Gaat al heel veel geld in zitten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mazzelpik nou alles voor die kleine he
Het gaat erger wordenquote:
Je hebt het in dit topic gepost, nu moet je de helft doneren voor de BBQquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:41 schreef Dementor het volgende:
Nou... de cv ketel op 60 graden zetten i.p.v. automatisch (80 graden) heeft effect gehad, we krijgen 343 euro terug.
Ian zit vlakbij je (Klundert), Mootie moet uit de buurt van Eindhoven komen, dat wordt 'm denk ik niet voor haar om naar Schiedam te rijden. En je komt langs Pietermans (Gouda) maar die weet (nog) niet wat hij wil.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef Kally het volgende:
Ik kom uit Schiedam met de auto maar kan wel iemand meenemen hoor
Alleen het is een koekjesblik
Schiet een hert zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt het in dit topic gepost, nu moet je de helft doneren voor de BBQ
Wat een luxe voor die pubersquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
Bambi
Ik neem Ian en Pietje wel mee, lekker krap in mijn Ka'tje
Mootie mag ook als ze dat prettiger vindt, pik ik haar van een station op
Yep, steeds brutalerquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ideaal, heb je er geen omkijken naar![]()
Gaat ie goed met die koters van je?
Kijk haar even de twee sexy mannen regelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
Bambi
Ik neem Ian en Pietje wel mee, lekker krap in mijn Ka'tje
Wees nu maar blij, je kunt bij veel minder in de auto zittenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk haar even de twee sexy mannen regelen.
De enige worstbenaming die bij jou van toepassing is is Hansworstquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige worst die iedereen wil zit hier in mijn broek!
Of zoals iemand ooit bijdehand dacht te doen tegen jr: Bij jullie in t dorp schrijven ze kat met een u hè...quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of zoals iemand ooit bijdehand dacht te doen tegen jr: Bij jullie in t dorp schrijven ze kat met een u hè...
Jr: nee, dat noemen we een poes...
Zelfs Grietje weet waar ze de worst met mosterd haalt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De enige worstbenaming die bij jou van toepassing is is Hansworst
Wat, ik weet heus wel wat gezelly is, ga nou niet zo doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem maar een USB stick mee, flikker ik wel in de NAS. Wel graag niet té outspoken herrie
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of zoals iemand ooit bijdehand dacht te doen tegen jr: Bij jullie in t dorp schrijven ze kat met een u hè...
Jr: nee, dat noemen we een poes...
Doe mij al die andere Grietjes dan maarquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs Grietje weet waar ze de worst met mosterd haalt.
Ok, jij regelt een USB stick vol? Je kunt ook even wachten tot volgende week (snellere verbinding), dan kun je het alvast uploadenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat, ik weet heus wel wat gezelly is, ga nou niet zo doen.
We hebben nog wel even, dacht ik? Komt goed, ik ga verzamelenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, jij regelt een USB stick vol? Je kunt ook even wachten tot volgende week (snellere verbinding), dan kun je het alvast uploaden
zijn wel mannen op leeftijd he kally dus te veel herrie kennen ze niet aanquote:
is lekkere muziek draai ik nu doet me een beetje aan het feestje in mijn achtertuin denken Loveland komt er weer aan op 13 aug.quote:
Daft Punk is ok, maar deadmau5 niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is lekkere muziek draai ik nu doet me een beetje aan het feestje in mijn achtertuin denken Loveland komt er weer aan op 13 aug.
Een beetje ja..quote:
Soms ben je domquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige worst die iedereen wil zit hier in mijn broek!
Ik doe mijn best, en anders mag je altijd nog gaan gillen, stuur ik een beetje bijquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beetje van alles wat hè. Voor elk wat wils
gooi je er wel even een marvin in, gewoon om de 3 nummers een mooie van hemquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, en anders mag je altijd nog gaan gillen, stuur ik een beetje bij![]()
Er staat nog geen seconde metal tussen, overigens. Ik hou wel rekening met jullie
Zal wel goed komen, anders zet ik de Dolly Dots wel opquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, en anders mag je altijd nog gaan gillen, stuur ik een beetje bij![]()
Er staat nog geen seconde metal tussen, overigens. Ik hou wel rekening met jullie
Ja, over de volgorde ga ik verder niet, ik maak een Poel des Verderfs en die gooit Teun maar lekker op shuffle.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gooi je er wel even een marvin in, gewoon om de 3 nummers een mooie van hem
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zal wel goed komen, anders zet ik de Dolly Dots wel op
Er kan aardig wat op, neem ik aan? Ik zit mijn mixed mapjes leeg te gieten op het moment.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Grappig, ik zie ze binnenkomen, road rage
Ik heb in totaal 6 terabyte, raid 1, dus de helft blijft er van over.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er kan aardig wat op, neem ik aan? Ik zit mijn mixed mapjes leeg te gieten op het moment.
jaquote:
Dat ik het niet heb wil niet zeggen dat we het niet kunnen draaien, schat. Ik kan het alleen niet op de schijf van Teun uploaden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja![]()
nee hoor ik ga af en toe wel een mooi nummertje van hem zingen alleen gewaarschuwd kan niet zingen en mijn engels is nou ook niet om naar huis te schrijven
Dat hoor je vanzelf, maar er zit van alles tussen, geen zorgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef Toverheks het volgende:
teun kom er maar in!!!!! wat heeft ian er tussen gezet???
Neuh dat denk ik nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
arme Kally![]()
Jij gaat het heel moeilijk krijgen daar![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Die hele Kally hoeft waarschijnlijk de hele avond geen ene reet te doen, Teun brengt de drankjes, Remlof draagt haar naar het toilet, aldiedingen.
Hou je er even rekening mee dat er nog geen seconde metal tussen staat? Zelfs geen Rammstein of andere "softe" gitaarmuziek? Ik ben aan het schrapen voor julliequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar je hebt nog maar 62 bestanden, dat is goed twee uur muziek, nog tien uur te gaan
Een goede Rammstein is welkom hoor, de betere nummersquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou je er even rekening mee dat er nog geen seconde metal tussen staat? Zelfs geen Rammstein of andere "softe" gitaarmuziek? Ik ben aan het schrapen voor jullie
Als Haks begint te zeuren zetten we haar met de bibs op de BBQquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil niet dat Haks een hartaanval krijgt.
Ik zat even voor Marvin te kijken, maar ik heb geen flauw idee wat leuk is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als Haks begint te zeuren zetten we haar met de bibs op de BBQ
Marvin sucks (met hoofdletters)quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zat even voor Marvin te kijken, maar ik heb geen flauw idee wat leuk is.
Ze flost dr tanden met zequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ken ze die kerels wel aan?![]()
Die gasten zitten al weken van te voren met een erectie
Zonder problemen, en al die zure mokkels hier zijn gewoon jaloers omdat ze van hun vent niet naar een BBQ mogenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Die hele Kally hoeft waarschijnlijk de hele avond geen ene reet te doen, Teun brengt de drankjes, Remlof draagt haar naar het toilet, aldiedingen.
a goshie...wat ben je toch een dropquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zonder problemen, en al die zure mokkels hier zijn gewoon jaloers omdat ze van hun vent niet naar een BBQ mogen
whaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ken ze die kerels wel aan?![]()
Die gasten zitten al weken van te voren met een erectie
Wrijf het er maar in, wrijf het er maar in!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zonder problemen, en al die zure mokkels hier zijn gewoon jaloers omdat ze van hun vent niet naar een BBQ mogen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil niet dat Haks een hartaanval krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |