik wel in de NAS. Wel graag niet té outspoken herrie
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of zoals iemand ooit bijdehand dacht te doen tegen jr: Bij jullie in t dorp schrijven ze kat met een u hè...
Jr: nee, dat noemen we een poes...
Doe mij al die andere Grietjes dan maarquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs Grietje weet waar ze de worst met mosterd haalt.
Ok, jij regelt een USB stick vol? Je kunt ook even wachten tot volgende week (snellere verbinding), dan kun je het alvast uploadenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat, ik weet heus wel wat gezelly is, ga nou niet zo doen.
We hebben nog wel even, dacht ik? Komt goed, ik ga verzamelenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, jij regelt een USB stick vol? Je kunt ook even wachten tot volgende week (snellere verbinding), dan kun je het alvast uploaden
zijn wel mannen op leeftijd he kally dus te veel herrie kennen ze niet aanquote:
is lekkere muziek draai ik nu doet me een beetje aan het feestje in mijn achtertuin denken Loveland komt er weer aan op 13 aug.quote:
Daft Punk is ok, maar deadmau5 niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is lekkere muziek draai ik nu doet me een beetje aan het feestje in mijn achtertuin denken Loveland komt er weer aan op 13 aug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |